Ilmailupäivät Lappeenrannassa 28.5
Eli ei mitään saumaa keretä siihe
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Minkälainen toi Lappeenrannan kenttä on ajaa? Ei ole koskaan oltu siellä, niin ei mitään käsitystä. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta itsellä sellainen tutina, että Hallissa samalla kalustolla yleensä kovempia nopeuksia kuin Lappeenrannassa? Liekö vain sään aiheuttamaa sattumaa vai kenttään liittyvää?snuggles kirjoitti:Eli ei mitään saumaa keretä siihe
Mul ollu aika usein jotai ropleemia Lappeenrannassa, mutta kun jälkikäteen aatellu ni osa johtunu siitä kun menny sinne kauden lopussa ni kalustossa jotai alkavaa vikaa ja sitte hajonnu.
Ja paikoin ollu tulokset huonommat ku muualla, mutta osa johtunu sivutuulesta tms. Sitte taasen viime keväänä oli poikkeuksellisen hyvä keli, ja Pete tais ajaa oman parhaansa nimenomaan silloin.
Eli sama kun muuallakin, jos ei olosuhteet ole vastaan ni mahdollisuus pukata tulosta.
Jonotus väliin mättää, hieman parannusta aiempaan.
Ja paikoin ollu tulokset huonommat ku muualla, mutta osa johtunu sivutuulesta tms. Sitte taasen viime keväänä oli poikkeuksellisen hyvä keli, ja Pete tais ajaa oman parhaansa nimenomaan silloin.
Eli sama kun muuallakin, jos ei olosuhteet ole vastaan ni mahdollisuus pukata tulosta.
Jonotus väliin mättää, hieman parannusta aiempaan.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Tack infosta, eli jos oikein ymmärrän niin Lappeenrannassa ihan yhtä hyvä kenttä niin pinnaltaan kuin profiililtaankin ajaa kuin esim Hallissa. Itse olen pitänyt Hallia ns. nopeimpana kenttänä, mutta tosiaan Lappeesta ei kokemuksia.snuggles kirjoitti:Mul ollu aika usein jotai ropleemia Lappeenrannassa, mutta kun jälkikäteen aatellu ni osa johtunu siitä kun menny sinne kauden lopussa ni kalustossa jotai alkavaa vikaa ja sitte hajonnu.
Ja paikoin ollu tulokset huonommat ku muualla, mutta osa johtunu sivutuulesta tms. Sitte taasen viime keväänä oli poikkeuksellisen hyvä keli, ja Pete tais ajaa oman parhaansa nimenomaan silloin.
Eli sama kun muuallakin, jos ei olosuhteet ole vastaan ni mahdollisuus pukata tulosta.
Jonotus väliin mättää, hieman parannusta aiempaan.
Miten Elvigtonia vertaisit esim. Halliin? Paljonko siellä muten se db raja nyt on?
jouniri kirjoitti:Miten Elvigtonia vertaisit esim. Halliin? Paljonko siellä muten se db raja nyt on?
Syksyllä mieleen jäi 105db
(siinä melurajassa oli jotain eroja)
eri suoritus luokkien välillä
ja onko ahdettu turbolla, kaasulla, remmillä vaiko ihan vapari
kutenki raja oli semmoinne että vakio kawasakin H2R mallista ei radalle saatu vaikka hiukan koitettin sääntöä venyttä mittaamalla melut nurmella normallin mittaus paikan sijaan
toisaalta suihku moottorilla varustettu dragsteri sai mutaaman 1/4 mailin lähdön ajettua
rata on kyllä vielä parempi kuin lapenranta mikä sekin on hyvä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Kyl Halli on hieman nopeampi jos keliolot samat, siellä se pieni alamäki lopussa.
Elvingtonissa erikseen melurajat street ja racepyörille, mikä on sinänsä outoa kun samalla baanalla ajetaan. Paikan etu tulee siitä jos sattuu olemaan tuulista ni herkästi tuulee takaa. Ja toinen on että kentässä hyvä pito. Mutta tavan kelillä, tahi sivutuulessa on esim Lappeenranta nopeampi, tahi joku muu yhtä lailla.
