Nokka-akselin asentoanturi - Näkyykö nokka-akselin pyörintä?
Joo vaihdan uuden ketjun, koska siihen on tullut osumaa sekä jäykkiä nivelkohtia. Samalla laitan myös uudet "laahaimet".
Kansi on taas pöydällä, kun halusin varmistaa, että venttiilit ja männät ovat vieläkin osumattomat ja sitten tulee sen etumaisen laahaimen vaihto kuitenkin.
Otan kaikki osat lähimmältä Suzuki diileriltä, tulee kuitenkin taas jotakin tarpeita, kun busan lisäksi löytyy muitakin 2 pyöräisiä.
Osat ovat tässä vahingossa vain osa menetystä kaikkeen aikaan nähden. Jatkossa kun pystyisin erossa vahingoista.
Onko jollakin diilereillä osia hyllyssä? Varsinais-Suomessa alkaa tilanne osien suhteen olla jo heikko yleisesti.
Eikös orggis koko tiivistesarja ole n. 290 lähtöhinnalla Suzuki kauppiaalla ja Cometic 340 Dragrace:lla [¤]?
Kansi on taas pöydällä, kun halusin varmistaa, että venttiilit ja männät ovat vieläkin osumattomat ja sitten tulee sen etumaisen laahaimen vaihto kuitenkin.
Otan kaikki osat lähimmältä Suzuki diileriltä, tulee kuitenkin taas jotakin tarpeita, kun busan lisäksi löytyy muitakin 2 pyöräisiä.
Osat ovat tässä vahingossa vain osa menetystä kaikkeen aikaan nähden. Jatkossa kun pystyisin erossa vahingoista.
Onko jollakin diilereillä osia hyllyssä? Varsinais-Suomessa alkaa tilanne osien suhteen olla jo heikko yleisesti.
Eikös orggis koko tiivistesarja ole n. 290 lähtöhinnalla Suzuki kauppiaalla ja Cometic 340 Dragrace:lla [¤]?
Onko noin ?
Cometic tiivisteitä olen yleensä käyttäny kannentiivisteitä sekä alle satkun sarjaa missä on melkein kaikki loput, paitsi ohjurinkumit ja muut kumit.
Cometic tiivisteitä olen yleensä käyttäny kannentiivisteitä sekä alle satkun sarjaa missä on melkein kaikki loput, paitsi ohjurinkumit ja muut kumit.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Alatiivistesarja Cometic 68,90¤. Tuosta jää paljon ylikin kun tarttet käytännössä vaan sen startin kopan ja magneeton kopan (jos avasit sen) tiivisteet.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onko kiristimen laahainpuolen pultissa joku prikka?
Mielestäni en semmoista ole purkaessa huomannut... eli osa 3.
Kiristäjän laahaimen pultin prikka.
Mielestäni en semmoista ole purkaessa huomannut... eli osa 3.
Kiristäjän laahaimen pultin prikka.
Onkohan semmoista kaikissa? Nakkilan katalogin mukaan ei näy varaosakuvassa ollenkaan.
Nakkilan varaosakuva
Nakkilan varaosakuva
Oisko alkupään malleissa ollu, semmonen tosi ohut. Toimii varmasti ilmankin. Laita se pultti kierrelukitteella kiinni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jes, vihdoinkin ja kaikki toimii hienosti.
Ei kyllä helpoimman jälkeen mennyt silti kasaaminen.
Jostakin syystä momenttiin saaminen koneen yläpulttien (kanteen tulevat kylkipultit koneen kiinnitykseen) osalta oli haastavaa, ei naksahtanut 55 Nm kiristyksellä. Korkkasi kierteen. Laitoin uuden pidemmän pultin, voisi korjata paremmin kun otan seuraavaksi katteet irti. Momenttiavain pitäisi olla kunnossa. Voisko moga olla, kun kevyesti öljysin pultit -pitäisiko alumiiniin kiertäessä olla kuiva kierre, jolloin tulisi myös kitkaa kierteelle?
Kannen pulttien kanssa ei onneksi ollut mitään ongelmia.
K7
Ei kyllä helpoimman jälkeen mennyt silti kasaaminen.
Jostakin syystä momenttiin saaminen koneen yläpulttien (kanteen tulevat kylkipultit koneen kiinnitykseen) osalta oli haastavaa, ei naksahtanut 55 Nm kiristyksellä. Korkkasi kierteen. Laitoin uuden pidemmän pultin, voisi korjata paremmin kun otan seuraavaksi katteet irti. Momenttiavain pitäisi olla kunnossa. Voisko moga olla, kun kevyesti öljysin pultit -pitäisiko alumiiniin kiertäessä olla kuiva kierre, jolloin tulisi myös kitkaa kierteelle?
Kannen pulttien kanssa ei onneksi ollut mitään ongelmia.
K7
Hienoa että sait Busan jälleen nippuun!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport