Milloin vaihtuu startin kytkin ja nokkaketjun ala pyörä "uudenpaan" malliin? Eli -99 busassa on täys booritus kun taas ainekin -08 kampurassa näyttää "puuttuvan" yks boori.
Vai vaihtuuko vasta tuossa -08
Vaihtuu jo aikasemmin, olikseny K4 korvilla. Mut jos sulla on ehjät osat vanhempaa mallia ja haluat säästää nii viilaa pooreista yks hammas pois. Ei oo nii kovaa ku luulis. Tein itelle vastaavan modin täs kerran ja onnistu kohtuu vaivalla. Joku pieni viila, moottorisahamalli tms. Ratas jos on liian kovaa ni niitä ny löytyy nurkista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Juu viilasin tosta startti kytkimen boorituksesta yhden pois niin pelittää se näköjään noinkin.
Uusi nokkaketjun ala pyörä maksaa 30e niin se tuli tilattua.
Startti kytkin olis maksanu 260e.
Taitaa ollakkii noi ainoat "ongelmat" ,kun vaihtaa -08 kampuran vanhempaa busaa.
Vaihdoin Gen 2 kampiakselin K4 busaan ja törmäsin
tähän vetorattaan ja startin kytkimen boorijuttuun.
Kaipaisin vielä tietoa mikä Gen 1:n hampaista hiotaan pois?
Onko se merkin kohdalla oleva hammas?