Vetäsin solenoidille menevän musta/keltasen johdon poikki, ja liitin siitä solenoidin puoleisen pään suoraan maihin. Nyt starttailee ilman kytkimen kytkintä.storbacka kirjoitti:On tullu laitettua vähän erilainen kytkinkahva-konaisuus, ja siinä ei ole sitä kytkintä.
Kattelin sähkökaaviosta et solenoidille menevän maa-johdon kun vetäsee suoraan maihin, niin pitäs pelata ilman kytkinkahvan johtojen hypyttämistä/katkaisijaa.
Sähköjuttuja
Kuten jo aikaisemmin totesin, ei hyvä. Nyt sinulla on koko ajan käytössä vapaan kartat ecun sisällä kun ecu kuvittelee että kytkin on koko ajan pohjassa...storbacka kirjoitti:storbacka kirjoitti:On tullu laitettua vähän erilainen kytkinkahva-konaisuus, ja siinä ei ole sitä kytkintä.
Kattelin sähkökaaviosta et solenoidille menevän maa-johdon kun vetäsee suoraan maihin, niin pitäs pelata ilman kytkinkahvan johtojen hypyttämistä/katkaisijaa.
Vetäsin solenoidille menevän musta/keltasen johdon poikki, ja liitin siitä solenoidin puoleisen pään suoraan maihin. Nyt starttailee ilman kytkimen kytkintä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ei pitäs olla. Ei mene se maa "tieto" boxille asti. Ecun näkökulmasta kytkimen kytkin on koko ajan auki.jarim kirjoitti:storbacka kirjoitti:storbacka kirjoitti:On tullu laitettua vähän erilainen kytkinkahva-konaisuus, ja siinä ei ole sitä kytkintä.
Kattelin sähkökaaviosta et solenoidille menevän maa-johdon kun vetäsee suoraan maihin, niin pitäs pelata ilman kytkinkahvan johtojen hypyttämistä/katkaisijaa.
Vetäsin solenoidille menevän musta/keltasen johdon poikki, ja liitin siitä solenoidin puoleisen pään suoraan maihin. Nyt starttailee ilman kytkimen kytkintä.
Kuten jo aikaisemmin totesin, ei hyvä. Nyt sinulla on koko ajan käytössä vapaan kartat ecun sisällä kun ecu kuvittelee että kytkin on koko ajan pohjassa...
Ahaa, ok, seison korjattuna.storbacka kirjoitti:jarim kirjoitti:Kuten jo aikaisemmin totesin, ei hyvä. Nyt sinulla on koko ajan käytössä vapaan kartat ecun sisällä kun ecu kuvittelee että kytkin on koko ajan pohjassa...
Ei pitäs olla. Ei mene se maa "tieto" boxille asti. Ecun näkökulmasta kytkimen kytkin on koko ajan auki.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport