Öljynlämmöt gen1
Kysymyksesä on muttama kohtatoope85 kirjoitti:Moro! Eli oliskohan kellään tietoa, paljonko öljylämmöt mahtaa olla korkeimmillaan normaalissa katuajossa.. lähinnä sillä mietin, onko mahdollista kevyesti ahdetusta laitteesta ottaa öljycooleri pois kokonaan, vai vaatiiko välttämättä sellaisen!
mikä on kenkin mielestä kevyesti ahdettu,
minkä laista on käyttö
Monta vuota hyvin toiminut
ilman sekalaisessa käytössä kevyttä ahtoa 1.0bar
kentällä, reisaamista,
varttia esim 27 lähtöä
peräkäin ilmanlämpö onkelmia
ainoa missä sitä olisi kaipaillut on penkissä sädeltäessä
öljykn ehkä vaikuttaa 10-60 on ollut aina pois laskiessa
tunistettavissa öljyksi
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Jep jätin kokonaan pois, lähdöt tulpattu,toope85 kirjoitti:Ahtopaineet 0,6-1,0bar luokkaa.. eli sulta poistettu koko cuuleri ja lähdöt tulpattuna?
putsarin paikassa näkyvä kuristin poistettu pumpun ratas vaihdettu
öljynän 10-60 kokonpanolla ajettu ~30tkm
ilman onkelmia
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
1340R86 kirjoitti:toope85 kirjoitti:Ahtopaineet 0,6-1,0bar luokkaa.. eli sulta poistettu koko cuuleri ja lähdöt tulpattuna?
Jep jätin kokonaan pois, lähdöt tulpattu,
putsarin paikassa näkyvä kuristin poistettu pumpun ratas vaihdettu
öljynän 10-60 kokonpanolla ajettu ~30tkm
ilman onkelmia
Omasta kevyesti ahdetusta gen1 puuttuu myös öljynjäähdytin ja kierto toteutettu niin että letku on lenkillä ja öljy kiertää "normaalisti". Öljynsuodattimen takana oleva kuristin on paikoillaan ja öljypumpun ratas on tietääkseni vakio. Tarkoitus on tulpata lähdöt ja tuo kuristin poistaa. Millä 10-60 öljyllä 1340R86 olet ajellut? Onko tuo High Volume öljypumpunratas kuinka tarpeellinen?
Edited By rsilmu on 1495993134
Öljy tollastarsilmu kirjoitti:Omasta kevyesti ahdetusta gen1 puuttuu myös öljynjäähdytin ja kierto toteutettu niin että letku on lenkillä ja öljy kiertää "normaalisti". Öljynsuodattimen takana oleva kuristin on paikoillaan ja öljypumpun ratas on tietääkseni vakio. Tarkoitus on tulpata lähdöt ja tuo kuristin poistaa. Millä 10-60 öljyllä 1340R86 olet ajellut? Onko tuo High Volume öljypumpunratas kuinka tarpeellinen?1340R86 kirjoitti:Jep jätin kokonaan pois, lähdöt tulpattu,toope85 kirjoitti:Ahtopaineet 0,6-1,0bar luokkaa.. eli sulta poistettu koko cuuleri ja lähdöt tulpattuna?
putsarin paikassa näkyvä kuristin poistettu pumpun ratas vaihdettu
öljynän 10-60 kokonpanolla ajettu ~30tkm
ilman onkelmia
https://products.liqui-moly.com/motorbi....-5.html
ei tietoa kuinka tarpeelinen ratas tai painetta nostava ventiili on
molemat on paikasaan halpoja kun ovat
(varsinkin siihen nähden jos olisivat pakoliset eikä niitä sitten olisi)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Lainaanpa vähän topiccia. Itsekin ajatellut koittaa tuota Liqui Moly 10w60 öljyä lähinnä laatikon ja turbon takia. Ei ohene niin paljon lämmettyään joten voisi vaimentaa vaihteiston ääniä. Jäähdytin on paikoillaan joten leikkaako kiinni jokin paikka kun ilmat kylmenee. Onko 1340R86 tai jollakin muulla kokemusta 60 sarjan öljystä jäähdytinpyörissä ja vaimeneeko kolinat? Busaanhan valmistaja taitaa suositella max 50 öljyä.
Vakio K8 Ö jäähdytimellä ei leikannut tms öljynä liqui moly 10-60gsxr kirjoitti:Lainaanpa vähän topiccia. Itsekin ajatellut koittaa tuota Liqui Moly 10w60 öljyä lähinnä laatikon ja turbon takia. Ei ohene niin paljon lämmettyään joten voisi vaimentaa vaihteiston ääniä. Jäähdytin on paikoillaan joten leikkaako kiinni jokin paikka kun ilmat kylmenee. Onko 1340R86 tai jollakin muulla kokemusta 60 sarjan öljystä jäähdytinpyörissä ja vaimeneeko kolinat? Busaanhan valmistaja taitaa suositella max 50 öljyä.
ainakaan viellä -2c ja jäähdytin/koko keula tukossa lumesta,
kolinossa en ole eroa huomanutta mutta vaihteet pehmeämmin/kytkin
toimii tarkemin kuin aiemin ollella castrolila
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili