Lämpöä!
kertokaa mikä on vialla kun mopo keittää ja kuskikin sen jälkeen!
jostain kumman syystä paisuntasäiliö ei anna syylärille takaisin nestettä kylmetessään, kaikki pelaa vähän aikaa hienosti kun laittaa syylärin täyteen nestettä. voiko vika olla esim termostaatissa? paisuntasäiliölle menevä putki on auki ja säiliö huuhdeltu monta kertaa.
jostain kumman syystä paisuntasäiliö ei anna syylärille takaisin nestettä kylmetessään, kaikki pelaa vähän aikaa hienosti kun laittaa syylärin täyteen nestettä. voiko vika olla esim termostaatissa? paisuntasäiliölle menevä putki on auki ja säiliö huuhdeltu monta kertaa.
Ja lähes sata varmasti sama vikamopoilija kirjoitti:kertokaa mikä on vialla kun mopo keittää ja kuskikin sen jälkeen!
jostain kumman syystä paisuntasäiliö ei anna syylärille takaisin nestettä kylmetessään, kaikki pelaa vähän aikaa hienosti kun laittaa syylärin täyteen nestettä. voiko vika olla esim termostaatissa? paisuntasäiliölle menevä putki on auki ja säiliö huuhdeltu monta kertaa.
Kyllä me irrotettiin koko motti, kun ei ollut tietoa onko ryhmä terve ???
Sen verran siihen meni aikaa, kun päivällä yhden aikaan alotettiin, niin illalla yhentoista pintaan kone kävi.
Sen verran siihen meni aikaa, kun päivällä yhden aikaan alotettiin, niin illalla yhentoista pintaan kone kävi.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Ei oo heikko. Flektin termari viat aiheuttaa ongelmia. niin ja ahdin peleissä liika pakopaine ja bensan puutoksetJone kirjoitti:Eikös Busan pitäs aika hyvin tuota lämpöä sietää? Ihmeen paljon noita kansitiiviste vikoja/epäilyjä kuulee. Onko se kuitenkin niin, että heikko ei kestä? ???
Syitä on monia
miku.i kirjoitti:Voisiko olla mahdollista, että busassa on pikkuisen turhan pieni tuo flekti jäähdyttämään? Ja vaikuttaako tehoputki mitenkään koneen lämpötilaan? ???
1400cc motinkin jäähdyttämiseen ainakin toistaiseksi on riittänyt vallan mainiosti. Ja vaikuttaa se siten että jos ei ole säädetty = on laihalla niin lämpenee enemmän...
Edited By jarim on 1180903068
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Viime vuonna mulla oli yosimuran tehoputki. Ja siinä ei ollu ikinä lämpöjen kanssa ongelmia... siis mustapurppurassa K4:ssa.
Tämän vuoden pyörässäni K5 on ollut lämpöongelmia pariin otteeseen tyhjäkäynnillä esim. liikennevaloissa.
Syy löytyi korkanneesta kansitilkkeestä
Kuvassa olevasta tiivisteestä näkee kuinka 1,2,3 sylintereiden kohdalta tiiviste on pettänyt.
Elikkäs tälläinen vaurio aiheuttaa lämmön nousua tyhjäkäynnillä.
Flektin anturin paikka siirrettin ylävesiletkuun, vastakkaiselle puolelle. Näin flekti lähtee käyntiin aikaisemmin ja kone käy viileämpänä.
Pitiks tähän tähän laittaa hymiöitä ???
Tämän vuoden pyörässäni K5 on ollut lämpöongelmia pariin otteeseen tyhjäkäynnillä esim. liikennevaloissa.
Syy löytyi korkanneesta kansitilkkeestä
Kuvassa olevasta tiivisteestä näkee kuinka 1,2,3 sylintereiden kohdalta tiiviste on pettänyt.
Elikkäs tälläinen vaurio aiheuttaa lämmön nousua tyhjäkäynnillä.
Flektin anturin paikka siirrettin ylävesiletkuun, vastakkaiselle puolelle. Näin flekti lähtee käyntiin aikaisemmin ja kone käy viileämpänä.
Pitiks tähän tähän laittaa hymiöitä ???
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa