Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Hengen mies sanoisi jotta herra koettelee vaan ei hylkää.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Toivotavasti se nyt viimein on pitkään ajo kunnossaJape79 kirjoitti:Eilen tuli vietettyä pajalla pitkä ilta ja aamullakin heräsi hyvissä ajoin ennen kellon soittoa. Tuosta syystä kävikin niin hassusti että sauhut pärähti koneesta aamulla 07 pintaan Tuosta sitten suihkun kautta hyvillä mielin toimistolle ajatuksella että testit sitten sunnuntaina.
Noh, iltapäivällä peruuntu yks meno niin karkasinkin sitten aikasemmin viikonlopun viettoon ja tyypeille. Kerkesin heittämään välillä aika rankassakin räntäsateessa abaut 50 km lenkin ja nyt se perskeles ei nakuta
Väkisinkin jo alkaa tuntua että nyt se sitten pelittää mutta samahan se oli viimeksikin, eka lenkki ok ja toisella nakutti. Toivottavasti nyt kolmas kerta toden sanoo ja vehkeet jää rokkaamaan
Noita ptv välyksiä jäin vielä puntaroimaan kun Wössnerissä on matalammat venttiilin kolot kun Wisecoissa.
Pitkällisen mittailun ja hierominen tuloksena ajotin nokat ohjearvoihinsa kun näytti että useammankaan asteen muutos ei muuttanut välystä kovinkaan paljoa. Alkaa olla vissiin aika rajalla noitten välysten suhteen... Imu jäi 0.85mm ja pakonen 1.5mm välykselle. Ehkäpä nuo riittää kun ei hakkuuta rajotinta vasten???
Anyway, nyt vaan sisäänajoa ja jossakin välissä Samille säätöihin
Sitten varovasti ne koeajot ennen säätöjä kun rajoilla mennee niin se tuho(sula) on toisinaan todella pienestä kiinni,
imu on kyllä peinellä vällillä mutta sehän riittä kunhan ei ota
kiinni, mutta ei tosiaan kannatta päräistää rajoitinta miten sattuu, hikuan jos siinä pääsee sakaamaan niin ventili remontia
vaille,
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Aika pienille välyksille jäi juu, pakonen mua huolettaa enemmän.
Mut nytte tarkkana ja sormet ristissä.
Mut nytte tarkkana ja sormet ristissä.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Vielä on kalusto kasassa, vähän reilu 1000km mittarissa. Kohta joutas soitella Samille säätöön aikaa
Tuota pakovenun ptv välystä oon vielä pyöritellyt mielessä. Pitäsköhän pakosta aikaistaa aste tai pari, jos sais ees muutaman kympin lisää välystä. Ilmeisesti pakonokan muutokset ei vaikuta niin radikaalisti koneeseen kun imusen muutokset? Jos sieltä nyt vaikka joku hevonen katoaisikin niin ois kuiteskin edellytykset ettei tee tuhoa jos sattuu vaikka vaihdemissi tms...
Tuota pakovenun ptv välystä oon vielä pyöritellyt mielessä. Pitäsköhän pakosta aikaistaa aste tai pari, jos sais ees muutaman kympin lisää välystä. Ilmeisesti pakonokan muutokset ei vaikuta niin radikaalisti koneeseen kun imusen muutokset? Jos sieltä nyt vaikka joku hevonen katoaisikin niin ois kuiteskin edellytykset ettei tee tuhoa jos sattuu vaikka vaihdemissi tms...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vittu, pitikin mennä kehumaan... Tässä oon nyt tienvarressa oottamassa kaveria pelastamaan takasin kotia, kone jumissa. Saattaa olla kohta halvalla yks huonon onnen omaava bussi halvalla myynnissä
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Mitähän ihmettä siihen nyt tuli? :comp
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Paha sanoa, eikä nyt taida ihan heti olla ees motivaatio otta selville. Ohituksen jälkeen hyyty ja kun paino kytkimen pohjaan niin kone jumahti. Nyt muuten hiljastakin miestä vituttaa :p��sein��n:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
No voe helevatan perse. Kyllä olisi kaiken vastustamisen jälkeen vähän pidempää suventa toivonu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onko vielä löytynyt motivaatiota "ruumiinavaukselle"?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Känni päälle
Veikkaan pieniä välyksiä, jos se nimenomaan kierroksilla sippas.
Veikkaan pieniä välyksiä, jos se nimenomaan kierroksilla sippas.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
ei oo vielä löytynyt motivaatiota ruumiinavaukselle. Joutuu ehkä viikonloppuna pienet känöset vetäsemään suurimpaan vitutukseen... Katotaan jos ens viikolla jaksaisi vääntäytyä pajalla tuohoja selvittelemään. Itekkin veikkaan vähän laakereita tai välyksiä kun noin jumahti, en kyllä sitten tiedä mille välykselle nuo pitäs rihtailla että ois hyvä. Plastigaugella mitaten jäivät kuitenkin std toleranssien yläpäähän.
Anyhow, olipa vika mikä tahansa niin taitaa olla tämän kesän ajut tässä kun sotakassa ammottaa tyhjyyttään Palataanhan taas asiaan kun jotain uutta ilmaantuu.
Anyhow, olipa vika mikä tahansa niin taitaa olla tämän kesän ajut tässä kun sotakassa ammottaa tyhjyyttään Palataanhan taas asiaan kun jotain uutta ilmaantuu.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ajattelin lähinnä sitä mäntä-venttiili välystä kun oli tiukalla,
mut ei se kyl pitäis jumiin vetää jos vena tippuu.
mut ei se kyl pitäis jumiin vetää jos vena tippuu.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Kyllä se helppoon koneen vetää jumiin jos lisäksi käy näin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport