Onko jollakin kokemuksia Scottoilerista vs. Pro oiler? Scottihan tiputtelee öljyä painovoiman voimalla säädettävän venttiilin/suuttimen läpi. Kai? Pro oilerissa öljy ilmeisesti annostellaan ajonopeuden mukaan. Onko sitten käytännön eroa? Luulisi, että pro oiler pitää vanteen puhtaana ja silti ketjut riittävässä rasvassa. Hinnan eroa on jonkun verran Scottin hyväksi.
Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?
TJJ kirjoitti:Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?
Itse painiskelen tän samaisen asian kanssa. Pukki tuppas tuomaan pro oilerin.
No sieltä nopeusanturilta (eturatas) olikohan väri pinkki,piikkirohmo taisi olla mukana paketissa,muistakaa maadoitus tehä huolella,muuten öljyä suoltaa kaikki paikat täyteen,perusasetus kannattaa laittaa hiukka pidemmälle ketjulle mitä busassa on ni asetusta voi pitää muullakin kun ykkösellä ja kakkosella ja renkaanvaihtajalle pittää muistaa sannoo moisesta laitteesta,ite oon ollu hyvinkin tyytyväinen
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?
Mulla pro-piler ollu uudesta saakka (2012). Nyt viides kesä menossa 60000 mittarissa, orkkis ketjut ja rattaat ja vielä ihan hyvän näköiset. Öljynä käyttänyt 75/90 EP peräöljyä. En kyllä antais tuota laitetta pois.