200 ?? ei jumankauta. Mulla teki 100 ja siihen kuuluu vielä pari muuta ylimäärästä hommaaki!Sepe kirjoitti:Enpä ole kuullut.
Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.
En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200.
Huolto - Missä pääkaupunkiseudulla kannattaa?
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
No siinä ei ollut työlle laskettu mitään. Johan osat ja öljyt tekee melkein tuon 100. No mut hyvä et suhteet pelaa.RHead kirjoitti:Sepe kirjoitti:Enpä ole kuullut.
Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.
En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200.
200 ?? ei jumankauta. Mulla teki 100 ja siihen kuuluu vielä pari muuta ylimäärästä hommaaki!
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Busaman kirjoitti:Toi Devilin High Pipe on siistin näköinen putkisto mut huono jos alkukäyrästö on noin päin vittua väännetty et paikat sulaa. Ihme ettei ne ota mallia alkuperäisistä käyristä.
Oletko Sepe kuullot onko muilla putkisto merkeillä ollut samoja ongelmia et kate sulaa...?
Kyllähän noi katteet saa sulamaan melkein putkella kuin putkella, jos asennusta ei tehdä kunnolla. Mikäli putken ja katteen väliin ei jää riittävää rakoa, niin katteet alkaa paistumaan, siis ruskistumaan. Jos putki taas ottaa kiinni katteeseen, niin katehan palaa 100-varmasti. Eli aina kun putkea asennetaan, niin nuo "välykset" pitäisi tarkistaa, ennen ensimmäistä käynnistystä.
Ehkä tuohon alkukäyrästön muotoon vaikuttaa se, että sillä putkistolla on nimensä mukaisesti haluttu saada vähän lisätehoja koneesta. Kyllähän noi putket on kuitenkin niin suunniteltu, että ne eivät ota katteisiin kiinni, mikäli asenus tehdään niin kuin se on suunniteltu.
Kovin väittää taas liike mikä myi/asensi putkiston että on täysin oikein asennettu paikoilleen. Ettei käyrästöä saa asennettua kuin yhdellä tavalla kiinni jne....
Ainakin tää Devilin High Pipe käyrästö ottaa kiinni kummaltakin puolelta uloimmat putket katteeseen. Ehkä takaanta päin katsottuna oikean puoleisessa on rakoa pari milliä mut se ei riitä jos ajetaan kovemmin kuin 120km/h alkaa muovi käryämään.
Toi putkisto vaan on sairaan hyvän näköinen busassa. Paremman näköinen kuin joku 1-pönttö tai 2-pönttöä per puoli alhaalla. Eikä oo edessä kun ahtaissa paikoissa ajaa esim. Italian ruuhkissa
Mut sit taas kun katsoo mitä ne penkittää vakioa käyrästöllä et on vain noi pöntöt vaihdettu ei näytä olevan suurempaa eroa koko putkiston vaihtaneisiin. Vaikka vakio käyrästössä on katti toisessa putkessa jne..
En sit tiedä mitä tekis ostaako jonkun toisen putkiston vaiko laittaa tohon vakio käyrästön eteen paikkaan......
Mut ei sil tommotti voi ajaa missään muualla kuin just Suomessa. Euroopassa kun ajaa niin siel on aina nopeudet sitä luokkaa et muovit sulaa heti.
Tai rääkkäät sitä jossain radalla Suomessa tulee sama eteen.
Ainakin tää Devilin High Pipe käyrästö ottaa kiinni kummaltakin puolelta uloimmat putket katteeseen. Ehkä takaanta päin katsottuna oikean puoleisessa on rakoa pari milliä mut se ei riitä jos ajetaan kovemmin kuin 120km/h alkaa muovi käryämään.
Toi putkisto vaan on sairaan hyvän näköinen busassa. Paremman näköinen kuin joku 1-pönttö tai 2-pönttöä per puoli alhaalla. Eikä oo edessä kun ahtaissa paikoissa ajaa esim. Italian ruuhkissa
Mut sit taas kun katsoo mitä ne penkittää vakioa käyrästöllä et on vain noi pöntöt vaihdettu ei näytä olevan suurempaa eroa koko putkiston vaihtaneisiin. Vaikka vakio käyrästössä on katti toisessa putkessa jne..
En sit tiedä mitä tekis ostaako jonkun toisen putkiston vaiko laittaa tohon vakio käyrästön eteen paikkaan......
Mut ei sil tommotti voi ajaa missään muualla kuin just Suomessa. Euroopassa kun ajaa niin siel on aina nopeudet sitä luokkaa et muovit sulaa heti.
Tai rääkkäät sitä jossain radalla Suomessa tulee sama eteen.
Moi! Mä olen aika tarkka noiden huoltojen suhteen ja olen omasta mielestäni "löytänyt" hyvän huollon Järvenpäästä ykkösMP:stä. En tosin ole käyttänyt siellä kuin kerran, mutta ensimmäisen kerran tuon huollon jälkeen ei tarvinnut viedä takas tai korjata huoltokaverin huolimattomuus/välinpitämättömyys virheitä. Vinkkinä noihin sytkätulppiin: Laittakaa iridium tulpat! Niillä voi ajaa vähintäin 3x sen mitä vakioilla, jotka mulla -00 mallissa olivat ihan tavalliset tulpat. Kivana plussana saa vielä paremmin vetävän koneen. Eikä tarvitse tulppia ruuvailla turhan takia.
Minnekköhän tuo siskon mopo kannattaisi kiikuttaa 24tKm huoltoon?
Aika kovia hintoja huutelevat....362 oli yhden paikan avaus.
edit: Torstilla Kouvolassa 330, ilman ilmanputsaria.
edit: Niin huolto voisi olla jossain 100km säteellä hämeenlinnasta.
Aika kovia hintoja huutelevat....362 oli yhden paikan avaus.
edit: Torstilla Kouvolassa 330, ilman ilmanputsaria.
edit: Niin huolto voisi olla jossain 100km säteellä hämeenlinnasta.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
24tkm huollossa pitäisi tarkistaa myös venttiilienvälykset ja synkata ruiskut...waiski10 kirjoitti:HUOLTO KAKSIKKO jämsä, tosin ei aivan mahdu 100km sisää jos kattoo hml;stä. hinnat kohtuulliset, palvelu myös iltaisin ja viikonloppuna miten asiakkaalle sopii..
edit: kysyin 24t huollonhintaa n.150 sis öljyt, suodin ym. tarvikkeet, ohje työ aika 1,9h
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ovat.waiski10 kirjoitti:sanoi että venat ja ruisku 18 ja 36th. ovatkohan väärässä? no höh
Niillä on se väärä/vanha huoltolista.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/