jesse55 kirjoitti:Mulla meni 12h. Puolet purkanut kerran aikasemmin. Et olis varmaan mennut kauemmin muuten. Oli jako pielessä, juuri kävin palelemassa pienen lenkin ja hyvin pelaa. kylmänä rallattelee, mut sen olen jo julistanut ominaisuudeks. Lämpimänä ei sit enää mitään.
Tuo ralatelu voi olla syy siihen että oli muuttunut,
ketju, kiristin, ohjurit kulunut tms ja antaa löysää
pääsee sitten jossain vaihessa pompaaman
Vakion kiristimen kanssa ketjussa voi olla tosi paljon löysää. Sopivasti venyneellä ketjulla, kuluneilla ohjureilla jne. voi hyvinkin olla mahdollista että ketju pääsee hyppäämään esim. kovassa moottorijarrutuksessa. Tuossa viikonloppuna pyöriteltiin nokkien ajoituksia kaverin koneeseen kohdalleen niin siinäkin yhdessä kohtaa pomppasi pakonokalla ketju hampaalla pelkästään kun pyöritettiin konetta hieman väärään suuntaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No kannaisiko laittas manuaali kiristin ja sitä sitten ruuvaileen? Kyllä ne ohjurit ihan hyviltä näytti. Mihinkäs se öljyletku sit menee kun manuaalinen kiristin? Niin ja mikä siinä kiristimessä kulunut? Jousi vai, eihän siinä ole muita kuluvia osia
Manuaalisen kiristimen kanssa öljyletku poistetaan ja lohkossa oleva reikä tulpataan sopivalla pultilla ja tiivisteellä. Tosin kyllä se vakiokiristinkin pääsääntöisesti toimii niinkuin kuuluukin jos on vakiohilut kannessa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport