Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014
Mulla tässä vaiheessa on melkein kaikki kamppeet nippeleinä, sekä myös puutteita näissä, jotain on vialla ja jotain osia jopa myyty, joten näin ennen vuodenkaan vaihtumista ei pysty varmaa sanomaan, vaikka halua on kuitenkin laittaa kamppeet nippuun ja päästä myös ensi vuonna ajamaan sekä myös penkkiin.
Joten vaparitekniikka on myös vaiheessa, jos asiat lutviutuu eikä tule ylimääräistä takapakkia niin silläkin yritetään olla menoissa mukana.
Joten vaparitekniikka on myös vaiheessa, jos asiat lutviutuu eikä tule ylimääräistä takapakkia niin silläkin yritetään olla menoissa mukana.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Taxi II, kers virtojen ulos boostauksen testiajoa. https://www.facebook.com/Teamforcemajor/videos/1019859791398851/
Vaihteeksi Taxi III:n kimpussa,
https://www.facebook.com/Teamfor....ilter=3
Edited By jouniri on 1450733011
https://www.facebook.com/Teamfor....ilter=3
Edited By jouniri on 1450733011
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
jouniri kirjoitti:Mulla kummittelee muistissa luku 700rwhp Scott Hornerin kertomana? Voin toki muistaa ihan metsäänkin
.
brocksin sivuilla sanovat, että rated for 1000hp, vaan paljonko sitte on otettu irti?
Vai oliko tuo se vanhempi busa mitä kysyit? Sen speksit täällä.. 650hp.
Kysäisin asiaa Scottilta joka Mr311 kaveri ja omistaa sen Billin entisen pyörän, tässä vastaus:tenhulttio kirjoitti:brocksin sivuilla sanovat, että rated for 1000hp, vaan paljonko sitte on otettu irti?jouniri kirjoitti:Mulla kummittelee muistissa luku 700rwhp Scott Hornerin kertomana? Voin toki muistaa ihan metsäänkin
.
Vai oliko tuo se vanhempi busa mitä kysyit? Sen speksit täällä.. 650hp.
"Merry Christmas to you Jouni!! On Bills street bike, the one I have here at my shop Bill had said it had dynoed at 632 rwhp. I know he had run as much as 42 psi on race fuel.
The race bike (the one he went 311) used methanol and ran considerably less boost. On his 311 run he only made a peak of 26 PSI.
I hope you and your son are doing well and 2016 is very successful for you. Scott"
Lähinnä kiinnostaa tietää faktat paljonko on tämän hetken pohjat busan lohkosta otettuna? Pienen selvittelyn jälkeen sen mitä olen löytänyt, niin pohjat on Big CC Racingin 776rwhp.Titaani kirjoitti:Lähinnä ei ole ongelmaa saada paljon tehoa. 800hv raja on mahdollista puhkaista nyky setupeilla mitä on ollut käytössä, mutta se miten pitkään se on käytettävissä onkin eri juttu.
Haaveena tietty olisi syksyllä Kajaanissa rikkoa turbolla tehty kärkitulos (mikäli se on luokkaa +-800rwhp) ilman turboa. Ja samalla selvittää Taxi III:n reservit todellisuudessa ensin kesällä kentällä ja syksyllä penkissä. Sitten olisikin aika keskittyä ensimmäisen TFM turbon Kaxin rakentamiseen ja tehollisesti sekä nopeuden suhteen jatkaa siitä mihin Taxi III:n jää.
Jos ei muuta ni tuolta ainakin,
http://www.kkdmotorsport.com/product....0952533
Metanoolia menee kyl pirusti jos työntää 800hv renkaalle,
http://www.kkdmotorsport.com/product....0952533
Metanoolia menee kyl pirusti jos työntää 800hv renkaalle,
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Löysitkö muute speksejä mitä tuo ottaa virtaa ? Siis maksiminopeudella.strengi kirjoitti:Mekaaninen pumppu piisais mihin vain.
Riittääkö sähkö kahelle noin karmeelle sähköpumpulle?
Jenkit on vähä semmosia että ne ilmottaa mitä tykkää, tahi ei ilmota niitä juttuja missä ne sukkaa,
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Erittäin hyvä pumppu meidän tarpeisiin, koska pystytään ohjaamaan sitä niin polttoaineen tarpeen kuin tarvittavan ohikierrätyksenkin (jäähdys) mukaan MoTeCilla eli ovat täys hööki päällä vain tarvittaessa. Jarno on mitannut / laskenut niin pumpun kuin muidenkin kulutukset ja hetkellisesti mennään jo miinuksen puolella sähköjen suhteen, mutta koska kyse vain sekunneista, niin 2xakut riittää kyllä. Tehoja lisättäessä joudutaan puolien lataus-, injektoreiden aukioloaikaa etc lisäämään joten sähköt tulee olemaan miinuksella jonkun verran.
Edited By jouniri on 1451251031
Edited By jouniri on 1451251031
Juu uusia kyllä löytyy, mutta ajattelin josko käytettyä löytyy ja itse asiassa yksi löytyikin jo katsotaan päästäänkö hinnasta sopuun, jos ei niin sit uusi pitänee ottaa. Juu kyllä metanoolia menee jo 800ssakin ihan kivasti ja 900ssa vielä enemmän. Lisäksi joudutaan suuttimien takia painetta hiukan nostamaan jolloin taasen tuotto tippuu ja siksi 2 pumppua paras vaihtoehto niin ei tarvitse limiiteillä mennä.snuggles kirjoitti:Jos ei muuta ni tuolta ainakin,
http://www.kkdmotorsport.com/product....0952533
Metanoolia menee kyl pirusti jos työntää 800hv renkaalle,
Nyt oon vähän hämilläni, mitkä on Jounin tavoitteet? Yritättekö edelleen ajaa ennätyksiä maililla, vaiko rakentaa tehokkaimman vapari busan mitä maa päällänsä kantaa? Millä teholla ajoitte sen 397km/h (tai sinne päin)? Eikös uusimmassa taxi versiossa ole jo reilusti enemmän tehoa, kun vanhassa?
Pelkkä tehon kasvattaminen vaan lisää taas tekniikka murheita, kun vähän pienemmälläkin teholla ISO4:nen menee varmasti puhki, kunhan ajotekniikka, aerodynamiikka ja ennen kaikkea keli on kohdallaan. Johan 180 tekis teholla ajettiin tänä kesänä yli 330km/h maililla.
Ei sinänsä arvostan kyllä suuresti tiiminne edesottamuksia ja olen mielenkiinnolla seurannut teitä vuosien saatossa, mutta nyt vähän mietin, et onko puurot ja vellit menny sekaisin ja nopeus tavoitteiden tilalle onkin tullut teho tavoitteet.
Pelkkä tehon kasvattaminen vaan lisää taas tekniikka murheita, kun vähän pienemmälläkin teholla ISO4:nen menee varmasti puhki, kunhan ajotekniikka, aerodynamiikka ja ennen kaikkea keli on kohdallaan. Johan 180 tekis teholla ajettiin tänä kesänä yli 330km/h maililla.
Ei sinänsä arvostan kyllä suuresti tiiminne edesottamuksia ja olen mielenkiinnolla seurannut teitä vuosien saatossa, mutta nyt vähän mietin, et onko puurot ja vellit menny sekaisin ja nopeus tavoitteiden tilalle onkin tullut teho tavoitteet.
Kymin"T"rex
---245mph---
(+200mph putkivirillä)
---245mph---
(+200mph putkivirillä)