Team SMR

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

SMR kirjoitti:Joo, kilpi siinä on, paitsi nyt unohtu Kauhavan reissulta kotio, ja sillä ajettu testiä ihan vakuutettuna tietä pitkin. Sähköt riittää samanlailla kun aikasemminkin, siinä ei muutoksia. Elikkä ajovalo, takavalo, jytky bensapumppu, MSD sytkäboxi ja vesicuulerin pumppu, se 30A piisaa noille. Olihan siellä kompressorikin ilmashifterille viime kesänä, mut nyt ei oo.
Toimiva kokoonpano kaikessa yksinkertaisuudessaan! Niin tämä 700hv pyörä on siis sama mikä oli olemassa jo viime kesänä nyt vaan uusilla paineilla penkitettynä?

Onko käyrää tulossa näkyville jossain vaiheessa?
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Joo, sama peli, ja painetta lisää. Eihän siinä tosin ole varsinaista paineenohjausta, se pukkaa tällä kertaa tuon verran.

Siitä puheen ollen, vaihteisto meni möhjöksi, yhtään hauskaa ei saa pitää, pitäs vaan körötellä rauhassa suoran päästä toiseen ilman savuja. Nelosen ratas halki ja kaikkee muuta pientä ja keskisuurta tuhoa, pakoputkikin samaan syssyyn, höh.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

SMR kirjoitti:Siitä puheen ollen, vaihteisto meni möhjöksi, yhtään hauskaa ei saa pitää, pitäs vaan körötellä rauhassa suoran päästä toiseen ilman savuja. Nelosen ratas halki ja kaikkee muuta pientä ja keskisuurta tuhoa, pakoputkikin samaan syssyyn, höh.


Toi on kyllä tylsä juttu
jos kuski kerran haluais edes hiukan hauskaa pitää ja kiihdytellä,suditella 400 korvilla
eikä vaan körötellä sitä
niin johan kone tuuma että pöh ei käy ja
laitaa jonkun tosi reipaan
sutimisen,hauskan pidon eston päälle
ja varmuudeksi levitän vielä osanikin varmuuden vuoksi pitkälle
niin nyt se kuskin hausakan pito varmasti lopuu edes siksi aikaa
kun keräilee ne osat ympäri kentää ja niputta uudellen
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

SMR kirjoitti:Joo, sama peli, ja painetta lisää. Eihän siinä tosin ole varsinaista paineenohjausta, se pukkaa tällä kertaa tuon verran.

Siitä puheen ollen, vaihteisto meni möhjöksi, yhtään hauskaa ei saa pitää, pitäs vaan körötellä rauhassa suoran päästä toiseen ilman savuja. Nelosen ratas halki ja kaikkee muuta pientä ja keskisuurta tuhoa, pakoputkikin samaan syssyyn, höh.
Johan nyt, kävipä ikävästi!

Mulla ne ongelmat ilmenee aina kannentiivisteen kanssa jos hauskaa pitää. Miten särkeytykö vaihtaessa vai vedättäessä, jos meni isommalle vaihdon yhteydessä niin sehän on helppo korjata; käytät vain sekunnin enemmän aikaa siihen vaihtamiseen!

Vedossa jos hajosi niin silloin olet varmaan saavuttanut laatikon kestävyyden rajat, saavutus sekin. Varttimiehillä voisi olla jotain vinkkejä tuohon askin kestävyyteen, eivät vaan kyllä monikaan täällä kirjoittele.

Osta vakiopyörä, vältyt mahahaavalta.
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Nyt kyllä vaikea sanoa että missä kohtaa rivahti, vedossa vai vaihdossa, oli niin tohkeissaan siinä.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Laitapa kuvaa laatikkosoossista?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

gsxr kirjoitti:
SMR kirjoitti:Joo, sama peli, ja painetta lisää. Eihän siinä tosin ole varsinaista paineenohjausta, se pukkaa tällä kertaa tuon verran.

Siitä puheen ollen, vaihteisto meni möhjöksi, yhtään hauskaa ei saa pitää, pitäs vaan körötellä rauhassa suoran päästä toiseen ilman savuja. Nelosen ratas halki ja kaikkee muuta pientä ja keskisuurta tuhoa, pakoputkikin samaan syssyyn, höh.
Johan nyt, kävipä ikävästi!

