Ehkä hieman korkeemmilla kierroksilla olis odottanu tuon maksimin, jotai pientä passaamista vissii
Joo kyllä sieltä puuttuu luokkaa 1000rpm / 20hp. Mikään muutos ei tosiaan vaikuttanut maximi tehoon, vain sen paikka vaihteli. Ala ja keskirekisteriin saatiin isojakin muutoksia. väännöt oli koko ajan luokkaa 185-196nm, mutta nekin noin 1000rpm alhaalla. Joudutaan huipputeho hakemaan mekaanisen muutoksen kautta, Jarno syventyy käppyröihin ja paineantureiden dataan, niin varmaan löytyy se mihin kannattaa ensin koskea. Käydään nyt ensin Pudiksen ajot ajamassa noilla eväillä ja muutetaan sen jälkeen set uppia asia kerrallaan. ps. vähän on käppyrä todellisuudessa positiivisempi, sillä penkki ei lukenut meidän kierroksia sähköisesti (on kuulemma liikaa potkua puolissa josta häiriötä) vaan rullalta ja sieltä saatu kierrostieto oli 200rpm pienempi kuin meidän MoTeCin lukema todellinen kierrosluku, tästä tulee luokkaa 5rwhp virhettä alaspäin, mutta kun edelleen puuttuu noin 20hp niin lähetään kuitenkin niitä etsimään.
Meidän tavoite on sen verran korkealle, että täytyy puuttua mekaniikkaan asti että saadaan reservit ulos. Taitaa olla kauden kotimainen kärkitulos jo tuokin joten odotellaan muittenkin käppyröitä.
Meidän tavoite on sen verran korkealle, että täytyy puuttua mekaniikkaan asti että saadaan reservit ulos. Taitaa olla kauden kotimainen kärkitulos jo tuokin joten odotellaan muittenkin käppyröitä.
Käppyröitä tulee,jos ja kun saadaan projekti siihen vaiheeseen,että viivaa piirtyy paperille.kiire tulee kauden avaukseen Lappeenrantaan 28.5.ootteko tulossa lPR:n ?
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Bärräbete kirjoitti:
Tuosta on hyvä ruveta säätämään
Meidän tavoite on sen verran korkealle, että täytyy puuttua mekaniikkaan asti että saadaan reservit ulos. Taitaa olla kauden kotimainen kärkitulos jo tuokin joten odotellaan muittenkin käppyröitä.
Käppyröitä tulee,jos ja kun saadaan projekti siihen vaiheeseen,että viivaa piirtyy paperille.kiire tulee kauden avaukseen Lappeenrantaan 28.5.ootteko tulossa lPR:n ?
Kyllä Lappeenranta on alustavasti kalenterissa, katotaan eka Pudiksen vartti ja onko kalusto missä kunnossa sen jälkeen. Harmi että tuo lpr on noin aikaisin ja esim just Pudiksen no speed limits päivän kanssa päällekkäin.
snuggles kirjoitti:Voitko avata tuota asiaa hieman, nyt ei oikeen ajatus kulje
Näyttää olevan sen verran seosnälkäinen kone, ettei happi osasto riittänyt tuolla filtterillä (itse tehty kaasupyörän filtteriä apinoimalla, mutta vähän pienemmällä suodatin pinta-alalla jonka luultiin riittävän). Filtterin jälkeinen paineanturi hyppi alipaineen puolella. Siis imuilman saantia rajoitti väärin mitoitettu filtteri jonka ihan itse tein.
Kovimmassa tikissä ollutta Snugglessin vaparikonetta ei ole ajettu Kajaanissa. Dynostar dynossa 265rwhp ja samalla koneella se vaparien euroopanennätys.
Titaani kirjoitti:Kovimmassa tikissä ollutta Snugglessin vaparikonetta ei ole ajettu Kajaanissa. Dynostar dynossa 265rwhp ja samalla koneella se vaparien euroopanennätys.
Ok. Eli onko tuo edellämainittu 2013 259rwhp siinä tapauksessa Kajaanin pohjat? Onko tuosta vedosta väännöt / kierrokset muistissa kellään? Missä tuo dynostar penkki? 2014 taisi Samilla olla 252rwhp jos oikein muista power kisan voitto tulos? Ollaan menossa parin pikku muutoksen jälkeen Kajaaniin penkkiin ja yritetään räpistellä itsekkin jotakin.