Startin kytkin ja nokkaketjun ala pyörä
Vaihtuu jo aikasemmin, olikseny K4 korvilla. Mut jos sulla on ehjät osat vanhempaa mallia ja haluat säästää nii viilaa pooreista yks hammas pois. Ei oo nii kovaa ku luulis. Tein itelle vastaavan modin täs kerran ja onnistu kohtuu vaivalla. Joku pieni viila, moottorisahamalli tms. Ratas jos on liian kovaa ni niitä ny löytyy nurkista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Nii, ja 1mm nostolevy ryhmän alle.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vaihdoin Gen 2 kampiakselin K4 busaan ja törmäsin
tähän vetorattaan ja startin kytkimen boorijuttuun.
Kaipaisin vielä tietoa mikä Gen 1:n hampaista hiotaan pois?
Onko se merkin kohdalla oleva hammas?
Kuvia:hampaat
Gen2 kampi
tähän vetorattaan ja startin kytkimen boorijuttuun.
Kaipaisin vielä tietoa mikä Gen 1:n hampaista hiotaan pois?
Onko se merkin kohdalla oleva hammas?
Kuvia:hampaat
Gen2 kampi
208 whp / 168 Nm