Busaratapäivä vol.10 PERUTTU - 25-26.7 2018

Pohdintaa kotimaan tapahtumisista ja kokoontumisista
sam77

Viesti Kirjoittaja sam77 »

Tapahtuma minun järjestämänä peruttu.
Hopee on nopee?
Galleria
Jape79

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

sam77 kirjoitti:Tapahtuma minun järjestämänä peruttu.
Voi svidu... Koska viimeinen päivä että pystyy vielä perumaan kuluitta? Mietin vaan että onko jo liian myöhästä jos oisin koittanut järkätä?

Ite oon oottanu radalle pääsyä niin paljon että vois vielä yrittää kantaa kortensa kekoon...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
sam77

Viesti Kirjoittaja sam77 »

Jape79 kirjoitti:
Voi svidu... Koska viimeinen päivä että pystyy vielä perumaan kuluitta? Mietin vaan että onko jo liian myöhästä jos oisin koittanut järkätä?

Ite oon oottanu radalle pääsyä niin paljon että vois vielä yrittää kantaa kortensa kekoon...
Sitä kannattaa kysyä suoraan kemoralta. Itsellä ei kantti riittänyt odotella. On niin jumalattomasti muita kiireitä.
Hopee on nopee?
Galleria
same

Viesti Kirjoittaja same »

Ok. Kiitos kuitenkin kun yritit, kiinnostusta ei sit vaan ollu riittävästi.
Black -08
same

Viesti Kirjoittaja same »

Jape79 kirjoitti:

Radallehan pääsee lähes milloin vain. Motoparkista kattoo vapaan päivän. Opastustahan siellä ei sitten ole.
Black -08
Pakma

Viesti Kirjoittaja Pakma »

Näyttää olleen enempi osallistujia kun on ollut yksipäiväinen tapahtuma.Omasta mielestä parempi,on voinu yöpyä edellisen yön/seuraavan tai molemmat.Itse käynyt päiväseltään niin toi rata 10-18 on ollut hyvä.Mitä muut mieltä?
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Jostakin syystä tälle tapahtumalle on käynyt osallistuja kato parin viime vuoden aikana. Harmittavaa, koska kuitenkin juuri täällä pääsi ohjatusti opettelemaan pyörän käsittelyä. Ja saisi huoletta ajaa mutkiin. Varmaan yksi syy osallistuja kadolle on foorumin hiljentyminen lärvikirjan myötä. Mopoilijoita kuitenkin on vähintään saman verran kuin viisi vuotta sitten.

Tapahtuman kuluja saataisiin pienemmäksi, jos ajettaisiin vain puoli päivää ja jätetään EAK-kouluttaja pois. Toisaalta tällöin ensikertalaiset jäisivät todennäköisesti tapahtumasta pois, mikä vähentää osallistujia.

Jos joku vielä tapahtumaa haluaa järjestää, apuja tarjotaan kyllä. Pieni kysyntä kuitenkin tapahtumalle vielä löytyy. Jos tämä ei onnistu, täytyy käydä tyydyttämässä ratailutarpeet avoimina päivinä.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Jape79

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

sam77 kirjoitti:
Jape79 kirjoitti:

Sitä kannattaa kysyä suoraan kemoralta. Itsellä ei kantti riittänyt odotella. On niin jumalattomasti muita kiireitä.
Njoo, siihenpä tyrehtyi omallakin kohtaa yritys jos olis jotain tänä eteen saanut aikaan kun napsahti uusi projekti töissä päälle. Ei jää taas taas ihan heti virka-ajan puitteissa löysää aikaa...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vastaa Viestiin