Pro-oiler

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
67-1175770372

Viesti Kirjoittaja 67-1175770372 »

Mitä jos porukalla tilattais 12 kpl niitä Looppeja? Saa seittämän hinnalla
Ken hoitaa tilauksen, ei osallistu postikuluihin??
Avatar
Quadron
Viestit: 366
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Quadron »

Louisilla näyttää muuten olevan Scottoiler tarjouksessa 116,95..

Linkki --->täsä
Avatar
Wyfell
Viestit: 133
Liittynyt: 04 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Wyfell »

Onko jollakin kokemuksia Scottoilerista vs. Pro oiler? Scottihan tiputtelee öljyä painovoiman voimalla säädettävän venttiilin/suuttimen läpi. Kai? Pro oilerissa öljy ilmeisesti annostellaan ajonopeuden mukaan. Onko sitten käytännön eroa? Luulisi, että pro oiler pitää vanteen puhtaana ja silti ketjut riittävässä rasvassa. Hinnan eroa on jonkun verran Scottin hyväksi.
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
77-1280483556

Viesti Kirjoittaja 77-1280483556 »

TJJ kirjoitti:Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?
Itse painiskelen tän samaisen asian kanssa. Pukki tuppas tuomaan pro oilerin.
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

No sieltä nopeusanturilta (eturatas) olikohan väri pinkki,piikkirohmo taisi olla mukana paketissa,muistakaa maadoitus tehä huolella,muuten öljyä suoltaa kaikki paikat täyteen,perusasetus kannattaa laittaa hiukka pidemmälle ketjulle mitä busassa on ni asetusta voi pitää muullakin kun ykkösellä ja kakkosella ja renkaanvaihtajalle pittää muistaa sannoo moisesta laitteesta,ite oon ollu hyvinkin tyytyväinen :cool:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
BuSami
Viestit: 79
Liittynyt: 04 Tammi 2012, 23:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja BuSami »

No nythän se Pablo on keksinnön tehnyt; gps-ohjaus Pro-oileriin :1087 KLOX, onko jollain jo moisesta laitteesta kokemusta?
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

Ei vielä mutta kunhan rasvari tulee ja saan asennettua paikoilleen ni sitten on kokemusta kun otin sen tuolla gps-ohjauksella..
100 m/s club
:turbobusa:
Pepe
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Maalis 2014, 11:35
Paikkakunta: LOIMAA

Viesti Kirjoittaja Pepe »

BuSami kirjoitti:No nythän se Pablo on keksinnön tehnyt; gps-ohjaus Pro-oileriin :1087 KLOX, onko jollain jo moisesta laitteesta kokemusta?
Pelittää. Ihan niin taakse piti laittaa kuin vain sai, toimii laukunkin alta. Välillä menee vähän pitempi matka ennenkuin löytää signaalin.
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

GPS anturilla, niin otetaanko virta ja maa takavalolta?
Black -08
sam77
Viestit: 320
Liittynyt: 25 Heinä 2007, 12:56
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja sam77 »

Löytyiskö pk-seudulta ihmistä joka osaa säätää pro-oileria?

Mulla tuli pyörän mukana ko. laite ja sotkee perää mun mielestä liikaa :angry:
Hopee on nopee?
Galleria
armoton83
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Helmi 2016, 20:59
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja armoton83 »

Ongelmia pro oilerin kanssa!

Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

Mun piti ainkin siirtää maa akulle, että sai EMI:t pois.
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
mooonman
Viestit: 8
Liittynyt: 01 Elo 2008, 12:12
Paikkakunta: Mietoinen

Viesti Kirjoittaja mooonman »

Mulla pro-piler ollu uudesta saakka (2012). Nyt viides kesä menossa 60000 mittarissa, orkkis ketjut ja rattaat ja vielä ihan hyvän näköiset. Öljynä käyttänyt 75/90 EP peräöljyä. En kyllä antais tuota laitetta pois. :thumbup:
VKe
Vastaa Viestiin