Vuosimallien erot moottoreissa
Noniin nyt olis huomenna paluu suomeen talvehtimasta, viime syksynä busalle kävi niinkin ilkeästi että kettingit menivät ajossa poikki. Josta sitten täysituho. Vaihde ja vetoakselit poikki, lohkoon reikä, ilmeisesti vesipumppua sun muutakin kun en viittinyt syksyllä sen kummemmin purkaa enää. Joten nyt uuden alakerran/koko moottorin hankinta edessä. Miten mahtanee sopia eri vuosimallien alakerrat ristiin, lähinnä tuleeko sähköissä ongelmaa, missä muussa jos hommaa esim k2-k6 alakerran? tuo on -02. Vai kannattaako hommata pelkät lohkot ja akselit, miten toimisitte? Kiitän etukäteen neuvoista, saisi romut ajoon vielä sopivasti..
Lohkot käsittääkseni samanlaiset 99-07. Sähköjen kanssa ei tule ongelmia, se on varma.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nopian ratkaisun saisit Kujolta tältä foorumilta, löytyy muistaakseni k3:sta purettu koko moottori. Vanhasta varaosia / myy ehjät palat eteenpäin.mööpeli kirjoitti:ei tietoo iästä ja en kyllä merkkiäkään enään muista, avk:n peli ja kerkesin alle tuhannen km ajaan, oli kyllä suunnitelmissa uusia ne hetimmiten mutta noin kävi. Mutta hyvä että ne sopii ristiin, ei muutakun koneen metsästykseen siis..saa tarjota.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport