Noniin st1 nokat paikallaan ja tänään kävi muuli penkissä. 188hv, 146Nm takapyörältä. Kokoonpano muuten K&N filsu, tre, akra evolution putki, pc3 ja kiila joka aikastaa sytkää 4 astetta.
orpopiru kirjoitti:Noniin st1 nokat paikallaan ja tänään kävi muuli penkissä. 188hv, 146Nm takapyörältä. Kokoonpano muuten K&N filsu, tre, akra evolution putki, pc3 ja kiila joka aikastaa sytkää 4 astetta.
:rocket
Hyvin on potkinut..... Missä penkissä?
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Minä, kun käytin omani vuosi sitten penkissä suunnilleen samoilla vireillä: 180hp.... Mulla ei kanssa koskettu nokkien ajoitukseen, kun oli alueella (+25hp vakioon). Penkittäjä kertoi, et oli käynyt samanlaisilla vireillä toinen busa, tulos <170hp:a. Siinä oli ollut kans nokat "tehtaan jäljiltä" Päivän töitä tehtyään, (olikohan peräti yli5 astetta toinen nokka heittänyt) oli saanut tehot 180hp:n pintaan. Eli ei aina Yoshimurallakaan välttämättä ajotukset kohdillaan uutuuttaan.
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Kyllähän toi säätäminen kävi mielessä, mut sen vaatima aika (lue raha) sai toisiin aatoksiin. Ilmeisesti noi sattu olemaan aika hyvin alueella, toki penkeissäkin on varmasti eroja puoleen tai toiseen. Persdynohan sen sitten kesän mittaan kertoo, paha vaan ku sillä on yleensä tapana kalibroitua alaspäin kesän kuluessa... :p
Toi nokkien ajoitus on helppo tarkistaa
Oompa tehnyt pohjatyön sille.
Nokkakortin mukaisissa arvoissa ventiilin aukeemat vaihtotahdilla ykk:ssa on imu, 2,39 mm ja pako 2,00 mm mikäli välykset imu 0,20mm pako 0,25mm
Hmm.. nämä mulla olevat mallit,hiottuna omiin nokkiin. ajoitukset: Type-S 2,9mm/2,5mm
Type-R 3,3mm/2,7mm
Hmm.. vakiot vaihtelee ja en oo oikeesti vakiotten ajoituksia mitannu ???
Täytyypi jossain vaiheessa kellottaa
ksthb kirjoitti:Toi nokkien ajoitus on helppo tarkistaa
Oompa tehnyt pohjatyön sille.
Nokkakortin mukaisissa arvoissa ventiilin aukeemat vaihtotahdilla ykk:ssa on imu, 2,39 mm ja pako 2,00 mm mikäli välykset imu 0,20mm pako 0,25mm
hyvä kst nyt kun nuo st 1sten asennusmilliarvot on tuossa listaa tähän myös type r type s ja vakionokkien vastaavat
ksthb kirjoitti:Toi nokkien ajoitus on helppo tarkistaa
Oompa tehnyt pohjatyön sille.
Nokkakortin mukaisissa arvoissa ventiilin aukeemat vaihtotahdilla ykk:ssa on imu, 2,39 mm ja pako 2,00 mm mikäli välykset imu 0,20mm pako 0,25mm
Hmm.. nämä mulla olevat mallit,hiottuna omiin nokkiin. ajoitukset: Type-S 2,9mm/2,5mm
Type-R 3,3mm/2,7mm
Hmm.. vakiot vaihtelee ja en oo oikeesti vakiotten ajoituksia mitannu ???
Täytyypi jossain vaiheessa kellottaa
ksthb kirjoitti:Toi nokkien ajoitus on helppo tarkistaa
Oompa tehnyt pohjatyön sille.
Nokkakortin mukaisissa arvoissa ventiilin aukeemat vaihtotahdilla ykk:ssa on imu, 2,39 mm ja pako 2,00 mm mikäli välykset imu 0,20mm pako 0,25mm
Hmm.. nämä mulla olevat mallit,hiottuna omiin nokkiin. ajoitukset: Type-S 2,9mm/2,5mm
Type-R 3,3mm/2,7mm
Hmm.. vakiot vaihtelee ja en oo oikeesti vakiotten ajoituksia mitannu ???
Täytyypi jossain vaiheessa kellottaa
Type-S nokkiin sain useamman tunnin säätämisen ja tarkistuksien jälkeen 2,84mm/2,46mm. Suuri kiitos Jampalle esityöstä ja neuvoista Noita lukemia ei välttämättä joka tyyppi ala jakamaan yleisesti, joten erittäin reilu meininki..