Nyt nyppii.
Eikö busalla muka voi ajaa pintakaasulla kaupunkiajoa? Ruuhkassa ryömittely on miltei mahdotonta kun kauniimpi puolisko nakuttaa kypärällään lapojen väliin vaikka pidän kaasun paikallaan.
Aapiskartan muuttaminen ei vaikuta mitään (A;n hidastetöyssyefektistä ei siis kyse) joten missä vika?
Gen1:ssä tuo nypyttäminen on jokseenkin ominaisuus (joskin karttoja muokkailemalla pääsee aika hyviin tuloksiin).. Gen2:sta ei tietoa. Kumpi malli on kyseessä? Millaiset modit on kyseisessä pelissä?
Ruiskurunkojen synkalla voi jonkun verran asiaan saada parannusta - mallista riippumatta.
K8-9 malleissa ei nyppiminen pintakaasulla ole ominaisuus, eli jotain vikaa säädöissä siellä on.
Onko vakiokannut vai vaihdettu , onko säädetty (jos pöntöt on vaihdettu)
Jotain pieniä nyppimisiä pintakaasulla on kaikissa mopoissa aina, mutta gen2 busassa ei häiritseviä.
Vakio kyseessä, pitänee huollossa mainita. Tosin tämä "ominaisuus" esiintyy alle 3000 kierrosalueella ja huomasin myös täyden tankin vaikuttavan; puoli tankkia poltettuna ei enää nyi. Ainakaan niin pahasti...
Omituisia nämä japanialaisten insinöörien tekeleet täällä pohojalassa.
Päivitystä; jostain tämän voorumin syövereistä löysin jokin aika sitten kokemuksia eri polttoaineista. Päätin sitten kokeilla eli lähes tyhjä tankki täyteen Shellin V-Poweria. Parin kilsan jälkeen selvä ero, kone jotenkin herkistyi eikä enää nyi kun ryömittää kakkosella tai kolmosella n. 2k kierroksilla. Tähän asti olen tarjoillut 95;tä mutta ehkä tästä eteenpäin pitää etsiä simpukkaa kun tankille mennään... Tosin hintaakin sitten enemmän, päivän kurssi oli 1,439/L (Shell Pukinmäki).
Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Kiitoksia vinkeistä, huhut on huhuja kunnes oikeaksi todistetaan.
Lähdenkin tästä etsimään sitä manuaalia... (korjaamokäsikirja kyllä on het saatavilla mutta sitä(kään) vielä jaksanut lukaista, lomalla).
BaTTman kirjoitti:Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Mihinköhän faktaan rallimiehet tuon väitteen ovat perustaneet ?
Speksien mukaan V-power on laatueroiltaan pienin eli paras. Muissa bensoissa spekseissä alkoholin määrä vaihtelee joka suoraan vaikuttaa seokseen.