Gen 2 een vaijeri kytkin ?

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Snake
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Tammi 2017, 22:29
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja Snake »

Voiko nestetoimisen kytkimen modata , vaijerilla toimivaksi ? :smoking:
Jos voi niin kellään ylimääräisiä kilkkeitä myynissä ? :apua:
MARKO
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Toki voi. :) mutta miksi? Parempi tuntumako?
Helpointa varmaanin tehdä muutokset työsylinterin puolelle eturattaan koppaan. Joku vipuhärpäke painamaan sitä tappia mikä menee koneen läpi. Kytkinkopanpuolelle tarvis varmaankin isompia modeja.
Eiköhä jostakin purkaamosta löydy vaijerikwaakun osia.
Snake
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Tammi 2017, 22:29
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja Snake »

Tuntuman (mutun) , hienosäädön , luulon , jne jne takia ? :smoking:
MARKO
Snake
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Tammi 2017, 22:29
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja Snake »

Mutt jos jollain valmiita systeemejä niin kiitollisena otan vastaan tibsejä ! :turbobusa:
MARKO
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Helpompi varmaan on vaan korvata letku teräspunoksella ja korvata se keskikäikäle kiinteällä versiolla. Kyllä noilla jo tuntuma paranee tietämättä mihin tarkoitukseen olet itse muutosta hakemassa. :)

edit: tollanen ainaki löytyy: http://www.ruthlessperformancemotorsports.com/RCC-Bil....25.html




Edited By jarim on 1487330023
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Snake
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Tammi 2017, 22:29
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja Snake »

:mosh: Tänx ...
MARKO
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Snake kirjoitti:Voiko nestetoimisen kytkimen modata , vaijerilla toimivaksi ? :smoking:
Jos voi niin kellään ylimääräisiä kilkkeitä myynissä ? :apua:
Joissain vanhoissa gsx f 600 oli suunillen saman mutonen vaijeri härpäke kuin kuin busan työ sylinteri
tuurila menisi siihen reikään suoraan
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Snake
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Tammi 2017, 22:29
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja Snake »

Kytkin "asiaa" taas.

Kytkimen letkun alapään koppa irti ja ja ja ... Akseli mikä menee koneen sisään , niin kiero kuin korkki ruuvi ! ? Kuuluis ilmeisesti olla suora ?
Eli se akselitanko n. 150 mm pitkä n. 5 mm paksu , mikä liikuttaa kytkintä..




Edited By Snake on 1487620669
MARKO
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

Suora oli, kun vähän aikaa sitten sen putsasin ja rasvasin.
Black -08
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Joo, suora sen pitäisi olla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Mikäs sen on vääntänyt
Joskus ollut lockup kytkin ja kahavasta puristeetu väärään aikaan
niin ainkin vääntää tangon solmuun, kytkin muuten jumissa,
koppa ollut huonosti laitettaessa, ketjut pomppinut miteen sattu
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Snake
Viestit: 12
Liittynyt: 26 Tammi 2017, 22:29
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja Snake »

Ei osaa sanoo mitä tapahtunut.
Mopo tuli vasta talliin..
Ei ole lockuppi kytkintä. Jäykemmät jouset on.

Jarim : Tarkoitatko juuri tuota "kieroa" akselia ja sitä mikä on sen jatkeena ?
Se yhdestä tangosta ?

Mitkä hilut kytkimen sisään ?
Ei ainakaan vielä laiteta lockuppii..
Nyt ko on valmiiks auki .. :ghostface:
MARKO
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Kuvassa osat 17, 18 pitää olla suorata
http://www.mp-osat.fi/fi....-kytkin

hilut mitä jarim tarkoitaa voisivat olla
osa 5 yhtenäiseksi hitsaamalla tai alkujaan yhtenäinen
"käikäle" taika sitten vaikka mtc yhtenäninen keskiö

levy no: 10 samanlaiseksi kuin muut

tuntumasta yhtenäinen vakio "käikäle" tai täysin vakio itse en huomannut tunutmassa mitään eroa suuntaan tai toiseen,
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Keskikäikäleellä tarkoitan nimenomaan tuon "osan 5" hitsaamista yhtenäiseksi. Siihen on olemassa billet kalikkaakin.

1340R86: oletko kokeillut ottaa paikoiltaan lähtöä vakiokytkimellä 4000-6000rpm ja siitä luistattamalla? Melko ikävän tuntonen vakiohiluilla kun kytkin tarraa yks kaks kiinni kun kytkin "häipyy" kädestä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

jarim kirjoitti:Keskikäikäleellä tarkoitan nimenomaan tuon "osan 5" hitsaamista yhtenäiseksi. Siihen on olemassa billet kalikkaakin.

1340R86: oletko kokeillut ottaa paikoiltaan lähtöä vakiokytkimellä 4000-6000rpm ja siitä luistattamalla? Melko ikävän tuntonen vakiohiluilla kun kytkin tarraa yks kaks kiinni kun kytkin "häipyy" kädestä.

En ole koittanut luistatta kuin muutaman kerran siinä en tuota huomanut voiko ape ultrahard jouset vaikuttaa tuohon pitämällä käikäleitä tiukemin yhdessä tms?

tuossa millä lähtöjä ajellut ei täysin vakoikytkintä ole ollut
koitanut lähteä kytkin kerrasta ylös lipsautamalla

edit: varmasti ikävän tuntuinen jos häipyy




Edited By 1340R86 on 1487948509
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vastaa Viestiin