Busaratapäivä vol.10 PERUTTU - 25-26.7 2018
Voi svidu... Koska viimeinen päivä että pystyy vielä perumaan kuluitta? Mietin vaan että onko jo liian myöhästä jos oisin koittanut järkätä?sam77 kirjoitti:Tapahtuma minun järjestämänä peruttu.
Ite oon oottanu radalle pääsyä niin paljon että vois vielä yrittää kantaa kortensa kekoon...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Sitä kannattaa kysyä suoraan kemoralta. Itsellä ei kantti riittänyt odotella. On niin jumalattomasti muita kiireitä.Jape79 kirjoitti:Voi svidu... Koska viimeinen päivä että pystyy vielä perumaan kuluitta? Mietin vaan että onko jo liian myöhästä jos oisin koittanut järkätä?sam77 kirjoitti:Tapahtuma minun järjestämänä peruttu.
Ite oon oottanu radalle pääsyä niin paljon että vois vielä yrittää kantaa kortensa kekoon...
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
Radallehan pääsee lähes milloin vain. Motoparkista kattoo vapaan päivän. Opastustahan siellä ei sitten ole.Jape79 kirjoitti:Voi svidu... Koska viimeinen päivä että pystyy vielä perumaan kuluitta? Mietin vaan että onko jo liian myöhästä jos oisin koittanut järkätä?sam77 kirjoitti:Tapahtuma minun järjestämänä peruttu.
Black -08
Jostakin syystä tälle tapahtumalle on käynyt osallistuja kato parin viime vuoden aikana. Harmittavaa, koska kuitenkin juuri täällä pääsi ohjatusti opettelemaan pyörän käsittelyä. Ja saisi huoletta ajaa mutkiin. Varmaan yksi syy osallistuja kadolle on foorumin hiljentyminen lärvikirjan myötä. Mopoilijoita kuitenkin on vähintään saman verran kuin viisi vuotta sitten.
Tapahtuman kuluja saataisiin pienemmäksi, jos ajettaisiin vain puoli päivää ja jätetään EAK-kouluttaja pois. Toisaalta tällöin ensikertalaiset jäisivät todennäköisesti tapahtumasta pois, mikä vähentää osallistujia.
Jos joku vielä tapahtumaa haluaa järjestää, apuja tarjotaan kyllä. Pieni kysyntä kuitenkin tapahtumalle vielä löytyy. Jos tämä ei onnistu, täytyy käydä tyydyttämässä ratailutarpeet avoimina päivinä.
Tapahtuman kuluja saataisiin pienemmäksi, jos ajettaisiin vain puoli päivää ja jätetään EAK-kouluttaja pois. Toisaalta tällöin ensikertalaiset jäisivät todennäköisesti tapahtumasta pois, mikä vähentää osallistujia.
Jos joku vielä tapahtumaa haluaa järjestää, apuja tarjotaan kyllä. Pieni kysyntä kuitenkin tapahtumalle vielä löytyy. Jos tämä ei onnistu, täytyy käydä tyydyttämässä ratailutarpeet avoimina päivinä.
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
Njoo, siihenpä tyrehtyi omallakin kohtaa yritys jos olis jotain tänä eteen saanut aikaan kun napsahti uusi projekti töissä päälle. Ei jää taas taas ihan heti virka-ajan puitteissa löysää aikaa...sam77 kirjoitti:Sitä kannattaa kysyä suoraan kemoralta. Itsellä ei kantti riittänyt odotella. On niin jumalattomasti muita kiireitä.Jape79 kirjoitti:Voi svidu... Koska viimeinen päivä että pystyy vielä perumaan kuluitta? Mietin vaan että onko jo liian myöhästä jos oisin koittanut järkätä?sam77 kirjoitti:Tapahtuma minun järjestämänä peruttu.
It's not so easy if you dont know what you are doing...