Toki voi. mutta miksi? Parempi tuntumako?
Helpointa varmaanin tehdä muutokset työsylinterin puolelle eturattaan koppaan. Joku vipuhärpäke painamaan sitä tappia mikä menee koneen läpi. Kytkinkopanpuolelle tarvis varmaankin isompia modeja.
Eiköhä jostakin purkaamosta löydy vaijerikwaakun osia.
Helpompi varmaan on vaan korvata letku teräspunoksella ja korvata se keskikäikäle kiinteällä versiolla. Kyllä noilla jo tuntuma paranee tietämättä mihin tarkoitukseen olet itse muutosta hakemassa.
Kytkimen letkun alapään koppa irti ja ja ja ... Akseli mikä menee koneen sisään , niin kiero kuin korkki ruuvi ! ? Kuuluis ilmeisesti olla suora ?
Eli se akselitanko n. 150 mm pitkä n. 5 mm paksu , mikä liikuttaa kytkintä..
Mikäs sen on vääntänyt
Joskus ollut lockup kytkin ja kahavasta puristeetu väärään aikaan
niin ainkin vääntää tangon solmuun, kytkin muuten jumissa,
koppa ollut huonosti laitettaessa, ketjut pomppinut miteen sattu
Keskikäikäleellä tarkoitan nimenomaan tuon "osan 5" hitsaamista yhtenäiseksi. Siihen on olemassa billet kalikkaakin.
1340R86: oletko kokeillut ottaa paikoiltaan lähtöä vakiokytkimellä 4000-6000rpm ja siitä luistattamalla? Melko ikävän tuntonen vakiohiluilla kun kytkin tarraa yks kaks kiinni kun kytkin "häipyy" kädestä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Keskikäikäleellä tarkoitan nimenomaan tuon "osan 5" hitsaamista yhtenäiseksi. Siihen on olemassa billet kalikkaakin.
1340R86: oletko kokeillut ottaa paikoiltaan lähtöä vakiokytkimellä 4000-6000rpm ja siitä luistattamalla? Melko ikävän tuntonen vakiohiluilla kun kytkin tarraa yks kaks kiinni kun kytkin "häipyy" kädestä.
En ole koittanut luistatta kuin muutaman kerran siinä en tuota huomanut voiko ape ultrahard jouset vaikuttaa tuohon pitämällä käikäleitä tiukemin yhdessä tms?
tuossa millä lähtöjä ajellut ei täysin vakoikytkintä ole ollut
koitanut lähteä kytkin kerrasta ylös lipsautamalla