Penkitys ja oman boxin säätö

Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Kuka tai missä säätävät bussin oman boxin? Nyt kun sai nuo nypytykset ja rötäämiset pois niin vois taluttaa pärrän rullalle. Edellisen omistajan toimesta laitettu yoshin tri- ovalit, muuten pitäs olla vakio. Ei tuosta säädöstä varmaan haittaakaan olis, jos vaikka muutaman konin ja ajettavuutta löytäisi lisää :bike:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Riippuu vähän missä päin asustelet? Pk-seudulla ainakin vittaniemi tekee hyvää jälkeä. Muuallakin suomessa osaavia pajoja.
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Niin joo, vähän kehtuuttaisi ajaa maailman tappiin penkin takia, vaikka eihän tästä ole pk-seudullekaan kun alle 400 km. Leppävirralla tosiaan asusutelen, jos siis Keski/Itäsuomen alueella olis hyvä paja missä tietävät mitä tekevät niin sinne vois koittaa aikaa tilailla.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Make80
Viestit: 22
Liittynyt: 23 Touko 2018, 13:17
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Make80 »

Kysy varkaudesta vv-powerilta. Itsellä ei ole tietoa sen kummemmin kuin et penkki on ja omistajalla vissiin turbobusa.
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Make80 kirjoitti:Kysy varkaudesta vv-powerilta. Itsellä ei ole tietoa sen kummemmin kuin et penkki on ja omistajalla vissiin turbobusa.
Kotisivujen perusteella ei taida olla enää toiminnassa. Voisihan tuonne huvikseen laittaa s-postia jos vaikka vielä tekisikin säätöhommia.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

Aja vaan sinne Vittaniemelle Helsinkiin.
Hyvät kelit ja sehän on vaan plussaa kun pääsee ajelee, sitä vartenhan se mopo on :skootteri:
Black -08
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

same kirjoitti:Aja vaan sinne Vittaniemelle Helsinkiin.
Hyvät kelit ja sehän on vaan plussaa kun pääsee ajelee, sitä vartenhan se mopo on :skootteri:
Noinhan se tietysti on :bike: Vittaniemi on vissiin Samin Autopaja?
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

Jape79 kirjoitti:
same kirjoitti:Aja vaan sinne Vittaniemelle Helsinkiin.
Hyvät kelit ja sehän on vaan plussaa kun pääsee ajelee, sitä vartenhan se mopo on :skootteri:
Noinhan se tietysti on :bike: Vittaniemi on vissiin Samin Autopaja?
Sehän se.
Black -08
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Oulun seudulla Kempelee(llä/ssä) TT-Motorsport.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Molemmat käytännössä saman matkan päässä Lepikältä, pohjoisen suuntaan kenties hitusen vaihtelevampaa tietä (välillä mutkaakin tarjolla). Nyt sitten huutoäänestys pystyyn, kumpiko olis parempi :apua:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

No perkhele, nyt meni penkkiin varatut rahat kun tuli istahdettua viikonloppuna kaljapäissään koneen ääreen... No, onpahan sitten tulossa shifteri, vaihdenäyttö ja räyhäkämmät mittarinpohjat :laugh:

Pitää kattoo loppukesästä uudestaan jos sattuisi jäämään kesän mänölöistä sen verran ylimääräistä että sais vielä bussin rullille. Jos ei niin viimestään ens keväänä sitten :thumbup:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Shifterihän vaatii joka tapauksessa boksista aktivoinnin.
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

juu-zo kirjoitti:Shifterihän vaatii joka tapauksessa boksista aktivoinnin.
Löysin shifterin jonka pitäisi olla plug and play eikä pitäs tarvita boxia sen takia roplata, saa nähdä kuin käy kun osat jossain välissä kolahtaa laatikkoon...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vastaa Viestiin