Onko kokemuksia vesi/ilma välijäähdyttimistä?
Mitäs tommonen setti jäi maksamaan?PRM75 kirjoitti:Minulla on bigcc:n avattava malli ja tuolla pysyy ahtolämmöt rullan päällä ajettaessa 30-40 asteen välissä.
http://www.bigccracing.com/shop/category.asp?idCategory=50
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Käyttö ja mahdoliset jäähdytely ajat vaikutanevat kuinka paljon nestettä kiertton tarvitsee,storbacka kirjoitti:Tarviiko sille nesteelle olla vielä erikseen joku säiliö, vai riittääkö se nestemäärä mikä kiertää niissä kennoissa?
Tossa meikäläisen vehkeessä aiheuttaa ongelmia eniten tilan puute, perinteistä ilma/ilma- jäähdytintä on aika vaikea saada asennettua mitenkään viisaasti. Toisekseen ahtopainetta on tarjolla koko kierrosalueen läpi joten kuumaa ilmaa syntyy kokoajan. Eli jäähdytys kapasiteetin pitää olla aika suuri ettei se jäähdytin kyllästy siitä lämmöstä. Ilma on nyt täyskaasu vedossa sellasta n.120 asteista.
holeshot racing näytti käyttävän
aluminista tehtyä takakatteen sisällä olevaa purkkia
sormella ja mittarilla testailivat sen lämpöä ennen/jälkeen mailin
litkun lämpenemistä voi estää täyttämällä systeemin jäähdytin nesteellä mikä on ollut pakastimessa jäähtymässä
(pitää ahtolämmöt kurissa ainkin 4bar ahdoilla)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Tepa kirjoitti:PRM75 kirjoitti:Minulla on bigcc:n avattava malli ja tuolla pysyy ahtolämmöt rullan päällä ajettaessa 30-40 asteen välissä.
http://www.bigccracing.com/shop/category.asp?idCategory=50
Mitäs tommonen setti jäi maksamaan?
Käytetyn gen1 busan verran 3200¤ sisältäen itse vesijäähyn, vesipumpun, vesisäiliön, syylärin kennon ja jäähyn kiinnikkeet.
Edited By PRM75 on 1445238980
100 m/s club
Joo, ne täyttösäiliöt on kisamiesten hommia, meil on välttäny noi lapinreisu versiot missä pari litraa kiertää ympyrää, penkissä koittaen huomaa aika nopean lämmonvaihtelun jos arvaa näpit pitää kennon pinnassa1340R86 kirjoitti:holeshot racing näytti käyttävän
aluminista tehtyä takakatteen sisällä olevaa purkkia
sormella ja mittarilla testailivat sen lämpöä ennen/jälkeen mailin
litkun lämpenemistä voi estää täyttämällä systeemin jäähdytin nesteellä mikä on ollut pakastimessa jäähtymässä
(pitää ahtolämmöt kurissa ainkin 4bar ahdoilla)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kyselin niistä Laminovan coolereista tänään, niitä pitäs laittaa 4kpl ja hintaa on noin 150¤/kpl. Niiden etuna olisi melko kompakti koko ja teho. Ainakin markkinointipuheiden mukaan.
Mistäs noita perinteisemmän näkösiä kennoja olette hommannut?
Voisin ehkä saada sopimaan tuohon sellasen n. 100x100x300 kennon. Tankin tilavuus on nyt suunnilleen 18l, ehkä jopa vähän päälle. Voisi siitä vähän nipistää mutta ei paljon raattis.
Mistäs noita perinteisemmän näkösiä kennoja olette hommannut?
Voisin ehkä saada sopimaan tuohon sellasen n. 100x100x300 kennon. Tankin tilavuus on nyt suunnilleen 18l, ehkä jopa vähän päälle. Voisi siitä vähän nipistää mutta ei paljon raattis.
No jo on härveli... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ja lisätään vielä että hieno!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Se on vähän prototyyppi asteella vielä. Niinku nää aina tuppaa olemaa.. Siinä on nyt tollanen lasikuituinen tankin kuori mikä ei kestä oikein lähempää tarkastelua. Eli ainakin tankki menee uusiksi kuhan saan päätettyä minkäläisen coolerin teen. Hihnapyörät pitää hipostella vähä siistimpään kuosiin ja varmaan joku suojakin olisi hyvä. ynnä muuta...