Tankkasinko kengurua?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Nyt nyppii.
Eikö busalla muka voi ajaa pintakaasulla kaupunkiajoa? Ruuhkassa ryömittely on miltei mahdotonta kun kauniimpi puolisko nakuttaa kypärällään lapojen väliin vaikka pidän kaasun paikallaan.
Aapiskartan muuttaminen ei vaikuta mitään (A;n hidastetöyssyefektistä ei siis kyse) joten missä vika?

Älkää sanoko että on ominaisuus...
AD/HD
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Gen1:ssä tuo nypyttäminen on jokseenkin ominaisuus (joskin karttoja muokkailemalla pääsee aika hyviin tuloksiin).. Gen2:sta ei tietoa. Kumpi malli on kyseessä? Millaiset modit on kyseisessä pelissä?

Ruiskurunkojen synkalla voi jonkun verran asiaan saada parannusta - mallista riippumatta.




Edited By busajasa on 1246569601
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

K8 ja reilu 6k ajettu, ei tällaisia oireita vielä saisi olla. Eikä muutenkaan.
AD/HD
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

K8-9 malleissa ei nyppiminen pintakaasulla ole ominaisuus, eli jotain vikaa säädöissä siellä on.
Onko vakiokannut vai vaihdettu , onko säädetty (jos pöntöt on vaihdettu)

Jotain pieniä nyppimisiä pintakaasulla on kaikissa mopoissa aina, mutta gen2 busassa ei häiritseviä.
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Vakio kyseessä, pitänee huollossa mainita. Tosin tämä "ominaisuus" esiintyy alle 3000 kierrosalueella ja huomasin myös täyden tankin vaikuttavan; puoli tankkia poltettuna ei enää nyi. Ainakaan niin pahasti...
Omituisia nämä japanialaisten insinöörien tekeleet täällä pohojalassa.
AD/HD
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Päivitystä; jostain tämän voorumin syövereistä löysin jokin aika sitten kokemuksia eri polttoaineista. Päätin sitten kokeilla eli lähes tyhjä tankki täyteen Shellin V-Poweria. Parin kilsan jälkeen selvä ero, kone jotenkin herkistyi eikä enää nyi kun ryömittää kakkosella tai kolmosella n. 2k kierroksilla. Tähän asti olen tarjoillut 95;tä mutta ehkä tästä eteenpäin pitää etsiä simpukkaa kun tankille mennään... Tosin hintaakin sitten enemmän, päivän kurssi oli 1,439/L (Shell Pukinmäki).
AD/HD
Avatar
Koijari
Viestit: 220
Liittynyt: 19 Tammi 2007, 20:14
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Koijari »

Suositus onkin kyllä käyttää tuota 98 uudemmassa versiossa.Näin lukee manuaalissa. :p



Edited By Koijari on 1246721033
SS 1600 k
3x SS 1000
--Still Counting --
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Ei ohjekirjoja lueta paitsi ehkä ns. savun hälvettyä... :1087
AD/HD
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

Luulisi nesteen 98 kelpaavan myös.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Avatar
Dösällä
Viestit: 435
Liittynyt: 18 Kesä 2009, 18:02
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dösällä »

Kiitoksia vinkeistä, huhut on huhuja kunnes oikeaksi todistetaan.
Lähdenkin tästä etsimään sitä manuaalia... (korjaamokäsikirja kyllä on het saatavilla mutta sitä(kään) vielä jaksanut lukaista, lomalla).
AD/HD
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

BaTTman kirjoitti:Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Mihinköhän faktaan rallimiehet tuon väitteen ovat perustaneet ?

Speksien mukaan V-power on laatueroiltaan pienin eli paras. Muissa bensoissa spekseissä alkoholin määrä vaihtelee joka suoraan vaikuttaa seokseen.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Kone säädetty v-powerille, ja kone sanonut poks.
Mutta huhu puhetta, todesta en tiedä.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Vastaa Viestiin