tehot.........on.........ko - penkitystä
Sama Samin penkki,
sama kone nokat vaihdettu +30hv +26nm
316hv 278nm
~8700rpm eteenpäin käppyrässä
vielä rautapuolesta(oletettavasti) johtuvaa heittelyä
sama kone nokat vaihdettu +30hv +26nm
316hv 278nm
~8700rpm eteenpäin käppyrässä
vielä rautapuolesta(oletettavasti) johtuvaa heittelyä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
Minkä muutoksen teit ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Aiemin vakiot vaihtui,snuggles kirjoitti:Elikkä meinaat että tämä +30hv ja +26nm tuli niistä nokista ?
Minkä muutoksen teit ?
webcam nokiin, ape jousiin, titanijousilautasin,
säädetäviin pyöriin,
niiten ajoitus,
siinä sitä tehdessä jäi mieleen että tehtaan yläkuolokohdan merkki olisi ollut ~6astetetta pielessä,
onko muilla havaintoja miten hyvin pitävät paikansa
Ekassa penkitellyssä pientä ihmettelyä kaikki näytää toimivan
mutta tehotlaski edeliseen kokoonpanoon verrattuna
näinkin vähistä tehoista saa tehokaasti vähenettyä ~100hv
kun käntelle pakonokan aamuyön tunteinan väärään suuntaan,
kärräys takaisin tallille ja vaihtuneiden osien asenuksen tarkistus paljasti syyn pako nokka pielessä eli syy oli nenäntakan
uudellen samille niin sitten tuli tuo käppyrä
vielä jäi se vipotus tuonne ylös ja rajoitimen puutumien peliin etuajassa,
(hyvän käppyrän sami sai kovalla työllä tehtyä vaikka kaikki osat ei ihan kohdallan ollut)
sille ilmeisesti on syy kampiakselin ja nokan singnalien sycronit
ainakin olivat pielessä oskilloskoopila katsotunan
niiden säätelyn jälkeen ei ole uudellen käyty penkissä
että näkisi vaikutuksen
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Joo, se tehtaan YKK merkki on omituisesti hieman pielessä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Siitä yläkuolokohdan merkistä
tule väkisin mieleen että miten hän
hyvin se kampiakselin anturi on paikallaan
tule väkisin mieleen että miten hän
hyvin se kampiakselin anturi on paikallaan
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...
Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja
Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
Hyvä että mäntien sulaminen loppui,mju0288 kirjoitti:Olipas pakko kaivella tämä postaus!!!mju0288 kirjoitti:Vedetääs pohjat!
146 hp takarenkaalta!
Vakiobussi -99 pl. yoshin slipari, jonka joku apina on migillä räkinyt kiinni alkuperäiseen putkeen. (eli siis tehny ihan itte 4-1 modin. Paskaraudasta, joka on umpiruosteessa.)
Noo, hyllyssä odottaa ahdin, uudenmallinen ecu, pyörijä, kertova Begin paineensäädin tulossa, 550 suuttimet, 044-pumppu, dewils own metskupumppu ja jotain muuta rompetta. Katsotaas keväällä uudemman kerran...
Eli tilanne 3 sulaneen mäntäsarjan jälkeen on tuo 358 ja vääntöä riittämiin...
Koneessa:
-hx35
- wiseco mäntäsarja,
- vahvempi vetari,
- titaani retkut ja jäykemmät jouset,
- turbosmart portti 0.98bar jousella,
- kiinanveivit,
- laatikko korjattu,
- 0.5 " studit,
- holeshotin cooleri,
- isotuotto bpumppu,
- jajajaja
Ja ahtaa 1.4 bar. Nuin.
Pitkä matka, mutta voimaa tuli se +200...
niin paljon muutoksia että tuliko lopulista varmuutta mikä sen
aiheutti ?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili