Mikä kitti se on ?AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..
Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
tehot.........on.........ko - penkitystä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Alunperin oli proboostin setti mutta nyt siitä ei ole kuin ahdin jäljellä, kaikki muut vaihtunu..
Kuulin vaan juttua että noi proboostin turbot ei olisi aitoja, ja vähän miettiny jos vaihtais ton TD05-16G HX35Superiin..
Noh, pääasia että keulii ainakin 2. vaihteella
Kuulin vaan juttua että noi proboostin turbot ei olisi aitoja, ja vähän miettiny jos vaihtais ton TD05-16G HX35Superiin..
Noh, pääasia että keulii ainakin 2. vaihteella
"some men just want to watch the world burn"
I feel your pain...snuggles kirjoitti:Mikä kitti se on ?AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..
Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Käynyt tänä kesänä kaksi kertaa sulattamassa männät samilla. Kiinankopio evo 3 keulassa. 0.5 bar, afr 10 luokkaa ja vaikka Sami miten yritti vetää silkkihanskoin, niin suli männät.
Nyt keulaan on menossa aito td04-20t tai holset hx35super. Kiinankopiot saa jäädä...
Sinällään outoa, että samalla ahtimella on aiemmin ahdettu bussi...?
Milen kiintoinen juttu jos sulaminen johtuu siitä kiina ahtimestamju0288 kirjoitti:I feel your pain...snuggles kirjoitti:Mikä kitti se on ?AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..
Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Käynyt tänä kesänä kaksi kertaa sulattamassa männät samilla. Kiinankopio evo 3 keulassa. 0.5 bar, afr 10 luokkaa ja vaikka Sami miten yritti vetää silkkihanskoin, niin suli männät.
Nyt keulaan on menossa aito td04-20t tai holset hx35super. Kiinankopiot saa jäädä...
Sinällään outoa, että samalla ahtimella on aiemmin ahdettu bussi...?
niin onkos siinä paljonkin eroa mitoissa aitoon verrattuna
ja onko kokonpanossa paljon eroa siihen miissä se on ennen toiminut
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Kyllä tälläkin kadulla elvisteltiin ja spedeiltiin. Penkissä alkoi sitten huuli väpättämään..Fella kirjoitti:Sen olen kuullut että esim. kentällä ajettessa kiina ahtimet eivät ole pelanneet vaikka kadulla oliskin toiminut mutta ko. tapaus on kyllä aika erikoinen. Toivottavasti homma selviää. ???
Eli ihan ok pystyi räyhäyttelemään arkiajossa.
Tollast testailua viime viikolla> https://www.facebook.com/190039034370311/videos/1323652361008967/
Kovimmat lukemat tais olla 318hp ja 245nm, renkaalta @0.8bar. Kokeiltiin korkeampia paineitakin mutta ilmeisesti pakokanavien virtaus rajotti huipputehon tuohon 318 hujaikoille. Keskialueen vääntö kyllä nousi, mutta yläkierrokset jämähti tuohon.
Pitäs vissii näkyy vaikkei ole facebookissa itse..
Edited By storbacka on 1474923157
Kovimmat lukemat tais olla 318hp ja 245nm, renkaalta @0.8bar. Kokeiltiin korkeampia paineitakin mutta ilmeisesti pakokanavien virtaus rajotti huipputehon tuohon 318 hujaikoille. Keskialueen vääntö kyllä nousi, mutta yläkierrokset jämähti tuohon.
Pitäs vissii näkyy vaikkei ole facebookissa itse..
Edited By storbacka on 1474923157
Joo.AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.
Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...
Kajaanissa oli penkissä busa hx35:lla varustettu ja näytti toimivan ihan hemmetin hyvin. 428hv työnsi sutien. Painetta väitti olevan 1.2bar, heräs kyllä hienosti.mju0288 kirjoitti:Joo.AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.
Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...