Miten saa "ryypyn"säädettyä - Kylmäkäynti
Erilaisten modausten, kuten esim. putkiston vaihdon, vastus TRE, lisäksi käyntiä rikastavat mm.:
- Väärin säädetty TPS
- Moottorin lämpötila-anturi
- Rikkoontunut lambda (ajettu kuumaksi/rikkaalla pitkään)
- Epätasapainossa olevat sylinterit (läppien synkkasäätö pielessä)
- Myös vakuumiputken irtoaminen saattaa vaikuttaa, en ole ihan varma miten.
Mitäs modeja/muutoksia sulla on pyörässä ?
- Väärin säädetty TPS
- Moottorin lämpötila-anturi
- Rikkoontunut lambda (ajettu kuumaksi/rikkaalla pitkään)
- Epätasapainossa olevat sylinterit (läppien synkkasäätö pielessä)
- Myös vakuumiputken irtoaminen saattaa vaikuttaa, en ole ihan varma miten.
Mitäs modeja/muutoksia sulla on pyörässä ?
waiski10 kirjoitti:eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...
Näin miullekkin on informoitu, et se on "käsikaasu" ei varsinainen ryyppy...oonko ihan väärässä? ???
Edited By purzzi on 1150925101
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
sehän on mekaaninen sydeemi?ongelmat alko kun vaihdoin iridiumit ja jäi perkele
yksi tulpan hattu irti eikä sitä heti huomannu kone tulille käy kuin puimakone sitten tuli ruuvattuu käsikaasu lärpäkkää ei mitään vaikutusta kierroksiin sitten uudet tulpat sama tilanne
yksi tulpan hattu irti eikä sitä heti huomannu kone tulille käy kuin puimakone sitten tuli ruuvattuu käsikaasu lärpäkkää ei mitään vaikutusta kierroksiin sitten uudet tulpat sama tilanne
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...