Mulla ne ongelmat ilmenee aina kannentiivisteen kanssa jos hauskaa pitää. Miten särkeytykö vaihtaessa vai vedättäessä, jos meni isommalle vaihdon yhteydessä niin sehän on helppo korjata; käytät vain sekunnin enemmän aikaa siihen vaihtamiseen!

Vedossa jos hajosi niin silloin olet varmaan saavuttanut laatikon kestävyyden rajat, saavutus sekin. Varttimiehillä voisi olla jotain vinkkejä tuohon askin kestävyyteen, eivät vaan kyllä monikaan täällä kirjoittele.

Osta vakiopyörä, vältyt mahahaavalta.
Jossain näin taanoin(saatoi olla sama firma mikä paksumpia vetareita tekee) myynissä 3 vaihteista laatikoa
siinä oli rattaat järeän oliset
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Joo on mullakin käsitys että olisi olemassa jonkinlaisia erikoislaatikoita kiihdyttimiin. Robinsonilta tai Apelta jotain ainakin löytyy mutta niissäkin tuo nelosen ratas on luultavasti vakio mitoitukseltaan.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

gsxr kirjoitti:Joo on mullakin käsitys että olisi olemassa jonkinlaisia erikoislaatikoita kiihdyttimiin. Robinsonilta tai Apelta jotain ainakin löytyy mutta niissäkin tuo nelosen ratas on luultavasti vakio mitoitukseltaan.

Silloin kun olis tiennyt ottaa ylös linkin,
kuvan mukaan siinä 3 vaihteisessa oli
rataat ~2 normaali rataan levyiset

E: monesti noita 3 vaihteisa näkee tehdyn niin että on ylimääriset rattat on poistettu ja väliin jäävä tyhjä korvattu jonkimoisella kytkentä holkilla siinä tyhjä tila oli hyödynetty laitamalla levemäät rattaat
joku täysin billet laatikko se oli




Edited By 1340R86 on 1436880391
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Tänään tuli pajotettua Idän pikajunaa näyttely kuntoon.viikonloppuna pyörä nähtävänä Imatralla Saimaa Picnikissä.(löytyy jostain HD:ten seasta)
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Juuri tänään oli pientä palaveria vaihteiston rakenteesta ja heikkouksista. Rattaiden leventäminen ei vahvenna rakennetta kovin merkittävästi jos akselien väli on lyhyehkö tahi akselit taipuu.

Joku semmonen tässä on voinut käydä, ei tiiä kun go-pro ei ollu lohkon sisällä,

Kuva
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Akselit taipuu kyllä, mutta antoiko lohkot periksi? -yleensä vaurio saadaan aikaiseksi kakkosvaihteella jolloin lohkolla on tapana haljeta. Syyksi täälläpäin on arvioitu hammasprofiilia, ilmeisesti myös muualla harrastajapiireissä ja jopa tehtaalla näin, rattaisiinhan on tullut muutoksia useampaan otteeseen vuosien varrella.
Arctikdiver
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04

Viesti Kirjoittaja Arctikdiver »

SMR kirjoitti:Juuri tänään oli pientä palaveria vaihteiston rakenteesta ja heikkouksista. Rattaiden leventäminen ei vahvenna rakennetta kovin merkittävästi jos akselien väli on lyhyehkö tahi akselit taipuu.

Joku semmonen tässä on voinut käydä, ei tiiä kun go-pro ei ollu lohkon sisällä,

Kuva
Hupsista... Saakeli.
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Kujo kirjoitti:Akselit taipuu kyllä, mutta antoiko lohkot periksi? -yleensä vaurio saadaan aikaiseksi kakkosvaihteella jolloin lohkolla on tapana haljeta. Syyksi täälläpäin on arvioitu hammasprofiilia, ilmeisesti myös muualla harrastajapiireissä ja jopa tehtaalla näin, rattaisiinhan on tullut muutoksia useampaan otteeseen vuosien varrella.
Katteltiin kakkosmallin rattaita ja moduuleissa eroja ykköseen, sekä myös eri vaihteiden välillä.
Lohko halkes aavistuksen mutta johtui väliin jääneistä rattaan kappaleista, rako siinä nelosen kohdalla mikä hajos.
Kun osais mittailla että onko laakeripesät nyrjähtäny ettei sen takia uuestaan riko vehkeitä.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

SMR
Vastaa Viestiin