gen 1 sammuu lämpimänä
Tarkista kampia, nokkaakselin asennon tunistimet,Seilori7 kirjoitti:-99 Busa sammuu lämpimanä. Puolen- tunnin odottelun jälkeen taas käynnistyi. Tehnyt nyt pari kertaa sitä.
Bensapumppu putsattu ja suodattimet vaihdettu, eka sammumisen jälkeen.
puolat, jos pumpusta puttuu eriste niin koita onko
se kuinka kuuma jos on niin jäähdyt vaikka jääpalapusilla tms
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Kampiakselin asentotunnistimelle ääni täältä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tänään kävin kiusaamassa konetta ajelin muutaman kilsan "kovaa" ja koneen lämpimäksi. Pihalla tyhjäkäynnillä sitten teki taas sen. Sammui ja ei käymään. vartin odottelun jälkeen kävi hetken si taas sammu. Ei näyttänyt mitään vikakoodia. C00. Ainoo TPS näyttää et on se "tavuviiva" ihan ylhäällä. Keskellä vissiin sen pitäis olla..
Niin ja bensapumppu ei ollut ainakaan kuuma, noin kädenlämpöinen ehkä hieman päälle..
Edited By Seilori7 on 1491487645
Niin ja bensapumppu ei ollut ainakaan kuuma, noin kädenlämpöinen ehkä hieman päälle..
Edited By Seilori7 on 1491487645
Kampiakselin anturi tutkiaSeilori7 kirjoitti:Tänään kävin kiusaamassa konetta ajelin muutaman kilsan "kovaa" ja koneen lämpimäksi. Pihalla tyhjäkäynnillä sitten teki taas sen. Sammui ja ei käymään. vartin odottelun jälkeen kävi hetken si taas sammu. Ei näyttänyt mitään vikakoodia. C00. Ainoo TPS näyttää et on se "tavuviiva" ihan ylhäällä. Keskellä vissiin sen pitäis olla..
Niin ja bensapumppu ei ollut ainakaan kuuma, noin kädenlämpöinen ehkä hieman päälle..
Sopivasti kun on rikki ei koodia tule
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tuliko C00 siis kun virrat oli vielä sammumisen jäljiltä päällä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 41
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 13:37
Paas kattoen ihan tällainen perusjuttu mikä mulle sattui kun vein aikoinaan -99 bussini viralliseen huoltoon venttiilien tarkistukseen.
Ne olivat ottaneet siellä luonnollisesti tankin ylös ja -99 mallissahan on se ulkoinen bensapumppu josta lähti aika löysiä letkuja eripuolille. Huollon jälkeen mulla kanssa bussi kävi ja välillä sammui ihan oudosti ja mitään vikakoodeja ei tullut. Purin apparaattusta ja totesin että yksi pumpun bensa letku ei mennyt siten kuin sen piti kun tankin laski alas ja paikoilleen. Letkuun tuli silloin tiukka mutka ja luttu joka esti bensan virtaamisen. Vedin bensaletkun siten että se pysyi avoinna silloin kun tankki on paikallaan ja avot... vika poistui. Tämä ei aiheuttanut mitään vikakoodeja mutta ihmettelyä kylläkin.
Ne olivat ottaneet siellä luonnollisesti tankin ylös ja -99 mallissahan on se ulkoinen bensapumppu josta lähti aika löysiä letkuja eripuolille. Huollon jälkeen mulla kanssa bussi kävi ja välillä sammui ihan oudosti ja mitään vikakoodeja ei tullut. Purin apparaattusta ja totesin että yksi pumpun bensa letku ei mennyt siten kuin sen piti kun tankin laski alas ja paikoilleen. Letkuun tuli silloin tiukka mutka ja luttu joka esti bensan virtaamisen. Vedin bensaletkun siten että se pysyi avoinna silloin kun tankki on paikallaan ja avot... vika poistui. Tämä ei aiheuttanut mitään vikakoodeja mutta ihmettelyä kylläkin.
Letkut olen kyllä tarkistanut, ettei ole sammumisen jälkeen ollut lytyssä. Letkuissa vielä se "jousi" ympärillä eli ei pitäisi lämmön johdostakaan mennä lyttyyn..sillyflier kirjoitti:Paas kattoen ihan tällainen perusjuttu mikä mulle sattui kun vein aikoinaan -99 bussini viralliseen huoltoon venttiilien tarkistukseen.
Ne olivat ottaneet siellä luonnollisesti tankin ylös ja -99 mallissahan on se ulkoinen bensapumppu josta lähti aika löysiä letkuja eripuolille. Huollon jälkeen mulla kanssa bussi kävi ja välillä sammui ihan oudosti ja mitään vikakoodeja ei tullut. Purin apparaattusta ja totesin että yksi pumpun bensa letku ei mennyt siten kuin sen piti kun tankin laski alas ja paikoilleen. Letkuun tuli silloin tiukka mutka ja luttu joka esti bensan virtaamisen. Vedin bensaletkun siten että se pysyi avoinna silloin kun tankki on paikallaan ja avot... vika poistui. Tämä ei aiheuttanut mitään vikakoodeja mutta ihmettelyä kylläkin.
