24v startti systeemi

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Voisi itsekin talvella viritellä 24V systemin vaikka ei sen kummemmin ole pannua kiristetty. Melko laiskasti kuitenkin pyörittää jälleen starttia vaikka uusi akkukin tuli hommattua keväällä. Olisi vielä tuo vanha akkukin tallella joka on ihan iskussa kun luultiin valo-ongelmien johtuvan siitä.

Onko Japella muuten automaattisysteemi releillä vai käsin rinnan/sarjaan kytkimellä vaihdettava systeemi?




Edited By juu-zo on 1536321959
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Onko jollain automaattisysteemi toiminu kesää pidempään ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Investoin kokonaan uudet akut kun taisi palaa nuo vanhat kun kokeilin kantapään kautta tuota kytkentää :oops: molemmat nyt lifepoja, ei luulis tulevan ihan heti startti ongelmia...

Kuva

EDIT, juu-zon kyssäriin, kolme asuntoinen käsikytkin.




Edited By Jape79 on 1536864975
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

jarim kirjoitti:Onko sulla nyt 2kpl LiFePo akkuja siinä? Joskus miettiny että pyörisiköhän tuo yhdelläkin LiFePo akulla käyntiin, ei vaan ole ollu akkua millä testata kun pelkän testaamisen vuoksi ei viitsi ostaa.

Kannattais kokeilla josko yks LiFePo-akku riittäisi laittamalla myös jytkymmät kaapelit akun, starttireleen ja startin välille (+maakaapeli). Efessä aikanaan riitti pelkkä kaapelien isontaminen. Mitään lifepoja sillon ollu. :oops:
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

tenhulttio kirjoitti:
jarim kirjoitti:Onko sulla nyt 2kpl LiFePo akkuja siinä? Joskus miettiny että pyörisiköhän tuo yhdelläkin LiFePo akulla käyntiin, ei vaan ole ollu akkua millä testata kun pelkän testaamisen vuoksi ei viitsi ostaa.

Kannattais kokeilla josko yks LiFePo-akku riittäisi laittamalla myös jytkymmät kaapelit akun, starttireleen ja startin välille (+maakaapeli). Efessä aikanaan riitti pelkkä kaapelien isontaminen. Mitään lifepoja sillon ollu. :oops:

Voisihan tuota keväällä koittaa yhdellä lifepolla ja jos varuilta laittas vielä jytäkemmät piuhat, tuo ei montaa euroa kustantaisi. Jäisi sitten tuon katkaisijan kanssa pelaaminen pois ja jos ei sitten riittäisi niin helppo olisi palata 24v systeemiin ???
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vastaa Viestiin