Sähköjuttuja

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

storbacka kirjoitti:On tullu laitettua vähän erilainen kytkinkahva-konaisuus, ja siinä ei ole sitä kytkintä.

Kattelin sähkökaaviosta et solenoidille menevän maa-johdon kun vetäsee suoraan maihin, niin pitäs pelata ilman kytkinkahvan johtojen hypyttämistä/katkaisijaa.
Vetäsin solenoidille menevän musta/keltasen johdon poikki, ja liitin siitä solenoidin puoleisen pään suoraan maihin. Nyt starttailee ilman kytkimen kytkintä.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

storbacka kirjoitti:
storbacka kirjoitti:On tullu laitettua vähän erilainen kytkinkahva-konaisuus, ja siinä ei ole sitä kytkintä.

Kattelin sähkökaaviosta et solenoidille menevän maa-johdon kun vetäsee suoraan maihin, niin pitäs pelata ilman kytkinkahvan johtojen hypyttämistä/katkaisijaa.

Vetäsin solenoidille menevän musta/keltasen johdon poikki, ja liitin siitä solenoidin puoleisen pään suoraan maihin. Nyt starttailee ilman kytkimen kytkintä.
Kuten jo aikaisemmin totesin, ei hyvä. Nyt sinulla on koko ajan käytössä vapaan kartat ecun sisällä kun ecu kuvittelee että kytkin on koko ajan pohjassa...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

jarim kirjoitti:
storbacka kirjoitti:
storbacka kirjoitti:On tullu laitettua vähän erilainen kytkinkahva-konaisuus, ja siinä ei ole sitä kytkintä.

Kattelin sähkökaaviosta et solenoidille menevän maa-johdon kun vetäsee suoraan maihin, niin pitäs pelata ilman kytkinkahvan johtojen hypyttämistä/katkaisijaa.

Vetäsin solenoidille menevän musta/keltasen johdon poikki, ja liitin siitä solenoidin puoleisen pään suoraan maihin. Nyt starttailee ilman kytkimen kytkintä.

Kuten jo aikaisemmin totesin, ei hyvä. Nyt sinulla on koko ajan käytössä vapaan kartat ecun sisällä kun ecu kuvittelee että kytkin on koko ajan pohjassa...
Ei pitäs olla. Ei mene se maa "tieto" boxille asti. Ecun näkökulmasta kytkimen kytkin on koko ajan auki.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4616
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

storbacka kirjoitti:
jarim kirjoitti:Kuten jo aikaisemmin totesin, ei hyvä. Nyt sinulla on koko ajan käytössä vapaan kartat ecun sisällä kun ecu kuvittelee että kytkin on koko ajan pohjassa...

Ei pitäs olla. Ei mene se maa "tieto" boxille asti. Ecun näkökulmasta kytkimen kytkin on koko ajan auki.
Ahaa, ok, seison korjattuna. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin