tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..

Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Mikä kitti se on ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
AtteKoo
Viestit: 62
Liittynyt: 08 Syys 2013, 10:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AtteKoo »

Alunperin oli proboostin setti mutta nyt siitä ei ole kuin ahdin jäljellä, kaikki muut vaihtunu..
Kuulin vaan juttua että noi proboostin turbot ei olisi aitoja, ja vähän miettiny jos vaihtais ton TD05-16G HX35Superiin..

Noh, pääasia että keulii ainakin 2. vaihteella :D
"some men just want to watch the world burn"
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

snuggles kirjoitti:
AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..

Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Mikä kitti se on ?
I feel your pain...

Käynyt tänä kesänä kaksi kertaa sulattamassa männät samilla. Kiinankopio evo 3 keulassa. 0.5 bar, afr 10 luokkaa ja vaikka Sami miten yritti vetää silkkihanskoin, niin suli männät.

Nyt keulaan on menossa aito td04-20t tai holset hx35super. Kiinankopiot saa jäädä...

Sinällään outoa, että samalla ahtimella on aiemmin ahdettu bussi...?
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

mju0288 kirjoitti:
snuggles kirjoitti:
AtteKoo kirjoitti:Kesäkuun alussa Samin penkissä:
263hv/225Nm, 0,75bar..

Ahdin pitää laittanee vaihtoon, koska kuumenee aikalailla.. Varmaan joku Kiinankopio..
Mikä kitti se on ?
I feel your pain...

Käynyt tänä kesänä kaksi kertaa sulattamassa männät samilla. Kiinankopio evo 3 keulassa. 0.5 bar, afr 10 luokkaa ja vaikka Sami miten yritti vetää silkkihanskoin, niin suli männät.

Nyt keulaan on menossa aito td04-20t tai holset hx35super. Kiinankopiot saa jäädä...

Sinällään outoa, että samalla ahtimella on aiemmin ahdettu bussi...?
Milen kiintoinen juttu jos sulaminen johtuu siitä kiina ahtimesta
niin onkos siinä paljonkin eroa mitoissa aitoon verrattuna
ja onko kokonpanossa paljon eroa siihen miissä se on ennen toiminut
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Sama kokoonpano. Paitsi en tiedä, oliko vesiruiskutus. Ei saanut millään pysymään lämpöjä alhaalla. Uusi syyläri jne...

Ja tosi nopeasti ampu lämmöt tappiin. Ei Sami ehtiny ässää sanoa. Ja tosi varovasti otettiin.

Noo, isompaa ahdinta ja homma jatkuu.
Fella
Viestit: 6
Liittynyt: 19 Maalis 2016, 20:40
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Fella »

Sen olen kuullut että esim. kentällä ajettessa kiina ahtimet eivät ole pelanneet vaikka kadulla oliskin toiminut mutta ko. tapaus on kyllä aika erikoinen. Toivottavasti homma selviää. ???
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Fella kirjoitti:Sen olen kuullut että esim. kentällä ajettessa kiina ahtimet eivät ole pelanneet vaikka kadulla oliskin toiminut mutta ko. tapaus on kyllä aika erikoinen. Toivottavasti homma selviää. ???
Kyllä tälläkin kadulla elvisteltiin ja spedeiltiin. Penkissä alkoi sitten huuli väpättämään..

Eli ihan ok pystyi räyhäyttelemään arkiajossa.
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Vaparin lukemat 274,3rwhp 9940rpm/226,1Nm 7266rpm
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
AtteKoo
Viestit: 62
Liittynyt: 08 Syys 2013, 10:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AtteKoo »

Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
"some men just want to watch the world burn"
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Kajaanissa vaparista 276.6rwhp
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Tollast testailua viime viikolla> https://www.facebook.com/190039034370311/videos/1323652361008967/

Kovimmat lukemat tais olla 318hp ja 245nm, renkaalta @0.8bar. Kokeiltiin korkeampia paineitakin mutta ilmeisesti pakokanavien virtaus rajotti huipputehon tuohon 318 hujaikoille. Keskialueen vääntö kyllä nousi, mutta yläkierrokset jämähti tuohon.

Pitäs vissii näkyy vaikkei ole facebookissa itse..




Edited By storbacka on 1474923157
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Bärräbete kirjoitti:Kajaanissa vaparista 276.6rwhp
Aikamoinen mylly!
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

Bärräbete kirjoitti:Kajaanissa vaparista 276.6rwhp

Vaikuttaa noiden sun tulosten perusteella Kajaanin (276,6rwhp) ja Samin (274,3rwhp) penkit olevan täysin linjassa toisiinsa nähden.




Edited By jouniri on 1474966254
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
Joo.
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.

Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...
zeta1
Viestit: 144
Liittynyt: 12 Syys 2012, 20:13
Paikkakunta: varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja zeta1 »

mju0288 kirjoitti:
AtteKoo kirjoitti:Joko mju0288 sait vaihdettua turbon?
Joo.
hx35 huilaa keulassa. Ja kone jälleen kasattu. Metanoliruiskutus tulee myös. En ole ehtiny vielä ratkoa öljynjäähyä, eli tilata laminovaa. Katotaas ny. Penkkiin mennään varmaan joulukuussa. Isolla putkella....
kaikki oikeastaan meni vaihtoon, tialin hukkis tuli portattua pakopesään, proturbon 50mm hukkis ja uudet painelinjat.

Jos tämä keitos sulaa, niin sitten on ecussa joku vtun killeribugi, mikä sulattaa kattilan...
Kajaanissa oli penkissä busa hx35:lla varustettu ja näytti toimivan ihan hemmetin hyvin. 428hv työnsi sutien. Painetta väitti olevan 1.2bar, heräs kyllä hienosti.
Vastaa Viestiin