Huolto - Missä pääkaupunkiseudulla kannattaa?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Sepe kirjoitti:Enpä ole kuullut.

Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.

En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200€.
200€ ?? ei jumankauta. Mulla teki 100€ ja siihen kuuluu vielä pari muuta ylimäärästä hommaaki! :D
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

RHead kirjoitti:
Sepe kirjoitti:Enpä ole kuullut.

Laitahan sitten kuulumiset mitä Motokeitaassa sanoivat Devileistä.

En koittanut tuosta huollon hinnasta tinkailla ollenkaan. Näyttää kuitenkin Korpiaholla olevan hinnat ihan kohdillaan. On vaan vähän turhan pitkä matka sinne. Mulla toi 12tKm huolto kustansi viime syksynä 200€.

200€ ?? ei jumankauta. Mulla teki 100€ ja siihen kuuluu vielä pari muuta ylimäärästä hommaaki! :D
No siinä ei ollut työlle laskettu mitään. Johan osat ja öljyt tekee melkein tuon 100€. No mut hyvä et suhteet pelaa. :;):
70-1085386739

Viesti Kirjoittaja 70-1085386739 »

Busaman kirjoitti:Toi Devilin High Pipe on siistin näköinen putkisto mut huono jos alkukäyrästö on noin päin vittua väännetty et paikat sulaa. Ihme ettei ne ota mallia alkuperäisistä käyristä.

Oletko Sepe kuullot onko muilla putkisto merkeillä ollut samoja ongelmia et kate sulaa...?

Kyllähän noi katteet saa sulamaan melkein putkella kuin putkella, jos asennusta ei tehdä kunnolla. :( Mikäli putken ja katteen väliin ei jää riittävää rakoa, niin katteet alkaa paistumaan, siis ruskistumaan. Jos putki taas ottaa kiinni katteeseen, niin katehan palaa 100-varmasti. Eli aina kun putkea asennetaan, niin nuo "välykset" pitäisi tarkistaa, ennen ensimmäistä käynnistystä.
Ehkä tuohon alkukäyrästön muotoon vaikuttaa se, että sillä putkistolla on nimensä mukaisesti haluttu saada vähän lisätehoja koneesta. :;): Kyllähän noi putket on kuitenkin niin suunniteltu, että ne eivät ota katteisiin kiinni, mikäli asenus tehdään niin kuin se on suunniteltu.
66-1085658682

Viesti Kirjoittaja 66-1085658682 »

Kovin väittää taas liike mikä myi/asensi putkiston että on täysin oikein asennettu paikoilleen. Ettei käyrästöä saa asennettua kuin yhdellä tavalla kiinni jne....

Ainakin tää Devilin High Pipe käyrästö ottaa kiinni kummaltakin puolelta uloimmat putket katteeseen. Ehkä takaanta päin katsottuna oikean puoleisessa on rakoa pari milliä mut se ei riitä jos ajetaan kovemmin kuin 120km/h alkaa muovi käryämään.

Toi putkisto vaan on sairaan hyvän näköinen busassa. Paremman näköinen kuin joku 1-pönttö tai 2-pönttöä per puoli alhaalla. Eikä oo edessä kun ahtaissa paikoissa ajaa esim. Italian ruuhkissa :-)

Mut sit taas kun katsoo mitä ne penkittää vakioa käyrästöllä et on vain noi pöntöt vaihdettu ei näytä olevan suurempaa eroa koko putkiston vaihtaneisiin. Vaikka vakio käyrästössä on katti toisessa putkessa jne..

En sit tiedä mitä tekis ostaako jonkun toisen putkiston vaiko laittaa tohon vakio käyrästön eteen paikkaan......

Mut ei sil tommotti voi ajaa missään muualla kuin just Suomessa. Euroopassa kun ajaa niin siel on aina nopeudet sitä luokkaa et muovit sulaa heti.
Tai rääkkäät sitä jossain radalla Suomessa tulee sama eteen.
79-1091167648

Viesti Kirjoittaja 79-1091167648 »

Moi! Mä olen aika tarkka noiden huoltojen suhteen ja olen omasta mielestäni "löytänyt" hyvän huollon Järvenpäästä ykkösMP:stä. En tosin ole käyttänyt siellä kuin kerran, mutta ensimmäisen kerran tuon huollon jälkeen ei tarvinnut viedä takas tai korjata huoltokaverin huolimattomuus/välinpitämättömyys virheitä. Vinkkinä noihin sytkätulppiin: Laittakaa iridium tulpat! Niillä voi ajaa vähintäin 3x sen mitä vakioilla, jotka mulla -00 mallissa olivat ihan tavalliset tulpat. Kivana plussana saa vielä paremmin vetävän koneen. Eikä tarvitse tulppia ruuvailla turhan takia.
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Minnekköhän tuo siskon mopo kannattaisi kiikuttaa 24tKm huoltoon?
Aika kovia hintoja huutelevat....362€ oli yhden paikan avaus. :(

edit: Torstilla Kouvolassa 330€, ilman ilmanputsaria.

edit: Niin huolto voisi olla jossain 100km säteellä hämeenlinnasta.
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

HUOLTO KAKSIKKO jämsä, tosin ei aivan mahdu 100km sisää jos kattoo hml;stä. hinnat kohtuulliset, palvelu myös iltaisin ja viikonloppuna miten asiakkaalle sopii.. :respekt:


edit: kysyin 24t huollonhintaa n.150€ sis öljyt, suodin ym. tarvikkeet, ohje työ aika 1,9h
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

waiski10 kirjoitti:HUOLTO KAKSIKKO jämsä, tosin ei aivan mahdu 100km sisää jos kattoo hml;stä. hinnat kohtuulliset, palvelu myös iltaisin ja viikonloppuna miten asiakkaalle sopii.. :respekt:


edit: kysyin 24t huollonhintaa n.150€ sis öljyt, suodin ym. tarvikkeet, ohje työ aika 1,9h
24tkm huollossa pitäisi tarkistaa myös venttiilienvälykset ja synkata ruiskut...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

sanoi että venat ja ruisku 18 ja 36th. ovatkohan väärässä? no höh
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

waiski10 kirjoitti:sanoi että venat ja ruisku 18 ja 36th. ovatkohan väärässä? no höh
Ovat. :D
Niillä on se väärä/vanha huoltolista. :(
70-1085386739

Viesti Kirjoittaja 70-1085386739 »

Eikös se JV-Motorsport ole/ollut ihan hyvä? ???
Ainakin TM testin mukaan taisi olla ainut firma joka teki suht' kelvollista huoltotyötä, toisin kuin muut. :shocked:
Vastaa Viestiin