1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi
(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.
Alkuun vois suunitella sen pohjan tekoa
(taikka sitten siihen valmiisen ohjelamaan) niin että
kun tietää missä menne laihalle tai rikkaalle niin niihin kohtiin vaikka koittetaan laittaa sen puolikan verran lisää tai jos tarkempaa tietoa esim prosentein niin koitta sillä tavalla
Woolichin ohjelmasta en löytänyt boostfuelia kuten ecueditorista. Jos haluan käyttää autotunea niin menenkö woolichin ohjelmalla pelkästään TPS kartoilla myös ahdettuna?
No niin. Ecueditoria sitten käytettiin säädössä ja pikkuhiljaa sitä alkaa oppimaan. 1bar/420rwhp/11000rpm. Ei ole vielä valmis sillä ihmeellistä prötäämista 3000-5000rpm alueella eikä sitä saanut polttoainekarttaa säätämällä pois vaikka AFR kohdillaan. Toinen juttu on ahtopaineen säätimen alkaessa toimimaan, tulee ahtoihin isoa aaltoilua mikä näkyy selkeästi myös tehokäyrässä. Ehkä se aaltoilu ei vaikuta stripillä niin paljoa eikä se prötääminenkään vaikuta ollenkaan kiihdytykseen mutta olisi hyvä tietää mikä on aiheuttaja ja korjata asiat paremmaksi.
tuolla ketjun alkupäässä jarim mainitsi vauhtipyörien kokoerosta et joutus vaihtaa käämityksen, niin onks kukaan verrannu käämityksiä keskenään ku tuolla ebayssä myydään hd-käämitystä joka käy kaikkiin busiin. http://www.ebay.co.uk/itm....5d10f05
ilmoituksen alaosassa on selvitys vuosimalleista.
vastaten itte ittelleni: hommasin uudemman busan staattorin ja vertailin sitä vanhaan, kokoeroja ei käämityksessä ole ja anturin offsetti on sama, tosin aavistuksen eri näköinen. tunnistintappi tulee ulommas uudemmassa.
täytyypä korjata muistaessaan tänne että ei ne käämitykset sittenkään käy ristiin. niis on millin heitto. uudempi on isompi. ei mahu vanhan vauhtipyörän sisään välys jää liian pieneksi. sama juttu picupin kanssa.
uuden vauhtipyörä millin isompi.
teoriassa vanhat käämitykset käy uuden vauhtipyörän sisään mut picuppi ei jne....... :p
Osaisiko joku auttaa hieman Gen2 IMMO:n kanssa? Lisäksi tarvitsin hieman tietoa tiosta driving mode switch toiminnosta.
Immo tarinaa voi olla kivempi käydä esim s-postitse. Ohjain on asennuksessa GSX1400 pyörään ja kampiakselin ja nokan ajoitusmerkit on myös mietinnässä.
GSX:ässä kampiakselin asentotunnistin on eripuolella konetta ja myös tunnistimen paikka on eri kuin hayabusassa. Sitten meneekin jo ajatus sekaisin pyörijän offsettiä miettiessä.
petri ät vanska.org
Olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta.
mcpete kirjoitti:Osaisiko joku auttaa hieman Gen2 IMMO:n kanssa? Lisäksi tarvitsin hieman tietoa tiosta driving mode switch toiminnosta.
Immo tarinaa voi olla kivempi käydä esim s-postitse. Ohjain on asennuksessa GSX1400 pyörään ja kampiakselin ja nokan ajoitusmerkit on myös mietinnässä.
GSX:ässä kampiakselin asentotunnistin on eripuolella konetta ja myös tunnistimen paikka on eri kuin hayabusassa. Sitten meneekin jo ajatus sekaisin pyörijän offsettiä miettiessä.
petri ät vanska.org
Olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta.
Jos en ihan väärin muista niin
ECUeditorisa oli joku rasti tuolle onko immoa vai ei