Gen2 sähköt Gen1 kiihdytyspyörään

1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Titaani kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi

(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.
Alkuun vois suunitella sen pohjan tekoa
(taikka sitten siihen valmiisen ohjelamaan) niin että
kun tietää missä menne laihalle tai rikkaalle niin niihin kohtiin vaikka koittetaan laittaa sen puolikan verran lisää tai jos tarkempaa tietoa esim prosentein niin koitta sillä tavalla
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Woolichin ohjelmasta en löytänyt boostfuelia kuten ecueditorista. Jos haluan käyttää autotunea niin menenkö woolichin ohjelmalla pelkästään TPS kartoilla myös ahdettuna? :wtf:
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

No niin. Ecueditoria sitten käytettiin säädössä ja pikkuhiljaa sitä alkaa oppimaan. 1bar/420rwhp/11000rpm. Ei ole vielä valmis sillä ihmeellistä prötäämista 3000-5000rpm alueella eikä sitä saanut polttoainekarttaa säätämällä pois vaikka AFR kohdillaan. Toinen juttu on ahtopaineen säätimen alkaessa toimimaan, tulee ahtoihin isoa aaltoilua mikä näkyy selkeästi myös tehokäyrässä. Ehkä se aaltoilu ei vaikuta stripillä niin paljoa eikä se prötääminenkään vaikuta ollenkaan kiihdytykseen mutta olisi hyvä tietää mikä on aiheuttaja ja korjata asiat paremmaksi.
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
parta
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Elo 2011, 18:01
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja parta »

pystyykö muuten kakkosen sähköjen kanssa käyttää ykkösen mittaristoa??
-13 hikisesti 322km/h halli
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR
Arctikdiver
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04

Viesti Kirjoittaja Arctikdiver »

parta kirjoitti:pystyykö muuten kakkosen sähköjen kanssa käyttää ykkösen mittaristoa??
Ei oikein helposti...
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Avatar
parta
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Elo 2011, 18:01
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja parta »

liitin erilainen?
-13 hikisesti 322km/h halli
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Liitinkin joo, ja sitte erilaisia toimintoja, uuessa enemmän. Olis kiva tietää jos joku tehny tämmösen sovituksen.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
parta
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Elo 2011, 18:01
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja parta »

tuolla ketjun alkupäässä jarim mainitsi vauhtipyörien kokoerosta et joutus vaihtaa käämityksen, niin onks kukaan verrannu käämityksiä keskenään ku tuolla ebayssä myydään hd-käämitystä joka käy kaikkiin busiin. http://www.ebay.co.uk/itm....5d10f05
ilmoituksen alaosassa on selvitys vuosimalleista.




Edited By parta on 1420542039
-13 hikisesti 322km/h halli
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR
Avatar
parta
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Elo 2011, 18:01
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja parta »

vastaten itte ittelleni: hommasin uudemman busan staattorin ja vertailin sitä vanhaan, kokoeroja ei käämityksessä ole ja anturin offsetti on sama, tosin aavistuksen eri näköinen. tunnistintappi tulee ulommas uudemmassa.
-13 hikisesti 322km/h halli
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR
Avatar
parta
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Elo 2011, 18:01
Paikkakunta: hollola

Viesti Kirjoittaja parta »

täytyypä korjata muistaessaan tänne että ei ne käämitykset sittenkään käy ristiin. niis on millin heitto. uudempi on isompi. ei mahu vanhan vauhtipyörän sisään välys jää liian pieneksi. sama juttu picupin kanssa.
uuden vauhtipyörä millin isompi.
teoriassa vanhat käämitykset käy uuden vauhtipyörän sisään mut picuppi ei jne....... :p
-13 hikisesti 322km/h halli
-14 kone poks
-15 mopolla kattokerhoon
-16 340.11km/h kauhava
-16 376.4km/h lappeenranta
SMR
mcpete
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Touko 2016, 18:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mcpete »

Osaisiko joku auttaa hieman Gen2 IMMO:n kanssa? Lisäksi tarvitsin hieman tietoa tiosta driving mode switch toiminnosta.

Immo tarinaa voi olla kivempi käydä esim s-postitse. Ohjain on asennuksessa GSX1400 pyörään ja kampiakselin ja nokan ajoitusmerkit on myös mietinnässä.

GSX:ässä kampiakselin asentotunnistin on eripuolella konetta ja myös tunnistimen paikka on eri kuin hayabusassa. Sitten meneekin jo ajatus sekaisin pyörijän offsettiä miettiessä.

petri ät vanska.org

Olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta.




Edited By mcpete on 1463574938
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

mcpete kirjoitti:Osaisiko joku auttaa hieman Gen2 IMMO:n kanssa? Lisäksi tarvitsin hieman tietoa tiosta driving mode switch toiminnosta.

Immo tarinaa voi olla kivempi käydä esim s-postitse. Ohjain on asennuksessa GSX1400 pyörään ja kampiakselin ja nokan ajoitusmerkit on myös mietinnässä.

GSX:ässä kampiakselin asentotunnistin on eripuolella konetta ja myös tunnistimen paikka on eri kuin hayabusassa. Sitten meneekin jo ajatus sekaisin pyörijän offsettiä miettiessä.

petri ät vanska.org

Olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta.
Jos en ihan väärin muista niin
ECUeditorisa oli joku rasti tuolle onko immoa vai ei
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vastaa Viestiin