
Kansipulttien momentti
60-65Nm niissä pykälää vahvemmissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mitäs kireyttä noissa
1/2 paksuissa olette käyttäneet
ja kuinka paljon isomiksi ryhmän, kannen reijjät pulteile suurentaneet
1/2 paksuissa olette käyttäneet
ja kuinka paljon isomiksi ryhmän, kannen reijjät pulteile suurentaneet
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Pulltien Ape CS1300-1/2 kiristykseen tulikin jo vastaus tuolta APE/Jay 80Lbs1340R86 kirjoitti:Mitäs kireyttä noissa
1/2 paksuissa olette käyttäneet
ja kuinka paljon isomiksi ryhmän, kannen reijjät pulteile suurentaneet
laitettan tänne jos joku muukin sitä etsii
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Luulenpa ettei 13mm reikä riitä kun yleensä epäkeskeiset, paitsi jos koneistaa sillee että sovittaa kohilleen.1340R86 kirjoitti:Mitäs kireyttä noissa
1/2 paksuissa olette käyttäneet
ja kuinka paljon isomiksi ryhmän, kannen reijjät pulteile suurentaneet
Ja tämä 80lbs ilmeisesti maximi.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
0.5mm isompaa reikää kuin pultti suunitellut jyrsiä,snuggles kirjoitti:Luulenpa ettei 13mm reikä riitä kun yleensä epäkeskeiset, paitsi jos koneistaa sillee että sovittaa kohilleen.1340R86 kirjoitti:Mitäs kireyttä noissa
1/2 paksuissa olette käyttäneet
ja kuinka paljon isomiksi ryhmän, kannen reijjät pulteile suurentaneet
Ja tämä 80lbs ilmeisesti maximi.
riitänee kaiken moiseen lämpenemisestä ym muusta mahdolisesti johtuvaan liikkeeseen tilaksi ?
sehän tuossa mietitytää että kunka paljon on seinämissä varaa enne kuin tulee liian ohueksi
Ei tietoa onko 80lbs max/min momenti
vanhoihin 10mm laitelin APE sivuilta löytyvän max momentin
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
0.5mm voi olla ihan ok, mut kato huolella sitte ettei pultti nojaa reiän reunaan, sitte kun vedät momenttiin ni se vääntää runkolinjan sivuun, nimim. jonkun laakerisarjan rikkonut
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kiitos variotuksestasnuggles kirjoitti:0.5mm voi olla ihan ok, mut kato huolella sitte ettei pultti nojaa reiän reunaan, sitte kun vedät momenttiin ni se vääntää runkolinjan sivuun, nimim. jonkun laakerisarjan rikkonut
Tuostapa tulee sitten kastessa mielen kiintoista...
(omalla tuurilla se tarkoitta varakoneen hakua)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vittaniemi tekee myös nuita koneistuksia jos omat taidot epäilyttää ja Apen ilmoittama maksimi puolituumaisille 95nm tutummalla mittayksiköllä ilmoitettuna.
APe/Jay vastasi mulle 65-70lbs kun asiaa kyselin joten on tainnut momentit nousta viime kesästä jos nyt 80lbs.
70lbs=95nm
Edited By gsxr on 1373772134
APe/Jay vastasi mulle 65-70lbs kun asiaa kyselin joten on tainnut momentit nousta viime kesästä jos nyt 80lbs.
70lbs=95nm
Edited By gsxr on 1373772134
Kiitos vinkistägsxr kirjoitti:Vittaniemi tekee myös nuita koneistuksia jos omat taidot epäilyttää ja Apen ilmoittama maksimi puolituumaisille 95nm tutummalla mittayksiköllä ilmoitettuna.
APe/Jay vastasi mulle 65-70lbs kun asiaa kyselin joten on tainnut momentit nousta viime kesästä jos nyt 80lbs.
70lbs=95nm

Ei epäilytä kunhan kaikki tarvitava on koossa niin 10mm pultit(mitkä nyt on 65lbs kiristettynä) vaihtuu noihin 1/2
joo sitten on momentit muttuneet jonkin verran koska nyt tosiaan ilmoit tuon 80lbs (108.5NM)
on kyllä jonkin moinen korotus
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tuollaisesta materiaalista yläkertaan 13mm ja alakertaan 10mm tulee mulle kokeiluun enskesänä. Suht työläs vaan tehdä lopputuote raakateräs tangosta. Onneksi paikallinen alan firma auttaa. http://www.bucorp.com/orvar_supreme_h.htm
Nuo teidän kirjoittamat momentit 13mm pultteihin tuntuu vaan yhtäkkiä melko hurjilta. Itse käyttänyt aina 10mm APEn pultteihin vain vaatimattomat kuusi kiloa ???
Nuo teidän kirjoittamat momentit 13mm pultteihin tuntuu vaan yhtäkkiä melko hurjilta. Itse käyttänyt aina 10mm APEn pultteihin vain vaatimattomat kuusi kiloa ???
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Tuleekos noihin kierteet "manklaamalla"Fastard kirjoitti:Tuollaisesta materiaalista yläkertaan 13mm ja alakertaan 10mm tulee mulle kokeiluun enskesänä. Suht työläs vaan tehdä lopputuote raakateräs tangosta. Onneksi paikallinen alan firma auttaa. http://www.bucorp.com/orvar_supreme_h.htm
Nuo teidän kirjoittamat momentit 13mm pultteihin tuntuu vaan yhtäkkiä melko hurjilta. Itse käyttänyt aina 10mm APEn pultteihin vain vaatimattomat kuusi kiloa ???
vai jotenkin muuten,
mikä on syynä vahveempiin siirtymiseen,
Entiset kestä vai lisää tehoja
Joku itävalta tai sveitsiläinen mainosti
14mm mankalaamalla tehtyjä
Kannen pultteja,
Koviltahan nuo momentit
Tuntuu, kaipa niillä on joku syy
(joku esi jänitys tms)
miksi ilmoitavat ko momentit,
Ilman onkelmia on toiminut
niihin kirstetynä nuo 10mm
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tuosta manklaamisesta mitään tietoa. Viime kesänä seurasin ruotsalaisten toimintaa hieman jenkeissä tehtyjen PST/SSB luokan laitteiden kans ja vaikutti siltä että kansitiivisteet antoi periksi kovimmissa kilpureissa. Toki muitakin syitä on.
Mie yritän vaan ennakoida mistä moottori voisi alkaa laukeamaan ja antamaan periksi.
Se mitä ymmärsin partnerilta: työstö/kierteitys, karkaisu oikean lämpötilan jälkeen, kevyt hionta ja kiilloitus.
Mie yritän vaan ennakoida mistä moottori voisi alkaa laukeamaan ja antamaan periksi.
Se mitä ymmärsin partnerilta: työstö/kierteitys, karkaisu oikean lämpötilan jälkeen, kevyt hionta ja kiilloitus.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh