Vuosimallien erot moottoreissa

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
mööpeli
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Heinä 2009, 18:43

Viesti Kirjoittaja mööpeli »

Noniin nyt olis huomenna paluu suomeen talvehtimasta, viime syksynä busalle kävi niinkin ilkeästi että kettingit menivät ajossa poikki. Josta sitten täysituho. Vaihde ja vetoakselit poikki, lohkoon reikä, ilmeisesti vesipumppua sun muutakin kun en viittinyt syksyllä sen kummemmin purkaa enää. Joten nyt uuden alakerran/koko moottorin hankinta edessä. Miten mahtanee sopia eri vuosimallien alakerrat ristiin, lähinnä tuleeko sähköissä ongelmaa, missä muussa jos hommaa esim k2-k6 alakerran? tuo on -02. Vai kannattaako hommata pelkät lohkot ja akselit, miten toimisitte? Kiitän etukäteen neuvoista, saisi romut ajoon vielä sopivasti..
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Ihan mielenkiinnosta, oliko paljon ajetut ketjut? Ja minkä merkkiset?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Lohkot käsittääkseni samanlaiset 99-07. Sähköjen kanssa ei tule ongelmia, se on varma.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
mööpeli
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Heinä 2009, 18:43

Viesti Kirjoittaja mööpeli »

ei tietoo iästä ja en kyllä merkkiäkään enään muista, avk:n peli ja kerkesin alle tuhannen km ajaan, oli kyllä suunnitelmissa uusia ne hetimmiten mutta noin kävi. Mutta hyvä että ne sopii ristiin, ei muutakun koneen metsästykseen siis..saa tarjota.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

mööpeli kirjoitti:ei tietoo iästä ja en kyllä merkkiäkään enään muista, avk:n peli ja kerkesin alle tuhannen km ajaan, oli kyllä suunnitelmissa uusia ne hetimmiten mutta noin kävi. Mutta hyvä että ne sopii ristiin, ei muutakun koneen metsästykseen siis..saa tarjota.
Nopian ratkaisun saisit Kujolta tältä foorumilta, löytyy muistaakseni k3:sta purettu koko moottori. Vanhasta varaosia / myy ehjät palat eteenpäin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin