Onko -Ecusi- Lukossa
Tuo on kyllä perseestä woolichin softan kanssa. Ei kannata busan ecuihin sillä koskea pitkällä tikullakaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onko tuo aukasu minkälainen operaatio, tartteeko boksin mitä työstää vaiko neuvot riittää ?xihder kirjoitti:Jos ecusi on lukossa woolichin jäljiltä voin aukaista sen takaisin ecueditor käyttöön testattu ja toimii Varmaan apu monelle! Koskee vain gen2
Ei nyt oo jumissa mutta tuommonen tilanne tulee kuitenkin just väärällä hetkellä.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Mitä tämä lukituminen tarkemmin meinaa tässä yhteydessä eli mikä vaikutus tuolla lukitumisella on,
esim ei toimi enään ollenkaan, toimii vain jolakin tietyllä wholis boxsilla, otaa enään sieltä tulevan ohjelman sisäänsä,
ei voi käytää kuin yhdessä pyörässä vai miten lukituu
syvältä on kaikenmoinen käytön lukitumien
esim ei toimi enään ollenkaan, toimii vain jolakin tietyllä wholis boxsilla, otaa enään sieltä tulevan ohjelman sisäänsä,
ei voi käytää kuin yhdessä pyörässä vai miten lukituu
syvältä on kaikenmoinen käytön lukitumien
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Muistelisin että esim. Ecueditorilla ei voi lukittuneesta ecusta lukea ohjelmaa ulos tai flashaamaan sitä. Perseestä vaikkapa turbo pyörien omistajille, ei taida woolichin softa ihan samaan kyetä mitä ecueditor.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Muistelisin että esim. Ecueditorilla ei voi lukittuneesta ecusta lukea ohjelmaa ulos tai flashaamaan sitä. Perseestä vaikkapa turbo pyörien omistajille, ei taida woolichin softa ihan samaan kyetä mitä ecueditor.
erittäin hämmentäväksi asian tekee tämä:
ecueditor is no longer in active development, Woolich Racing Tuned (WRT) software has superseded ecueditor.
GSX1300RT K1
Eihän toimivaa kannata enää jatkokehittää?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kuullu juttua että Woolich softassa ei olis boostmappeja
Ja sitten taasen niillä olis sylinterikohtaisia säätöjä mitkä Petri muutti tehtaan jäljiltä yhtenäisiksi
Ja sitten taasen niillä olis sylinterikohtaisia säätöjä mitkä Petri muutti tehtaan jäljiltä yhtenäisiksi
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
jarim kirjoitti:Muistelisin että esim. Ecueditorilla ei voi lukittuneesta ecusta lukea ohjelmaa ulos tai flashaamaan sitä. Perseestä vaikkapa turbo pyörien omistajille, ei taida woolichin softa ihan samaan kyetä mitä ecueditor.
Melkoinen miina on jos estää myös päälle kirjoitamisen/takaisin täysin vakioksi laiton ja sen jälkeen uudellen ohjelmoinni niin kannatta kyllä jättää väliin semmoisen hankinta
ilmeisesti tuo lukuesto koskee GEN2
vai pitäisikö molemat GEN1 ja GEN2 pystyä lukemaan ecu editorila
mahtaako olla kyse jostain tämän tapaisista mihin
luku estoihin törmännyt autopuolella, niissä on ollut
ohjelma muutettu niin että ulos tulee normalli reittiä kryptattuna mikä aukene käyttö kelpoiseksi vain salasanalla tms mikä on yleensä vain
sen tehneellä, muita verisoita mitä tulut vastaan
kryptaus tehty niin että ohjelman voi kirjoitta/lukea sen mukan tuleela autokohtisella yhteen tiettyn autoon/ECUn tarkoitetulla työkalulla"kaapelilla"
joisakin on ollut ECUn sislää lisättynä fyysinen luvun/kirjoituksen estopiiri mikä on onnekis helppo ohitaa muut estoversiot on ikävämpi jos pitää ohjelmaa fixsta tai mutten muttaa,
yhden ulos kryptatuna tullen brabus (tekijän nimi näkyi avaamisen jälkeen ohjelmassa) pajan tekemän
koe mielässä pientä muutosta varten aukonut mikä oli kyllä hidas/työläs tehdä,
eikä maksanut vaivaa paremman sai aloittamalla ihanvakiosta
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Gen1 ecustahan ei binääriä ulos peruskonsteilla saa luettua eli koskee vain Gen2:sta. Liekö näplätty jotenkin checksummia tms, en ihan tarkkaan tiedä miten tuo on tehty. Onko xihder tutkinu?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Siis avatkaa asiaa hieman myös tavan tallaajalle. Jos ecun kartta on rakennettu ecueditorilla niin onko vaarana ecun lukittuminen?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Xihderin puolesta huutelen tässä.
Eli ko. tapaus ilmeni minun pyörässä kun oltiin penkissä. Säätö saatiin tehtyä pikku vippaskonsteilla, kiitoksia TT-motorsportille, ja sitten kotona aloitettiin tutkimaan että kuinka tuon lukon saisi purettua ja se saatiinkin auki mutta mutta...
Eli tosiaan Woolichin 1.1 purkilla ja vanhalla tunnuksella päästiin ecuun sisälle ja sinne ajettua alkuperäinen koskematon softa jonka jälkeen siihen pääsi sisälle editorillakin ja flässättiin sinne varmaan 10 kertaa uutta softaa ja kaikki toimi kuten pitääkin mutta yön yli nukuttua ja hieman pyörällä ajettuani Pudasjärven varttiajoissa aloin hieman muokkaamaan softaa niin jälleen oli lukossa. Sen jälkeen ei ole keritty tutkimaan joten vieläkin on hieman arvoitus mistä se sinne sen lukkokoodin edelleen imaisee.
Eli ko. tapaus ilmeni minun pyörässä kun oltiin penkissä. Säätö saatiin tehtyä pikku vippaskonsteilla, kiitoksia TT-motorsportille, ja sitten kotona aloitettiin tutkimaan että kuinka tuon lukon saisi purettua ja se saatiinkin auki mutta mutta...
Eli tosiaan Woolichin 1.1 purkilla ja vanhalla tunnuksella päästiin ecuun sisälle ja sinne ajettua alkuperäinen koskematon softa jonka jälkeen siihen pääsi sisälle editorillakin ja flässättiin sinne varmaan 10 kertaa uutta softaa ja kaikki toimi kuten pitääkin mutta yön yli nukuttua ja hieman pyörällä ajettuani Pudasjärven varttiajoissa aloin hieman muokkaamaan softaa niin jälleen oli lukossa. Sen jälkeen ei ole keritty tutkimaan joten vieläkin on hieman arvoitus mistä se sinne sen lukkokoodin edelleen imaisee.
Ei kunhan et mene flashaamaan woolichin softalla / kaapelilla...jakehaanpää kirjoitti:Siis avatkaa asiaa hieman myös tavan tallaajalle. Jos ecun kartta on rakennettu ecueditorilla niin onko vaarana ecun lukittuminen?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Veikkaus mitä taphtuu Woolichin tekee muutoksia eri alueelle ja ne kaikki ei kumoudu tuossa avauskikas"mikälie salaisuus se kikka sitten onkin" yli kirjoitellessa/ECUn vapautamisessa asenus tillanSnipers kirjoitti:Xihderin puolesta huutelen tässä.
Eli ko. tapaus ilmeni minun pyörässä kun oltiin penkissä. Säätö saatiin tehtyä pikku vippaskonsteilla, kiitoksia TT-motorsportille, ja sitten kotona aloitettiin tutkimaan että kuinka tuon lukon saisi purettua ja se saatiinkin auki mutta mutta...
Eli tosiaan Woolichin 1.1 purkilla ja vanhalla tunnuksella päästiin ecuun sisälle ja sinne ajettua alkuperäinen koskematon softa jonka jälkeen siihen pääsi sisälle editorillakin ja flässättiin sinne varmaan 10 kertaa uutta softaa ja kaikki toimi kuten pitääkin mutta yön yli nukuttua ja hieman pyörällä ajettuani Pudasjärven varttiajoissa aloin hieman muokkaamaan softaa niin jälleen oli lukossa. Sen jälkeen ei ole keritty tutkimaan joten vieläkin on hieman arvoitus mistä se sinne sen lukkokoodin edelleen imaisee.
ja sitten käy kuten joisakin autoissa mihin laitettan uusi ECU
mikä automaatisesti lukittu jonkin tietyn käynnistys kerta määrän tms virrat päälä oloajan, ohjelmointkerran jälkeen auto kohtaiseksi oli sitten kaikki asetukset, auton identiteeti ok tai ei
ja jos siinä kohdien ei ole ok on saatava taas uutta vastaan tillan
jollain konstilla,
Woolichin kohdilla voisi menneä niin että kun joku edellä ollen kaltainen ehto täytyy lukittuu taas Woolichis kohtaiseksi
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili