Sähköjuttuja
Komppaan Kujoa tuon kohdan 1. suhteen. ECU käsittääkseni käyttää vapaan karttaa kaikilla vaihteilla jos nuo johdot lyö yhteen. Ei hjuva ei hjuva...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Siis onko tarve se että ei halua painaa kytkintä käynnistettäessä ? - vai jotain muuta ?
Jos vaan haluaa poistaa kytkimen painamisen startatessa niin sitähän voisi kokeilla irroittaa sen starttireleen keltamustan piuhan ja laittaa suoraan starttireleen vastaavaan nastaan maadoituksen runkoon tai lähimpään maadoituspisteeseen - jos luin oikein tuota kytkentäkaaviota.
Jos tulee joku herjakoodi (Check engine) tuosta irti jääneestä johdosta, niin vaatii varmaan 1Kohm:n vastuksen siitä tuonne +12v jännitteesen - mutta tuskin vaatii.
Jos vaan haluaa poistaa kytkimen painamisen startatessa niin sitähän voisi kokeilla irroittaa sen starttireleen keltamustan piuhan ja laittaa suoraan starttireleen vastaavaan nastaan maadoituksen runkoon tai lähimpään maadoituspisteeseen - jos luin oikein tuota kytkentäkaaviota.
Jos tulee joku herjakoodi (Check engine) tuosta irti jääneestä johdosta, niin vaatii varmaan 1Kohm:n vastuksen siitä tuonne +12v jännitteesen - mutta tuskin vaatii.
PetriK kirjoitti:Siis onko tarve se että ei halua painaa kytkintä käynnistettäessä ? - vai jotain muuta ?
Jos vaan haluaa poistaa kytkimen painamisen startatessa niin sitähän voisi kokeilla irroittaa sen starttireleen keltamustan piuhan ja laittaa suoraan starttireleen vastaavaan nastaan maadoituksen runkoon tai lähimpään maadoituspisteeseen - jos luin oikein tuota kytkentäkaaviota.
Jos tulee joku herjakoodi (Check engine) tuosta irti jääneestä johdosta, niin vaatii varmaan 1Kohm:n vastuksen siitä tuonne +12v jännitteesen - mutta tuskin vaatii.
Lähinnä meinasin tuolla kytkimen poistolla sitä että olisi juurikin se toinen kartta kuin vapaan. Ja syy miksi mikrokytkimen haluisin ohittaa, on se ettei nykyisissä kahvoissa ole sitä eikä edes paikkaa mihin sen voisi asentaa.
Tuo rele/sulake hässäkkä johtoineen oli mielessä poistaa ihan pelkästään tilanpuutteen takia. Suurin osa niistä johdoista tulee olemaan turhia kesään mennessä.
Varmaan lähitulevaisuudessa luvassa lisää tyhmiä kysymyksiä täältä suunnasta koskien sähköjä.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Kytkimen kytkimen takana ei varsinaisesti ole omaa karttaa - vaan se kytkimen painaminen muuttaa kierrosrajoittimen alemmas (joka on turvallisuussyistä hyvä asia jos joskus vaihtaessa unohtaa löystätä kaasua tai kytkintä paljon luistattaa).
Mutta noilla yllä mainituilla ohjeilla sen voi käsittääkseni poistaa.
Mutta noilla yllä mainituilla ohjeilla sen voi käsittääkseni poistaa.
Itellä oli pc, yosimura, vapaavirtaussuodatin ja tre. Doctor bike epilässä sääti. 167hv ja 143nm vääntöä... ja kyllä lähti ihan erillainen ku vakio.. K8:siin laitetaan turbo jossain vaiheessa... Rahalle saa paremman vastineen... 
Edited By Jukkis on 1192897537

Edited By Jukkis on 1192897537
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Rahaa ei kannata miettiä, kaik menee......... 

BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Hyvä lähtökohta 

BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Busa käy vakiona vähän rikkaalla. Jopa Akra suosittelee omalla race putkellaan että säätäminen ei ole välttämätöntä. No esim Jampalla (kstbh, kansiset) on tuo oman boxin säätölaite jos haluat siellä käydä.makebusa kirjoitti:kaikki menee huomattu,,
riittänee busan oman ruiskun sääätäminen änkkäri-modille?
Esim. mulla noin +15hp vakioon nähden ei vielä vaatinut yläkerran rikastamista. Sen sijaan alakertaa piti laihentaa koska nähtävästi putsarimodi sekoittaa alakerran virtauksia. (syy selitetty tuossa seuraavana olevassa jutussa jossa kerrotaan porttaamisesta).
Kaikki tosiaan menee... mutta kivaa on !
Täytyisi löytää mittaristolle menevä FI johto. Kolme vaihtoehtoa tällä hetkellä, muut olen tietääkseni paikallistanut. Tämä ensinmäinen todennäköisin. Eli Musta, vihreällä raidalla, menee mittaristolta ECUlle.
Punainen sinisellä raidalla polttoaine pumpun releelle, josta toinen pää pumpun sulakkeelle. Kolmas ja viimeinen vaihtoehto, sininen mustalla raidalla. Taisi menna vilkku/sivutuen releelle.
Näistä jos saisin vahvistuksen busan sähköihin perehtyneeltä henkilöltä, olisin todella kiitollinen.
2001 busa kyseessä.
Punainen sinisellä raidalla polttoaine pumpun releelle, josta toinen pää pumpun sulakkeelle. Kolmas ja viimeinen vaihtoehto, sininen mustalla raidalla. Taisi menna vilkku/sivutuen releelle.
Näistä jos saisin vahvistuksen busan sähköihin perehtyneeltä henkilöltä, olisin todella kiitollinen.
2001 busa kyseessä.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh