Tere kaikille!
Nyt on käynyt niin ikävästi että on mennyt mömmöt sekaisin Gen1 stä. Eli lämmöt alkoi ajossa nouseen, ja huomasin että öljyt olivat vaaleeta vaahtoa. Noh, nyt sitten aattelin ensimmäisenä kysellä että onko jotain ns. tyyppivikaa, josta vuotaa? Vai aletaanko suoraan purkamaan vaan kantta irti jne. Vesipumpun kuitenkin jo purkasin, eikä veden joukossa öljyä ollut. Näin ollen painepuolelta ei kannentiiviste ainakaan vuoda.
Kiitokset jo etukäteen.
Nesteet sekaisin - Jäähdytin nesteet öljyn seassa
Kannen tiiviste/kansi,Tomppa83 kirjoitti:Tere kaikille!
Nyt on käynyt niin ikävästi että on mennyt mömmöt sekaisin Gen1 stä. Eli lämmöt alkoi ajossa nouseen, ja huomasin että öljyt olivat vaaleeta vaahtoa. Noh, nyt sitten aattelin ensimmäisenä kysellä että onko jotain ns. tyyppivikaa, josta vuotaa? Vai aletaanko suoraan purkamaan vaan kantta irti jne. Vesipumpun kuitenkin jo purkasin, eikä veden joukossa öljyä ollut. Näin ollen painepuolelta ei kannentiiviste ainakaan vuoda.
Kiitokset jo etukäteen.
vesipumpun akselista voisi päästä mutta se kyllä näkyisi kun pumppu on irti
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tuo mitä samlla vaihtta riippuu siitä mitä sieltä löytyy ja mitä on käyttö jatkossa,
jokusen ~100tkm ajetun availlut niin isompaa kulumaa ei olle näkynyt
ohjurin kumit kovia, ketju hieman venynyt että ehkäpä ketju ventilin kumit samall kun kansi on irti,
tietysti samlla tarkistta sylinterit,
tiivisteitä ja muita osia niin vaikka
https://www.orientexpress.com/Suzuki-GSX1300R-2002-parts.aspx
https://store.schnitzracing.com/suzuki/hayabusa
https://dragrace.fi/index.p....ar=2002
https://www.npm.fi/fi....visteet
tai vaikka stormilta
tarjontaa on vaikka kuinka ja noistakin kaikista tulee kotiin asti
jokusen ~100tkm ajetun availlut niin isompaa kulumaa ei olle näkynyt
ohjurin kumit kovia, ketju hieman venynyt että ehkäpä ketju ventilin kumit samall kun kansi on irti,
tietysti samlla tarkistta sylinterit,
tiivisteitä ja muita osia niin vaikka
https://www.orientexpress.com/Suzuki-GSX1300R-2002-parts.aspx
https://store.schnitzracing.com/suzuki/hayabusa
https://dragrace.fi/index.p....ar=2002
https://www.npm.fi/fi....visteet
tai vaikka stormilta
tarjontaa on vaikka kuinka ja noistakin kaikista tulee kotiin asti
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Kyllä minä ainakin oikaisin kannen ja ryhmän tasopinnat jos on tommonen käyny (ja onkin käynyt, useamman kerran virikoneessa). Venttiilivarren suojakumit vaihtoon ja venttiilien läppäys samalla niin "tulee kuin uusi".
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport