Vakioecu:n modaus, eli täydellinen säätösysteemi - Seuraavaksi 2002-2007 mallit ???

Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Joo, mulla pelannut 3.3V FTDI täysin. (Miksipä ei pelaisi, kynnysjännite noissa linjoissa 1-tilaan kuitenkin korkeintaan 2.5V)
GSX1300RT K1
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Lähetin ecun jarim:lle tutkittavaksi, jotta saa ainakin kaksi vikapaikkaa poistettua yhtälöstä eli kaapelin ja koneen. Jos jarim saa ecuun latailtua binäärit sisään niin täytyy tutkia omaa setuppia tarkemmin. Voi olla, että tuo flashays ei win10 koneella onnistukaan vaikka datastreamin sai sen kanssa aktiiviseksi.
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Päivitystä että ecu on ehjä. Jarim flashasi sinne taas binäärit sisään ja se on tulossa takaisin päin. Kaapeli ja kone siis tutkittavaksi jos omatkin vehkeet saisi vielä pelaamaan.
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Ecu siis oli ehjä ja nyt virittelen talvea varten flashays setuppia kuntoon. Asentelin koneelle virtualboxilla windows 7, mutta nyt ei jostain syystä ecueditori aukea. Sain sen ensimmäistä kertaa asennuksen jälkeen toimimaan, mutta nyt ruutuun tulee vain "Application cannot be started. Contact the aplication vendor.". Mistäs tuo mahtaa johtua?
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

juu-zo kirjoitti:Ecu siis oli ehjä ja nyt virittelen talvea varten flashays setuppia kuntoon. Asentelin koneelle virtualboxilla windows 7, mutta nyt ei jostain syystä ecueditori aukea. Sain sen ensimmäistä kertaa asennuksen jälkeen toimimaan, mutta nyt ruutuun tulee vain "Application cannot be started. Contact the aplication vendor.". Mistäs tuo mahtaa johtua?
Koitithan Run as administrator?
Ja onko se minun versio vai alkuperäinen?

System logeissa varmaan näkyy tarkempi herja siitä, voi olla esim. puuttuva DLL.
GSX1300RT K1
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Alkuperäinen ohjelma. Run as adminina yritin kyllä. Jokin .net:iin viittaava herja siellä ilmeisesti oli. Päivitykset menossa koneeseen niin en nyt pääse testaamaan mutta koitetaan sen jälkeen asennella .net uudestaan.

Lisäkysymyksenä voisin heittää osaako joku sanoa onko alkuperäinen nopeusanturin signaali pulssia myös kuten kierrosluku vaiko jotain muuta esim pwm? Suunnitelmissa ardunolla muutaman euron speedohealer, vaihdenäyttö ja vaihtovalo.




Edited By juu-zo on 1472485527
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

juu-zo kirjoitti:Alkuperäinen ohjelma. Run as adminina yritin kyllä. Jokin .net:iin viittaava herja siellä ilmeisesti oli. Päivitykset menossa koneeseen niin en nyt pääse testaamaan mutta koitetaan sen jälkeen asennella .net uudestaan.

Lisäkysymyksenä voisin heittää osaako joku sanoa onko alkuperäinen nopeusanturin signaali pulssia myös kuten kierrosluku vaiko jotain muuta esim pwm? Suunnitelmissa ardunolla muutaman euron speedohealer, vaihdenäyttö ja vaihtovalo.
Pulssia. Itellä moinen laite rakennettu, speedohealeria en vielä toteuttanut kuitenkaan siihen.
GSX1300RT K1
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Onko sulla tuosta sovelluksesta lisäinfoa jossain? Vai pitäisikö näille diy koodausjutuille tehdä oma ketju jos jotkut muutkin on laitteita rakennellut?
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

juu-zo kirjoitti:Onko sulla tuosta sovelluksesta lisäinfoa jossain? Vai pitäisikö näille diy koodausjutuille tehdä oma ketju jos jotkut muutkin on laitteita rakennellut?
Olen vielä kahden vaiheilla koittaisko tuotteistaa sen vai open sourcena.
Minun firma valmistaa näitä: www.beltsaver.fi ja koodi/rauta pohjautuu siis osittain kaupalliseen tuotteeseen. Laite toimii turbopyörässä mulla myös paineohjaimena.

Ja joo jatketaan jossain paremmassa topicissa.
GSX1300RT K1
Vastaa Viestiin