Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.
Erilaisten modausten, kuten esim. putkiston vaihdon, vastus TRE, lisäksi käyntiä rikastavat mm.:
- Väärin säädetty TPS
- Moottorin lämpötila-anturi
- Rikkoontunut lambda (ajettu kuumaksi/rikkaalla pitkään)
- Epätasapainossa olevat sylinterit (läppien synkkasäätö pielessä)
- Myös vakuumiputken irtoaminen saattaa vaikuttaa, en ole ihan varma miten.
sehän on mekaaninen sydeemi?ongelmat alko kun vaihdoin iridiumit ja jäi perkele
yksi tulpan hattu irti eikä sitä heti huomannu kone tulille käy kuin puimakone sitten tuli ruuvattuu käsikaasu lärpäkkää ei mitään vaikutusta kierroksiin sitten uudet tulpat sama tilanne
Juuri näin eli:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, imu ei ole päällä, vaan vika on jossain muualla.
Muhahhaa. ja hyvää jussia.
PS: taitaa olla jo yli 2 tuhannesosaa veressä (Lerssillä)
Lerssi kirjoitti:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.
Katetta lienee turha lähteä purkamaan. Riittää, kun nostaa tankin ylös.