Elvingtonissa erikseen melurajat street ja racepyörille, mikä on sinänsä outoa kun samalla baanalla ajetaan. Paikan etu tulee siitä jos sattuu olemaan tuulista ni herkästi tuulee takaa. Ja toinen on että kentässä hyvä pito. Mutta tavan kelillä, tahi sivutuulessa on esim Lappeenranta nopeampi, tahi joku muu yhtä lailla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Mun mielestä Lpr on ihan hyvä kenttä päästellä. Profiili on sellainen, että alkuun pientä alamäkeä notkon pohjalle ja loppuun tie vähän nousee. Jormalla kenttäpohjat olisko ollu 2014 syksyllä 412.5km/h, jos en ihan väärin muista. Ainoa mikä siellä vähän nyppii on jonotus systeemi. Porukkaa on paljon ja jonotusajat pitkiä.
Kymin"T"rex
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
Joo, jos on hyvä keli, tahi keliennuste niin porukkaa piisaa, Helsingistä on kohtuu ajomatka tuonne. Sitte jos on huono keliennuste niin mahtuu ajamaan useemman kerran, kelin salliessa. Pari 400 ylittänyttä tais olla, ehkä tuo Jorman vaan siellä järjestäjän kirjoissa.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kiitokset sinulle kuin muillekkin infosta. Näin ajattelinkin, että Halli lienee samoissa säätiloissa nopein. Nyt kun Joensuu lienee haudattu, niin pitänee täältä susirajaltakin myös Lappeeseen venyä, tietty edellytyksenä niin kuin muillakin jotta rojut ehjinä.snuggles kirjoitti:Kyl Halli on hieman nopeampi jos keliolot samat, siellä se pieni alamäki lopussa.
Elvingtonissa erikseen melurajat street ja racepyörille, mikä on sinänsä outoa kun samalla baanalla ajetaan. Paikan etu tulee siitä jos sattuu olemaan tuulista ni herkästi tuulee takaa. Ja toinen on että kentässä hyvä pito. Mutta tavan kelillä, tahi sivutuulessa on esim Lappeenranta nopeampi, tahi joku muu yhtä lailla.
Mikä Elvingtonissa määrää luokan Street / race? Miten vaikuttaa esim melurajaan?
Meneekö Taxi II Streettiin? Ja Taxi III race puolelle? Melurajan en usko olevan Taxi III:lle ongelma, mutta Taxi II:n haluttaisiin tod näköisesti ajaa kentillä ilman änäriä ja silloin ei kyllä alle 105db onnistu.
Helpoiten/varmiten ryhmä selviääjouniri kirjoitti:Kiitokset sinulle kuin muillekkin infosta. Näin ajattelinkin, että Halli lienee samoissa säätiloissa nopein. Nyt kun Joensuu lienee haudattu, niin pitänee täältä susirajaltakin myös Lappeeseen venyä, tietty edellytyksenä niin kuin muillakin jotta rojut ehjinä.snuggles kirjoitti:Kyl Halli on hieman nopeampi jos keliolot samat, siellä se pieni alamäki lopussa.
Elvingtonissa erikseen melurajat street ja racepyörille, mikä on sinänsä outoa kun samalla baanalla ajetaan. Paikan etu tulee siitä jos sattuu olemaan tuulista ni herkästi tuulee takaa. Ja toinen on että kentässä hyvä pito. Mutta tavan kelillä, tahi sivutuulessa on esim Lappeenranta nopeampi, tahi joku muu yhtä lailla.
Mikä Elvingtonissa määrää luokan Street / race? Miten vaikuttaa esim melurajaan?
Meneekö Taxi II Streettiin? Ja Taxi III race puolelle? Melurajan en usko olevan Taxi III:lle ongelma, mutta Taxi II:n haluttaisiin tod näköisesti ajaa kentillä ilman änäriä ja silloin ei kyllä alle 105db onnistu.
kysymällä
Järjestäjiltä pyörien tiedoilla
esim spostilla samalla saa muutkin mahdoliset
Säänöt
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Kauhavan kenttää ei sovi unohtaa kun ajamisen näkökulmasta tarkastelee ja miksei tulostenkin näkökulmasta :p
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Onko tietoa ajetaanko siellä tänä kesänä myös ja jos ajetaan niin koska ?jakehaanpää kirjoitti:Kauhavan kenttää ei sovi unohtaa kun ajamisen näkökulmasta tarkastelee ja miksei tulostenkin näkökulmasta :p
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili