Miten saa "ryypyn"säädettyä - Kylmäkäynti

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

todennäköisesti on hörpyn säätö päin persettä :pylly:
kylmänä käy kohtullisen hyvin,kun lämpiää alkaa rykimään ja bensa haisee kuin nesteen jalostamolla :shocked:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
76-1139058759

Viesti Kirjoittaja 76-1139058759 »

Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Erilaisten modausten, kuten esim. putkiston vaihdon, vastus TRE, lisäksi käyntiä rikastavat mm.:

- Väärin säädetty TPS
- Moottorin lämpötila-anturi
- Rikkoontunut lambda (ajettu kuumaksi/rikkaalla pitkään)
- Epätasapainossa olevat sylinterit (läppien synkkasäätö pielessä)
- Myös vakuumiputken irtoaminen saattaa vaikuttaa, en ole ihan varma miten.

Mitäs modeja/muutoksia sulla on pyörässä ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

waiski10 kirjoitti:eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...

Näin miullekkin on informoitu, et se on "käsikaasu" ei varsinainen ryyppy...oonko ihan väärässä? ???




Edited By purzzi on 1150925101
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Avatar
race
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Touko 2004, 18:48
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja race »

:mosh: just näin....eikä siis :kippis: (rikastin)
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

sehän on mekaaninen sydeemi?ongelmat alko kun vaihdoin iridiumit ja jäi perkele
yksi tulpan hattu irti :respekt: eikä sitä heti huomannu kone tulille käy kuin puimakone :glare: sitten tuli ruuvattuu käsikaasu lärpäkkää ei mitään vaikutusta kierroksiin :wtf: sitten uudet tulpat sama tilanne :thumbdown:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
76-1139058759

Viesti Kirjoittaja 76-1139058759 »

Juuri näin eli:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, imu ei ole päällä, vaan vika on jossain muualla.
Muhahhaa. ja hyvää jussia.
PS: taitaa olla jo yli 2 tuhannesosaa veressä (Lerssillä)




Edited By Lerssi on 1150996987
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

ilmavuoto näyttäs olevan aikalailla syypää :O liian löysät
imukurkun kiristimet,nylppäneet ristipääruuvit ??? vaihdan
rosteri kuusikolot tilalle :thumbup:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
Avatar
rosmo
Viestit: 14
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 10:34
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rosmo »

Lerssi kirjoitti:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.

Katetta lienee turha lähteä purkamaan. Riittää, kun nostaa tankin ylös.
Vastaa Viestiin