Onko kenelläkään kokemuksia tai muuten tietoa sellasesta modista, missä moottorin päällä oleva huohotintötterö on poistettu, ja tilalle laitettu suora levy josta lähtee huohotinletku.
Meinasin yrittää saada akun mahtumaan tankin alle. Tuolla systeemillä sais vaan aika paljon tilaa sinne.
Omassa turbokoneessa moinen ollut, mukavasti mahtui bensapumppu + Cosworthin bensafiltteri siihen päälle.
On nyt joutilaana tuo tsydeemi (billet-levy, siihen letkuliitin, lyhyt letku 90-asteen mutkalla sekä K&N huohotinfilsu), pistä viestiä jos kiinnostaa.
Mä tein myös itse levystä ja ruuvasin letkulähdön, johon filsu päähän, hyvin huokaili äkkikäytössäkin.
Mulla oli ja tulee olemaan tankki siinä poterossa.
Hieno on! Onko olemassa faktaa miten nuo akut yleensä kestää lämpöä? Itse mietin kanssa tuota tankin alusta toisen akun sijoituspaikaksi mutta kun tuo tankinalus kesäkuumalla ja varsinkin dynossa säätäessä kuitenkin on kohtuu lämmin paikka niin olen päätymässä takahydlariin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Joo kyllä pumppu mahtuu olee ihan normaalisti, se sattuu vähän taaemmas kun toi akku. Tuli sitä lämmönkestoakin mietittyä, mut sittenhän sen näkee. Voishan siihen ehkä jotain eristettä laittaa jos meinaa probleemaksi käydä.
OK, eristeet alle etupuolelle ja sivulle, niin ei ainakaan pitäisi niin helpolla sulaa.
Mulla ollut takapenkin alla lisäakku viime kesän ja haluais sen pois sieltä kun on muutenkin ahdasta.
Ootteko tehnyt tämän huohottimen kannen ihan suorasta levystä vai oikein jyrsimällä sinne semmonen kanava/sokkelo kuten näissä billet kansissa on (ape yms.)?
gsxr kirjoitti:Ootteko tehnyt tämän huohottimen kannen ihan suorasta levystä vai oikein jyrsimällä sinne semmonen kanava/sokkelo kuten näissä billet kansissa on (ape yms.)?
TFM taxissa on ihan vaan suora levy by rälläkkä ja porakone.
gsxr kirjoitti:Ootteko tehnyt tämän huohottimen kannen ihan suorasta levystä vai oikein jyrsimällä sinne semmonen kanava/sokkelo kuten näissä billet kansissa on (ape yms.)?
TFM taxissa on ihan vaan suora levy by rälläkkä ja porakone.
Sotkeeko tuo normaalisti miten paljon konehuonetta jos letku vapaana pelkällä filtterillä? Uusimmassa hankinnassa toteutettu juuri noin. Kurkistin varovasti lahjahevosen suuhun niin jonkin verran tuolla oli öljysumua havaittavissa. Meinaan vaan että pitääkö olla huolissaan vai onko tuo normaalia
Ei kukaan ola rakentanut tuonne pientä kerääjäsäiliötä josta öljy valuisi takaisin koneeseen?
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Monenlaista versiota oli itselläki, lopulta alkoi kyllästyttää öljysotku mitä siitä tuli ja palautin alkuperäisen ratkaisun missä letku on vedetty suodatinkoteloon...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport