Vakioecu:n modaus, eli täydellinen säätösysteemi - Seuraavaksi 2002-2007 mallit ???
Lähetin ecun jarim:lle tutkittavaksi, jotta saa ainakin kaksi vikapaikkaa poistettua yhtälöstä eli kaapelin ja koneen. Jos jarim saa ecuun latailtua binäärit sisään niin täytyy tutkia omaa setuppia tarkemmin. Voi olla, että tuo flashays ei win10 koneella onnistukaan vaikka datastreamin sai sen kanssa aktiiviseksi.
Ecu siis oli ehjä ja nyt virittelen talvea varten flashays setuppia kuntoon. Asentelin koneelle virtualboxilla windows 7, mutta nyt ei jostain syystä ecueditori aukea. Sain sen ensimmäistä kertaa asennuksen jälkeen toimimaan, mutta nyt ruutuun tulee vain "Application cannot be started. Contact the aplication vendor.". Mistäs tuo mahtaa johtua?
Koitithan Run as administrator?juu-zo kirjoitti:Ecu siis oli ehjä ja nyt virittelen talvea varten flashays setuppia kuntoon. Asentelin koneelle virtualboxilla windows 7, mutta nyt ei jostain syystä ecueditori aukea. Sain sen ensimmäistä kertaa asennuksen jälkeen toimimaan, mutta nyt ruutuun tulee vain "Application cannot be started. Contact the aplication vendor.". Mistäs tuo mahtaa johtua?
Ja onko se minun versio vai alkuperäinen?
System logeissa varmaan näkyy tarkempi herja siitä, voi olla esim. puuttuva DLL.
GSX1300RT K1
Alkuperäinen ohjelma. Run as adminina yritin kyllä. Jokin .net:iin viittaava herja siellä ilmeisesti oli. Päivitykset menossa koneeseen niin en nyt pääse testaamaan mutta koitetaan sen jälkeen asennella .net uudestaan.
Lisäkysymyksenä voisin heittää osaako joku sanoa onko alkuperäinen nopeusanturin signaali pulssia myös kuten kierrosluku vaiko jotain muuta esim pwm? Suunnitelmissa ardunolla muutaman euron speedohealer, vaihdenäyttö ja vaihtovalo.
Edited By juu-zo on 1472485527
Lisäkysymyksenä voisin heittää osaako joku sanoa onko alkuperäinen nopeusanturin signaali pulssia myös kuten kierrosluku vaiko jotain muuta esim pwm? Suunnitelmissa ardunolla muutaman euron speedohealer, vaihdenäyttö ja vaihtovalo.
Edited By juu-zo on 1472485527
Pulssia. Itellä moinen laite rakennettu, speedohealeria en vielä toteuttanut kuitenkaan siihen.juu-zo kirjoitti:Alkuperäinen ohjelma. Run as adminina yritin kyllä. Jokin .net:iin viittaava herja siellä ilmeisesti oli. Päivitykset menossa koneeseen niin en nyt pääse testaamaan mutta koitetaan sen jälkeen asennella .net uudestaan.
GSX1300RT K1
Olen vielä kahden vaiheilla koittaisko tuotteistaa sen vai open sourcena.juu-zo kirjoitti:Onko sulla tuosta sovelluksesta lisäinfoa jossain? Vai pitäisikö näille diy koodausjutuille tehdä oma ketju jos jotkut muutkin on laitteita rakennellut?
Minun firma valmistaa näitä: www.beltsaver.fi ja koodi/rauta pohjautuu siis osittain kaupalliseen tuotteeseen. Laite toimii turbopyörässä mulla myös paineohjaimena.
Ja joo jatketaan jossain paremmassa topicissa.
GSX1300RT K1