Penkitys ja oman boxin säätö
Kuka tai missä säätävät bussin oman boxin? Nyt kun sai nuo nypytykset ja rötäämiset pois niin vois taluttaa pärrän rullalle. Edellisen omistajan toimesta laitettu yoshin tri- ovalit, muuten pitäs olla vakio. Ei tuosta säädöstä varmaan haittaakaan olis, jos vaikka muutaman konin ja ajettavuutta löytäisi lisää
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Niin joo, vähän kehtuuttaisi ajaa maailman tappiin penkin takia, vaikka eihän tästä ole pk-seudullekaan kun alle 400 km. Leppävirralla tosiaan asusutelen, jos siis Keski/Itäsuomen alueella olis hyvä paja missä tietävät mitä tekevät niin sinne vois koittaa aikaa tilailla.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kotisivujen perusteella ei taida olla enää toiminnassa. Voisihan tuonne huvikseen laittaa s-postia jos vaikka vielä tekisikin säätöhommia.Make80 kirjoitti:Kysy varkaudesta vv-powerilta. Itsellä ei ole tietoa sen kummemmin kuin et penkki on ja omistajalla vissiin turbobusa.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Noinhan se tietysti on Vittaniemi on vissiin Samin Autopaja?same kirjoitti:Aja vaan sinne Vittaniemelle Helsinkiin.
Hyvät kelit ja sehän on vaan plussaa kun pääsee ajelee, sitä vartenhan se mopo on
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Oulun seudulla Kempelee(llä/ssä) TT-Motorsport.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Molemmat käytännössä saman matkan päässä Lepikältä, pohjoisen suuntaan kenties hitusen vaihtelevampaa tietä (välillä mutkaakin tarjolla). Nyt sitten huutoäänestys pystyyn, kumpiko olis parempi
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
No perkhele, nyt meni penkkiin varatut rahat kun tuli istahdettua viikonloppuna kaljapäissään koneen ääreen... No, onpahan sitten tulossa shifteri, vaihdenäyttö ja räyhäkämmät mittarinpohjat :laugh:
Pitää kattoo loppukesästä uudestaan jos sattuisi jäämään kesän mänölöistä sen verran ylimääräistä että sais vielä bussin rullille. Jos ei niin viimestään ens keväänä sitten
Pitää kattoo loppukesästä uudestaan jos sattuisi jäämään kesän mänölöistä sen verran ylimääräistä että sais vielä bussin rullille. Jos ei niin viimestään ens keväänä sitten
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Löysin shifterin jonka pitäisi olla plug and play eikä pitäs tarvita boxia sen takia roplata, saa nähdä kuin käy kun osat jossain välissä kolahtaa laatikkoon...juu-zo kirjoitti:Shifterihän vaatii joka tapauksessa boksista aktivoinnin.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo