Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Tulikohan joskus pujotettua prikat jousen päihin niin sai väljiä poies, pitää avata hieman jousen pidäkkeitä että saa asennettua.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

juu-zo kirjoitti:Joutuuhan sitä melko paljon laittamaan rahaa 25hp/30Nm takia, mutta tuo 200 raja olisi kyllä makoisaa itsekin rikkoa. Täytyy harkita missä vaiheessa jaksaa itse tuohon ryhtyä.
Mistä tuo +25hp lukema ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

SMR kirjoitti:
juu-zo kirjoitti:Joutuuhan sitä melko paljon laittamaan rahaa 25hp/30Nm takia, mutta tuo 200 raja olisi kyllä makoisaa itsekin rikkoa. Täytyy harkita missä vaiheessa jaksaa itse tuohon ryhtyä.
Mistä tuo +25hp lukema ?
Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpg
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

"you have taken a wrong turn"
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

juu-zo kirjoitti:
SMR kirjoitti:
juu-zo kirjoitti:Joutuuhan sitä melko paljon laittamaan rahaa 25hp/30Nm takia, mutta tuo 200 raja olisi kyllä makoisaa itsekin rikkoa. Täytyy harkita missä vaiheessa jaksaa itse tuohon ryhtyä.

Mistä tuo +25hp lukema ?

Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpg

Sulla onkin lapussa konetehot, takarenkaalta vielä parikytä heposta vähemmän :oops:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Esille tuotu sellanen ajatus kytkinkorista ja sen jousista,
jos sinne vaihtais tiukempaa jousta, tai kiristää niitä reilusti niin se saattaa muuttaa korin keskityksen,
siellä lienee pieni välys voitelua varten, minkä varassa kori liikkuu jousia vastaan.
Mutta jos kori on muuten ok kunnossa niin pieni kiristys jousiin vois viedä rapinan pois.

Katoin kans tuosta yhen vanhan korin niin oli vähintään yhtä paljo väljää ku videossa, ääniä en muista oliko minkälaiset.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Jape79 kirjoitti:
juu-zo kirjoitti:
SMR kirjoitti: Mistä tuo +25hp lukema ?
Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpg
Sulla onkin lapussa konetehot, takarenkaalta vielä parikytä heposta vähemmän :oops:
Mä en näe, paljo siellä ny oli , 176 ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

SMR kirjoitti:Esille tuotu sellanen ajatus kytkinkorista ja sen jousista,
jos sinne vaihtais tiukempaa jousta, tai kiristää niitä reilusti niin se saattaa muuttaa korin keskityksen,
siellä lienee pieni välys voitelua varten, minkä varassa kori liikkuu jousia vastaan.
Mutta jos kori on muuten ok kunnossa niin pieni kiristys jousiin vois viedä rapinan pois.

Katoin kans tuosta yhen vanhan korin niin oli vähintään yhtä paljo väljää ku videossa, ääniä en muista oliko minkälaiset.

Meinasin että jos sais ilman järjetöntä väkivaltaa tiukattua vähän niitä pelti lirpakkeita minkä välissä jouset sivuistaan on etteivät ihan vapaasti pääsis hölskämään. Vaimenee minkä vaimenee, rapiskoon sitten jos tuo ei jeesaa :p

Pitää vielä tarkastella korin kuntoa tarkemmin samalla kun vaihtaa sen alimman levyn täysleveeseen.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

SMR kirjoitti:
Jape79 kirjoitti:
juu-zo kirjoitti: Tähän omaan menopeliin verraten. http://i.imgur.com/9X4nV51h.jpg
Sulla onkin lapussa konetehot, takarenkaalta vielä parikytä heposta vähemmän :oops:
Mä en näe, paljo siellä ny oli , 176 ?
176,7
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

juu-zo kirjoitti:176,7

eli koneeseen abaut 45hp lisää niin oltas samoissa lukemissa, alkas tuo jo persdynossakin tuntumaan :rocket
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Jape79 kirjoitti:
juu-zo kirjoitti:176,7
eli koneeseen abaut 45hp lisää niin oltas samoissa lukemissa, alkas tuo jo persdynossakin tuntumaan :rocket
Kyllähän ne lisä kuutiosentit aina mukavia olisi. Tuntuu vaan ikävältä repiä ehjää konetta auki. Pitää ehkä itsekin katsella jos tulee jotain muuta mottia myyntiin jonnekin.
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Korin jousia taputeltu hitusen tiukemmalle, kyllä se vähän hiljeni. Olkoon nut toistaiseksi noin. Alimman levyn ja rikat vaihoin täysmittaseen levyyn. Muut levyt oli ihan ok näköiset tuo kapeampi oli aika tumma, liekkö yksi syy miksi luisti penkissä...

Kuva
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Nonnih, Lappeenrannan jäljiltä taas kytkin avattu ja tarkastettu, eipä löytyny mitään ihmeellistä. Taitaa jäädä sitten ainoaksi vaihtoehdoksi tuolle kierrosten karkaamiselle jokin läikkä radan pinnassa. Vaparin ei pitäs kuitenkaan alkaa yhen äkin yli 300 vauhdissa sutimaan :shocked: Linkkaanpa vielä tähänkin tuon pätkän vedosta: Lappeenranta

Ainiin, vaihdenäyttö vaihtui myös hetki sitten Gipro x-type 2g. Tuo toimii shifterin kanssa yksiin. Ottaa tietonsa nopeus anturista ja moottorin kierroksista, ei siten sotke vaihdeanturilta tulevaa tietoa kuten atre näyttö.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Jape79 kirjoitti:Nonnih, Lappeenrannan jäljiltä taas kytkin avattu ja tarkastettu, eipä löytyny mitään ihmeellistä. Taitaa jäädä sitten ainoaksi vaihtoehdoksi tuolle kierrosten karkaamiselle jokin läikkä radan pinnassa. Vaparin ei pitäs kuitenkaan alkaa yhen äkin yli 300 vauhdissa sutimaan :shocked: Linkkaanpa vielä tähänkin tuon pätkän vedosta: Lappeenranta

Ainiin, vaihdenäyttö vaihtui myös hetki sitten Gipro x-type 2g. Tuo toimii shifterin kanssa yksiin. Ottaa tietonsa nopeus anturista ja moottorin kierroksista, ei siten sotke vaihdeanturilta tulevaa tietoa kuten atre näyttö.
eikös siitä atre näytöskin saanut sen vaihde tiedon sotkijan pois päältä,

mitenkäs kytkin pakka oliko paksuus myös kohdillaan,

jos vaiva uusii niin onko jo jäykemät jouset
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

1340R86 kirjoitti:

eikös siitä atre näytöskin saanut sen vaihde tiedon sotkijan pois päältä,

mitenkäs kytkin pakka oliko paksuus myös kohdillaan,

jos vaiva uusii niin onko jo jäykemät jouset[/quote]
Ei antanut ihan samoja arvoja vaihdeanturilta vaikka laittoi näytön by-pass modeen.

Ei ollut ykskään levy vielä paksuudelta alarajalla. Oli siinä jo aikasemmin joku jousisetti, penkissä vaihdettiin vielä 2 hd jousta. Jotenkin epäilen että jos kytkin ois luistanu niin Ois luistanu vielä sittenkin kun uudestaan älys kaasulle mennä ???




Edited By Jape79 on 1559229097
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vastaa Viestiin