Niin. Saattaisi olla se. talvella oli staattori irti. Pitänee tarkistaa vielä liittimet.1340R86 kirjoitti:Kampiakselin anturi tutkiaSeilori7 kirjoitti:Tänään kävin kiusaamassa konetta ajelin muutaman kilsan "kovaa" ja koneen lämpimäksi. Pihalla tyhjäkäynnillä sitten teki taas sen. Sammui ja ei käymään. vartin odottelun jälkeen kävi hetken si taas sammu. Ei näyttänyt mitään vikakoodia. C00. Ainoo TPS näyttää et on se "tavuviiva" ihan ylhäällä. Keskellä vissiin sen pitäis olla..
Niin ja bensapumppu ei ollut ainakaan kuuma, noin kädenlämpöinen ehkä hieman päälle..
Sopivasti kun on rikki ei koodia tule
Seilori7 kirjoitti:sillyflier kirjoitti:Paas kattoen ihan tällainen perusjuttu mikä mulle sattui kun vein aikoinaan -99 bussini viralliseen huoltoon venttiilien tarkistukseen.
Ne olivat ottaneet siellä luonnollisesti tankin ylös ja -99 mallissahan on se ulkoinen bensapumppu josta lähti aika löysiä letkuja eripuolille. Huollon jälkeen mulla kanssa bussi kävi ja välillä sammui ihan oudosti ja mitään vikakoodeja ei tullut. Purin apparaattusta ja totesin että yksi pumpun bensa letku ei mennyt siten kuin sen piti kun tankin laski alas ja paikoilleen. Letkuun tuli silloin tiukka mutka ja luttu joka esti bensan virtaamisen. Vedin bensaletkun siten että se pysyi avoinna silloin kun tankki on paikallaan ja avot... vika poistui. Tämä ei aiheuttanut mitään vikakoodeja mutta ihmettelyä kylläkin.
Letkut olen kyllä tarkistanut, ettei ole sammumisen jälkeen ollut lytyssä. Letkuissa vielä se "jousi" ympärillä eli ei pitäisi lämmön johdostakaan mennä lyttyyn..
tarkistanut nostamalla tankin ylös? asentamassasi letkissa on erikokoset päät ja muotomutka? ellei niin menee ruttuun. kun seisoo hetken valuttaa pumpun täyteen ja taas käy... letku muuttuu lämmössä aika pehmeeksi ja kovottuu nopeesti saadessaan viileää ilmaa.
Edited By waiski10 on 1491729139
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Vihdoin sain sen pelittämään, normaalisti... Kyllä sen kanssa tuskailtiinkin. Staattori vaihdettiin, ei vaikutusta siis tuohon sammumiseen. Samoin nokkaakselin tunnistin ei vaikutusta tulpat sama juttu. MP Salosella venttiilit ja jako tarkastettiin ei vikaa.. Bensaletkut ei lytyssä.. no löysin sitten vanhan viestiketjun jossa parilla kaverilla oli sama ongelma. Tilaukseen siis jenkeistä uusi bensapumpun moottori (ulkoinen) perjantaina paikoilleen ja nyt toimii moitteetta tai ei ole enää sammunut.
Sitä aikaisemmin MP-palvelu firmasta tilasin bensapumpun 150¤ no se ei edes inahtanutkaan. Soitto sinne ja oli sitä mieltä ettei rahoja tule takaisin ja 15v seisonut hyllyssä se osa. Lähetin kuitenkin pumpun takas saatekirjeineen. 1,5 viikkoa nyt odotellut. Jollei ens viikolla kuulu mitään (ei vastaa SP-viesteihin) ni sit yhteyttä johonkin instanssiin..
Että tälläinen tapaus. Tällä kertaa...
Sitä aikaisemmin MP-palvelu firmasta tilasin bensapumpun 150¤ no se ei edes inahtanutkaan. Soitto sinne ja oli sitä mieltä ettei rahoja tule takaisin ja 15v seisonut hyllyssä se osa. Lähetin kuitenkin pumpun takas saatekirjeineen. 1,5 viikkoa nyt odotellut. Jollei ens viikolla kuulu mitään (ei vastaa SP-viesteihin) ni sit yhteyttä johonkin instanssiin..
Että tälläinen tapaus. Tällä kertaa...
eipä niiden tarvii ottaa sitä takas. siitä tuli käytetty silloin kun kokeilit sitä.Seilori7 kirjoitti:Vihdoin sain sen pelittämään, normaalisti... Kyllä sen kanssa tuskailtiinkin. Staattori vaihdettiin, ei vaikutusta siis tuohon sammumiseen. Samoin nokkaakselin tunnistin ei vaikutusta tulpat sama juttu. MP Salosella venttiilit ja jako tarkastettiin ei vikaa.. Bensaletkut ei lytyssä.. no löysin sitten vanhan viestiketjun jossa parilla kaverilla oli sama ongelma. Tilaukseen siis jenkeistä uusi bensapumpun moottori (ulkoinen) perjantaina paikoilleen ja nyt toimii moitteetta tai ei ole enää sammunut.
Sitä aikaisemmin MP-palvelu firmasta tilasin bensapumpun 150¤ no se ei edes inahtanutkaan. Soitto sinne ja oli sitä mieltä ettei rahoja tule takaisin ja 15v seisonut hyllyssä se osa. Lähetin kuitenkin pumpun takas saatekirjeineen. 1,5 viikkoa nyt odotellut. Jollei ens viikolla kuulu mitään (ei vastaa SP-viesteihin) ni sit yhteyttä johonkin instanssiin..
Että tälläinen tapaus. Tällä kertaa...
ennen kova, ehkä vielä joskus...