Tyhjäkäynti pomppasi - -busa 2001-

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
Jorgos
Viestit: 345
Liittynyt: 09 Helmi 2007, 07:21
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Molo!
Kaverin puolesta kyselen, osti talvella K1 busan ja oli antanut reippaammin kierroksia kotipihalla ja kaasuttelun jälkeen seuraavassa starttauksessa tyhjäkäynnillä kierrokset ~2500-3000 rpm paikkeilla? Mistä kannattaa alkaa ihmettelemään? Tyhjäkäynnin säätö ei tuonut autuutta asiaan... ???
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Vinkki: todennäköisesti repii ilmaa jostain välistä. Ruiskurunkojen kiinnitys jne?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
samppi
Viestit: 317
Liittynyt: 12 Tammi 2008, 12:57
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja samppi »

Onko kaasuläppien synkkaus tarkistettu, kenties joku kantaa ? Putari pois poikkeen ja ihan silmämääräisestikkin näkee jos kantaa. Noilla kieroksilla jää jo jonkinlainen näkyvä rako jos niissä vika. Mulla teki noin eli ei saatu tyhjäkäyntiä alas.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !

Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Vastaa Viestiin