Molo!
Kaverin puolesta kyselen, osti talvella K1 busan ja oli antanut reippaammin kierroksia kotipihalla ja kaasuttelun jälkeen seuraavassa starttauksessa tyhjäkäynnillä kierrokset ~2500-3000 rpm paikkeilla? Mistä kannattaa alkaa ihmettelemään? Tyhjäkäynnin säätö ei tuonut autuutta asiaan... ???
Tyhjäkäynti pomppasi - -busa 2001-
Vinkki: todennäköisesti repii ilmaa jostain välistä. Ruiskurunkojen kiinnitys jne?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onko kaasuläppien synkkaus tarkistettu, kenties joku kantaa ? Putari pois poikkeen ja ihan silmämääräisestikkin näkee jos kantaa. Noilla kieroksilla jää jo jonkinlainen näkyvä rako jos niissä vika. Mulla teki noin eli ei saatu tyhjäkäyntiä alas.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.