B-pumpun putsari
Missä vaiheessa kannattaa vaihtaa tankin sisäisen pumpun putsari ? (15410-24FB0)
Puhaltelin paria eri vuosimallia ja tuntui selkeesti eri vastus, vanhempi, enemmän ajettu tukkoisampi.
Puhaltelin paria eri vuosimallia ja tuntui selkeesti eri vastus, vanhempi, enemmän ajettu tukkoisampi.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Ihanan kallis osa vaan vaihdettavaksi. Vai miltä kuulostaa Saksan hinta 257e tuollaisesta pienestä sukan palasta? Suomalaiselta marmorilta varmaan hiukkasen hintavampi vielä. Omaani en ole vaihtanu koskaan vielä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Joo, olikse 350¤ lähtö , puh..
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Tässä vinkki bensasuodatin asiaan.
Edellinen busa oli 00 malli ja suodatin on ulkoisen pumpun sisällä pumpun jälkeen siellä omassa pikkutilassaan josta letku lähtee seuraavaksi ruiskulle.
Pumppu irti
Suodattimeen reikä vaikka ruuvarilla
Pumppu takas
Polttaine letkua (kudos)
Motonetista ruisku suodatin (mallia yleis, johon saa letkut, peltinen)
Muutama klemmari
Suodattimelle on tilaa sylkyn takana vaikka kuinka
Ahdas kohta letkuille tulee kun pumpulta lähtevä letku ja ruiskulinjalle taas menevä letku kohtaa rinnakkain. Kyllä ne kuitenkin sinne saa.
Pelti suodatin on sen kokoinen ettei tartte varmaankaan ikinä vaihtaa suodatinta enään.
Tosin jos oisin laittanu alkuperäisen suodattimen pumppuun, ei varmaankaan sitäkään tarttis ikinä vaihtaa mutta halusinpa lähtee hifisteleen
Mutta tässä uudemmassa jos tankin sisälle tuleva suodatin maksaa näinkin paljon (nyt mulla on 2006 mallinen myös) on vaihtoehtona ehdottomasti tuo muutaman euron suodatin sieltä motonetistä ja pätkä letkua ja klemmaria. Säästää sievoisen summan.
Edellinen busa oli 00 malli ja suodatin on ulkoisen pumpun sisällä pumpun jälkeen siellä omassa pikkutilassaan josta letku lähtee seuraavaksi ruiskulle.
Pumppu irti
Suodattimeen reikä vaikka ruuvarilla
Pumppu takas
Polttaine letkua (kudos)
Motonetista ruisku suodatin (mallia yleis, johon saa letkut, peltinen)
Muutama klemmari
Suodattimelle on tilaa sylkyn takana vaikka kuinka
Ahdas kohta letkuille tulee kun pumpulta lähtevä letku ja ruiskulinjalle taas menevä letku kohtaa rinnakkain. Kyllä ne kuitenkin sinne saa.
Pelti suodatin on sen kokoinen ettei tartte varmaankaan ikinä vaihtaa suodatinta enään.
Tosin jos oisin laittanu alkuperäisen suodattimen pumppuun, ei varmaankaan sitäkään tarttis ikinä vaihtaa mutta halusinpa lähtee hifisteleen
Mutta tässä uudemmassa jos tankin sisälle tuleva suodatin maksaa näinkin paljon (nyt mulla on 2006 mallinen myös) on vaihtoehtona ehdottomasti tuo muutaman euron suodatin sieltä motonetistä ja pätkä letkua ja klemmaria. Säästää sievoisen summan.
Se alkuperäinen on imupuolella, luulisin että suojaa jonkinverran pumppuakin ettei sinne pääse roskia.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 16 Elo 2012, 14:03
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Jep, melkeinpä suositeltava modifikaatio kaikkiin 99-00 tuo edellinen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport