tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Onpa hyvä. Mul o 1.5 bar jousi tialissa...

Mitäs muuta bussille oli tehty? Ei ihan ahtimen vaihdolla päästä tonne!! :laugh:
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Tänään Vittaniemen penkissä 275hp/10129 ja 244nm/7530.
1.1 bar. Bensansyötössä ja kipinässä vähän ongelmaa. Riittää kuitenkin motarin rampista lähtiessä.
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Vittaniemen penkistä 176,7hp/10016rpm ja 140,8Nm/6891rpm. Ilmeisesti ihan ok tulos -05 mallin 77tkm ajetulle. Pyörässä k&n filtteri, airbox mox, pair tukittu ja micronin 4-2-1 putki hindlen vaimentimella.



Edited By juu-zo on 1494325558
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

juu-zo kirjoitti:Vittaniemen penkistä 176,7hp/10016rpm ja 140,8Nm/6891rpm. Ilmeisesti ihan ok tulos -05 mallin 77tkm ajetulle. Pyörässä k&n filtteri, airbox mox, pair tukittu ja micronin 4-2-1 putki hindlen vaimentimella.
Onpas hyvät lukemat!! :thumbup:
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Sama Samin penkki,
sama kone nokat vaihdettu +30hv +26nm
316hv 278nm
Kuva

~8700rpm eteenpäin käppyrässä
vielä rautapuolesta(oletettavasti) johtuvaa heittelyä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

snuggles kirjoitti:Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
Aiemin vakiot vaihtui,
webcam nokiin, ape jousiin, titanijousilautasin,
säädetäviin pyöriin,
niiten ajoitus,

siinä sitä tehdessä jäi mieleen että tehtaan yläkuolokohdan merkki olisi ollut ~6astetetta pielessä,
onko muilla havaintoja miten hyvin pitävät paikansa

Ekassa penkitellyssä pientä ihmettelyä kaikki näytää toimivan
mutta tehotlaski edeliseen kokoonpanoon verrattuna
näinkin vähistä tehoista saa tehokaasti vähenettyä ~100hv
kun käntelle pakonokan aamuyön tunteinan väärään suuntaan,

kärräys takaisin tallille ja vaihtuneiden osien asenuksen tarkistus paljasti syyn pako nokka pielessä eli syy oli nenäntakan :)

uudellen samille niin sitten tuli tuo käppyrä
vielä jäi se vipotus tuonne ylös ja rajoitimen puutumien peliin etuajassa,
(hyvän käppyrän sami sai kovalla työllä tehtyä vaikka kaikki osat ei ihan kohdallan ollut)
sille ilmeisesti on syy kampiakselin ja nokan singnalien sycronit
ainakin olivat pielessä oskilloskoopila katsotunan
niiden säätelyn jälkeen ei ole uudellen käyty penkissä
että näkisi vaikutuksen
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Joo, se tehtaan YKK merkki on omituisesti hieman pielessä
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Siitä yläkuolokohdan merkistä
tule väkisin mieleen että miten hän
hyvin se kampiakselin anturi on paikallaan
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

358 Samin penkissä.
Hyvin työntää!
Latausongelmaa ilmenee. Antaa 45v laturilta..
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)

Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...

Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja

Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

mju0288 kirjoitti:
mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)

Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...

Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja

Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
Hyvä että mäntien sulaminen loppui,
niin paljon muutoksia että tuliko lopulista varmuutta mikä sen
aiheutti ?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Ahdin vaihtui ja siihen loppui.
Holeshitin cooleri on myös todella iso apu. Ennen sai koko ajan jäähdytellä penkissä ja nyt muutaman kerran. Lämmöt myös putoaa nopeasti. Ja vaikka kone on lähelle 100.astetta niin painekoteloa voi lähmiä kädellä..
Avatar
AtteKoo
Viestit: 62
Liittynyt: 08 Syys 2013, 10:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AtteKoo »

Holset hx35W, onko kokemusta?

Ajattelin vihdoin päivittää Mitsun TD05-16g.
En vaan jaksaisi hitsailla hukkaportin paikkaa pakopesään niin ajattelin että tuo W voisi olla sopiva vaihtoehto..
"some men just want to watch the world burn"
Vastaa Viestiin